A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова та ремонт тепловоза

Дата: 09.06.2024 14:02
Кількість переглядів: 18

Тема:  Ремонт допоміжного обладнання тепловоза.

ТО ДИЗЕЛЯ допоміжного обладнання

1.1. При працюючому дизелі перевірити:

- Роботу дизеля, механізмів і агрегатів тепловоза; візуально і на слух. Підвищення вібрації, биття, нагрівання, шум, сторонні стуки, не допускаються;

- Дії автоматичного і допоміжного гальмівного обладнанні, звукових сигналів, пісочниць;

- Каплепадения води по сальникам водяних насосів;

- Перевірити на дотик нагрів корпусів;

- Роботу редукторів вентиляторів холодильників і тягового генератора, роботу автоматики і гідроприводу холодильника, об'єднаного регулятора або регулятора частоти обертання, відцентрового фільтра;

- Включення і виключення муфт, відкриття та закриття жалюзі;

- Герметичність трубопроводу: палива, води, масла та повітря (особливо в з'єднаннях), секцій радіатора холодильника, колекторів, паливних насосів і форсунок течі не допускаються;

- Величину тиску палива, масла, повітря;

- Величину розрядження в картері дизеля;

- Роботу механізму відключення паливних насосів при роботі на нульовій позиції контролера;

- Надходження масла до підшипників повітродувки турбокомпресорів і редукторів;

- Наявність води і масла в повітроохолоджувачах;

- Роботу компресорів і регулювання регулятора тиску.

Обдути секції радіатора стисненим повітрям. Після зупинки дизеля виявлені несправності усунути

1.2. При зупиненому дизелі:

- Злити собравшееся масло, паливо, воду з піддонів агрегатів, протерти відсіки паливної апаратури;

- Злити відстій з паливного бака і картера дизеля перед запуском дизеля (після технічного обслуговування Т0-2 ТО-3 або відстою понад 1:00;

- Провернути рукоятки пластинчато-шелеві фільтрів на два-три оберти;

--убрать паливо і масло під високовольтною камерою, в районі прокладки електропроводки поблизу регулятора дизеля, вентелей на дизелі, розподільних коробок дизеля і. холодильника, паливо і маслопрокачіваюшіх насосів;

- Дроти, що мають сліди забруднення нафтопродуктами, ретельно протерти сухою ганчіркою, при необхідності накласти додаткову ізоляцію, непридатні замінити.

ПЕРЕВІРИТИ: а) кріплення агрегатів та їх приводів (карданних головок, валів, пластинчастих муфт, стан, і натяг ременів); б) стан паливних насосів і механізмів їх відключення; в) рівень масла в картері, регуляторі, повітряних фільтрах дизеля, компресорі, редукторі вентилятора тягового генератора і проміжному редукторі; г) стан коліс вентиляторів холодильника, тягових електродвигунів і тягового генератора, справність дії та щільність закриття жалюзі; д) легкість обертання валів топлівопрокачівающіх агрегатів і стан з'єднувальних муфт; е) дію сигналізації шляхом імітації спрацьовування пожежного сповіщувача;

2. ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

2.1. При працюючому дизелі слід:

- Продути сухим стисненим повітрям тяговий генератор;

- Перевірити справність і правильність показів контроль- вимірювальних приладів, роботу регулятора напруги на всіх позиціях контролера машиніста (при необхідності відрегулювати величину напруги), наявність струму зарядки акумуляторної батареї, роботу тягового генератора .двухмашінного агрегату і всіх допоміжних електричних машин на слух. Після зупинки, дизеля виявлені несправності усунути.

2.2. При зупиненому дизелі слід продути сухим стисненим повітрям двухмашинні агрегат, високовольтну камеру, пульт управління, перевірити кріплення перемичок акумуляторної батареї, ослабшие закріпити.

'. Для лужних батарей:

- Виміряти рівень електроліту в кожному акумуляторі і довести його до норми. (10-60 мм над рівнем платин);

- Увімкнути освітлення ВВК і дизельного приміщення та, користуючись навантажувальної, виделкою виміряти напругу кожного акумулятора. Акумулятори, які мають напругу менш 1В, переплюсованние, замінити попередньо перевіреними і зарядженими;

- Допускається в експлуатації відключати не більше одного акумулятора до чергового технічного огляду ТО-3.

-Для Кислотних батарей:

- Виміряти щільність і рівень електроліту (рівень електроліту повинен бути не менше 15 мм), щільність - 1,24-1,25 г / см3 -в літній час і 1,26-1,27 г / см3 - в зимовий час;

- Увімкнути освітлення ВВК і дизельного приміщення та, користуючись вилкою навантаження, виміряти напругу акумулятора. Акумулятори, які мають напругу менш 1.8 В, замінити попередньо перевіреними і зарядженими ;;

- Допускається в експлуатації відключати не більше одного акумулятора до чергового технічного огляду ТО-3.

Перевірити стан і надійність кріплення реле, контакторів, автоматичних вимикачів, контролера, реверсора, блоків панелей випрямлячів опорів і запобіжників, рубильників, перемикачів, резисторів ослаблення поля, клемних реек- пульта управління та високовольтних камер, клемних рейок дифманометра апаратів і приладів пульта управління, проводів і кабелів.

Ослаблі контакти з'єднання закріпити, деталі з ознаками перегріву і несправні замінити.

Частенько підгорілі і оплавлені контакти.

Перевірити надійність кріплення штепсельних роз'ємів і їх замків, апаратів і межтепловозних з'єднань. Ослаблі з'єднання закріпити.

Перевірити чіткість і послідовність спрацьовування - електрічёскіх апаратів кожного поста управління. Про вапна огляд тягових електродвигунів, головних генераторів і допоміжних машин (оглянути колектори, щіткові апарати, щітки).

Виміряти опір ізоляції електричних ланцюгів тепловоза мегаомметром на 500В. Опір ізоляції має бути не менше: ланцюгів управління і збудження відносно корпусу -0,25 Мом, силовий щодо корпусу ланцюгів управління до збудження - 0,5 МОм. Перед вимірюванням опору ізоляції відключити акумуляторну батарею, блоки, що містять напівпровідники та електролітичні конденсатори, напівпровідникові датчики електротермометрів або зашунтувати їх. При зниженні опору ізоляції нижче норми виявити і усунути несправності.

Перевірити справність світлових сигналів і освітлення. Несправності усунути, несправні лампи замінити.

У зимовий період перевірити стан снігозахисних пристроїв а у весняний - відсутність у всмоктуючих до вихлопних вентиляційних каналах сторонніх предметів, що обмежують нормальний прохід повітря. Установку і зняття снігозахисних пристроїв проводити відповідно до чинного зазначенням МПС з підготовки тепловозів до зими.

ТО екіпажної частини, ГАЛЬМ, Автозчіпні пристрої та ПРИСТРОЇВ БЕЗПЕКИ

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати, вивчити.

Питання та індівідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень