будова і ремонт електровоза
Тема:
Методи ремонта електровоза
Для забезпечення заданих об'ємів перевезення вантажів і пасажирів ТПС повинен містяться в технічно справному стані, ця умова залежить від наступних чинників:
- надійність конструкції;
- грамотна експлуатація;
- правильна організація системи технічного обслуговування і ремонту ТПС.
У цей час для підтримки ТПС в технічно справному стані і в належному культурному вигляді застосовуються планово-запобіжна система організації ТЕ і ремонту, затверджена вказівкою ВАТ РЖД №13284 від 24.07.2001 м. і доповнене вказівкою начальника Забайкальської залізниці №413/4 від 19.06.2003 м.
Для підтримки ТПС в технічно справному стані виробляються наступні види ТЕ і ремонтів
ТЕ-1 - виконується локомотивними бригадами в об'ємі службового ремонту.
ТЕ-2 - виготовляється в пунктах ПТОЛ, слюсарями комплексних бригад.
ТЕ-3 - виконується тільки для тепловозів і мотора-вагонного жвавого складу.
ТО-1 і ТЕ-2 служать для попередження, появи несправностей, підтримки електровозів в прецездатний стані і належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечення безперебійної безвідмовної роботи і пожежної безпеки.
ТЕ-4 виконується спеціалізованими працівниками, які проводять обточка бандажів колісних пар без викатки їх з під ТПС з метою підтримки оптимальної величини прокату і товщини гребенів бандажа.
ТЕ-5 - виконується в процесі підготовки електровоза для постановки в запас МПС і тривалого вмісту в резерві залізниці.
У процесі підготовки електровоза до експлуатації після споруди, ремонту на заводах або в інших депо, в процесі підготовки електровоза до експлуатації перед видачею із запасу МПС, також проводять ТЕ-5.
ТР і ТРС - служать для виявлення несправностей і їх усунення в депо, відновлення основних експлуатаційних характеристик і працездатності електровозів.
СР - проводиться демонтаж з ревізією, модернізацією окремих вузлів. Виконується на стійлах депо приписки електровозів комплексними і спеціалізованими бригадами. Виконуються роботи по підйому і опусканню кузова, ремонтом возиків, зборки і розбором колісно-моторних блоків, а також здійснюється ревізія і ремонт деталей і вузлів, що вимагають ремонту, але що не ремонтуються на цьому вигляді технічного ремонту.
КР - є головним засобом оздоровлення ЕПС і передбачають відновлення несучих конструкцій кузова, складний ремонт рами возиків, колісних пар і зубчатих передач, допоміжних машин, відновлення геометричних параметрів деталей до креслярських розмірів і т. д.
КРП призначений для відновлення експлуатаційних характеристик, справності і повного відновлення ресурсу всіх агрегатів, вузлів і деталей, включаючи базові, повної заміни проводів і кабелів, а також модернізації ЕПС.
Завдання на дистанційне навчання:
Законспектувати матеріал і вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045