A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 23.04.2023 14:14
Кількість переглядів: 111

Тема:

Методи ремонта електровоза

Для забезпечення заданих об'ємів перевезення вантажів і пасажирів ТПС повинен містяться в технічно справному стані, ця умова залежить від наступних чинників:

- надійність конструкції;

- грамотна експлуатація;

- правильна організація системи технічного обслуговування і ремонту ТПС.

У цей час для підтримки ТПС в технічно справному стані і в належному культурному вигляді застосовуються планово-запобіжна система організації ТЕ і ремонту, затверджена вказівкою ВАТ РЖД №13284 від 24.07.2001 м. і доповнене вказівкою начальника Забайкальської залізниці №413/4 від 19.06.2003 м.

Для підтримки ТПС в технічно справному стані виробляються наступні види ТЕ і ремонтів

ТЕ-1 - виконується локомотивними бригадами в об'ємі службового ремонту.

ТЕ-2 - виготовляється в пунктах ПТОЛ, слюсарями комплексних бригад.

ТЕ-3 - виконується тільки для тепловозів і мотора-вагонного жвавого складу.

ТО-1 і ТЕ-2 служать для попередження, появи несправностей, підтримки електровозів в прецездатний стані і належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечення безперебійної безвідмовної роботи і пожежної безпеки.

ТЕ-4 виконується спеціалізованими працівниками, які проводять обточка бандажів колісних пар без викатки їх з під ТПС з метою підтримки оптимальної величини прокату і товщини гребенів бандажа.

ТЕ-5 - виконується в процесі підготовки електровоза для постановки в запас МПС і тривалого вмісту в резерві залізниці.

У процесі підготовки електровоза до експлуатації після споруди, ремонту на заводах або в інших депо, в процесі підготовки електровоза до експлуатації перед видачею із запасу МПС, також проводять ТЕ-5.

ТР і ТРС - служать для виявлення несправностей і їх усунення в депо, відновлення основних експлуатаційних характеристик і працездатності електровозів.

СР - проводиться демонтаж з ревізією, модернізацією окремих вузлів. Виконується на стійлах депо приписки електровозів комплексними і спеціалізованими бригадами. Виконуються роботи по підйому і опусканню кузова, ремонтом возиків, зборки і розбором колісно-моторних блоків, а також здійснюється ревізія і ремонт деталей і вузлів, що вимагають ремонту, але що не ремонтуються на цьому вигляді технічного ремонту.

КР - є головним засобом оздоровлення ЕПС і передбачають відновлення несучих конструкцій кузова, складний ремонт рами возиків, колісних пар і зубчатих передач, допоміжних машин, відновлення геометричних параметрів деталей до креслярських розмірів і т. д.

КРП призначений для відновлення експлуатаційних характеристик, справності і повного відновлення ресурсу всіх агрегатів, вузлів і деталей, включаючи базові, повної заміни проводів і кабелів, а також модернізації ЕПС.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень