гальма рухомого складу
Тема:
Заходи щодо забезпечення справної роботи гальмівного обладнання вагонів взимку.
18.2. Заходи щодо забезпечення справної роботи гальмівного обладнання вагонів
18.2.1.Оборотний запас повітророзподільників, призначений для заміни несправних на вагонах, необхідно зберігати на закритих стелажах при температурі зовнішнього повітря, але не більше шести місяців.
18.2.2.У зимовий період при підготовці гальм у составі слід звертати увагу на щільність фланцевих з'єднань гальмівних приладів іманжет гальмівних циліндрів.
18.2.3.Оглядачі вагонів та слюсарі з ремонту рухомого складу зобов'язані виконувати наступні роботи:
—перед з'єднанням рукавів гальмівної магістралі необхідно продути її стисненим повітрям, очистити головки з'єднувальних рукавів від бруду, льоду і снігу, зачистити поверхні електричних контактів головок рукавів № 369А, а також перевірити стан ущільнювальних кілець.
Непридатні кільця замінити. Забороняється наносити мастило на кільця;
—при продуванні гальмівної магістралі під час з'єднання рукавів і зарядження гальм необхідно переконатись у вільному проходженні повітря;
—замерзлий гальмівний циліндр слід відкрити, вийняти поршень, очистити робочу поверхню циліндра, протерти її сухою технічною салфеткою і змастити. Непридатну манжету замінити.
Після складання циліндр випробовують на щільність;
—перед випробуванням автогальм у составі від стаціонарної компресорної установки за температури —40 °С і нижче після повного зарядження гальмівної мережі необхідно провести не менше двох раз повне гальмування і відпускання;
—за випробування автогальм і виявлення повітророзпо дільників, які не спрацювали на гальмування і відпускання, а та кож мали уповільнене відпускання, треба закріпити фланці, ог лянути та очистити пиловловлювальну сітку і фільтр, після чого повторити перевірку дії гальм; у разі незадовільного результату перевірки повітророзподільник замінити;
—за незадовільної рухомості деталей важільної передачі не обхідно змастити їх шарнірні з'єднання осьовим мастилом з до даванням гасу, утворений льод видалити.
На пасажирських вагонах у пунктах формування та обертання поїзда провідники зобов'язані очистити лід з гальмівної важільної передачі. Не допускається ставити в поїзд вагони з гальмівними колодками, які не відходять від коліс унаслідок замерзання важільної передачі;
— під час прямування поїзда по станції обов'язково необ хідно простежити за станом гальм усього поїзда. У разі вияв лення вагонів з колесами, які йдуть юзом, мають вибоїни (по взуни) чи інші несправності, що загрожують безпеці руху, слід вжити заходи для зупинки поїзда.