A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробниче навчання

Дата: 25.02.2024 13:44
Кількість переглядів: 16

Виробнича практика  на 21.02.2024р.

Переглянути матеріал за посиланнями.

https://youtu.be/Ss6BHs3VAt8?si=PznplUuhdRSlBZR_

Порядок причеплення локомотива до складу поїзда

Порядок виїзду на станцію

  • Перед виїздом з депо машиніст по радіозв'язку повідомляє черговому по станції (далі - ДСП) своє прізвище, номер локомотива і про те, що управління локомотивом виробляється без помічника машиніста.
  • Поїзний диспетчер (далі - ДНЦ) передає наказ про прямування поїзда під керуванням машиніста без помічника машиніста за формою: "На ділянці ... поїзд номер ..., локомотив номер ..., слід під керуванням машиніста (прізвище) ..., без помічника машиніста ".
  • Маневрові пересування локомотивів, що обслуговуються одним машиністом, під час видачі з депо під поїзд і назад здійснюються тільки з передньої по ходу кабіни.

- При під'їзді до складу поїзда машиніст зобов'язаний зупинити локомотив за 5-10 метрів від складу і за сигналом оглядача вагонів або укладача провести плавне зчеплення. Швидкість під'їзду до складу повинна бути не більше 3 км / год.

- Зчеплення локомотива перевіряють по сигнальним відростках замків автозчепів. Відповідальність за правильність зчеплення локомотива з вагоном несе оглядач вагонів.

- Після причеплення локомотива до состава, за командою машиніста, оглядач вагонів триразово продуває повним відкриттям кінцевого крана ГМ локомотива з боку складу, а машиніст визначає прохідність повітря в момент повного відкриття кінцевого крана. Після цього оглядач вагонів з'єднує рукави ГМ між локомотивом і першим вагоном, відкриває кінцевий кран спочатку у локомотива, а потім у вагона.

Після причеплення локомотива до складу поїзда машиніст зобов'язаний:

- Зарядити гальмівну магістраль, переконатися в тому, що щільність гальмівної магістралі в межах встановлених норм, і випробувати автогальма;

- Отримати довідку від оглядача вагонів про забезпечення поїзда гальмами, звірити вказаний в ній номер хвостового вагона з натурним листом і переконатися у відповідності гальмового натиску в поїзді встановленим нормам;

- Ознайомитися з натурному листу зі складом пасажирського або поштово-багажного поїзда.

- З'єднання високовольтних кабелів ланцюгів електричного опалення в пасажирському складі проводиться поїзним електромеханіком. Дозвіл на з'єднання і роз'єднання електромеханіка дається машиністом локомотива після опускання струмоприймачів.

- У пункті зміни локомотивів поїзної електромеханік по команді машиніста виробляє роз'єднання високовольтних з'єднань між головним вагоном пасажирського поїзда і локомотивом встановленим порядком.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень