A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 09.06.2024 14:30
Кількість переглядів: 19

Тема: 

Особливості управління гальмами взимку.

9.3. Особливості управління гальмами взимку

У зимовий період при перевірці дії автогальм у вантажних навантажених поїздах на 0,8-0,9кгс / см2, В порожніх - на 0,6-0,7 кгс / см2. У пасажирських на 0,5 0,6 кгс / см2, А ЕПТ в ТЦ локомотива має бути 1,5-2,0 кгс / см2.

При снігопадах, снігових заметах, перед перевіркою дії автогальм поїздів з к. К. Виконувати гальмування для видалення снігу та льоду з поверхні тертя колодок або накладок. Якщо таке гальмування до перевірки дії неможливо, то відлік відстані, яку проходить поїзд в процесі зниження швидкості на 10 км / ч, або часу цього зниження виробляти з початку зниження швидкості, але не пізніше проходження поїздом відстані 200-250 м після початку гальмування. Час з моменту переведення РКМ в положення відпускання до приведення вантажного поїзда в рух після його зупинки повинно бути збільшено в 1,5 рази (влітку - після ступені - не менше 1,5 хв після повного службового гальмування - не менше 2 хв; після екстреного гальмування в поїздах довжиною до 100 осей - не менше 4 хв, більше 100 осей - не менше 6 хв).

При випробуванні автогальм першу ступінь гальмування виконувати зниженням тиску в ЗрР відповідно до інструкції (на 0,6-0,7 кгс / см2с, 0,5-0,6 кгс / см2с) а при температурі повітря нижче -30 ° С - на 0,8-0,9 кгс / см2 у вантажних поїздах і на 0,5-0,6 кгс / см2 в пасажирських поїздах нормальної довжини.

При температурі повітря нижче -40 ° С, а також при більш високих температурах в умовах снігопадів, снігових заметів першу ступінь гальмування проводити зниженням тиску на величину не менше встановленої для випробування гальм. Посилення гальмування вантажного поїзда виробляти щаблем 0,5-1,0 кгс / см2.

Найчастіше перевіряти роботу автогальм на шляху прямування і на станціях, виробляючи ступінь гальмування. При снігопаді, щойно випав снігу, рівень якого перевищує рівень головок рейок, хуртовині, снігових заметах до гальмування перед входом на станцію або перед проходженням по спуску виконувати гальмування для перевірки роботи автогальм, якщо час проходження поїзда без гальмування до цього перевищує 20 хв.

При ступені гальмування більше 1,0 кгс / см2 при інеї, ожеледі, коли сила зчеплення коліс з рейками знижується, необхідно попередньо за 50 - 100 м до початку гальмування приводити в дію пісочницю і подавати на рейки пісок до зупинки поїзда або закінчення гальмування.

При підході до станцій і заборонних сигналів, якщо після першого ступеня гальмування не отримано достатній гальмівний ефект в поїзді, провести екстрене гальмування.

Тема 2 : 

Порядок відігрівання замерзлих місць гальмівного обладнання.

Відігрівати ГР, нагнітальні, поживні, перепускні труби та магістральний повітропровід відкритим вогнем (факелом) дозволяється за умови дотримання правил пожежної безпеки, що виключають можливість займання конструктивних елементів локомотивів. Забороняється користуватися відкритим вогнем для відігрівання гальмівного обладнання в місцях їх стоянки за наявності розлитих на коліях легкозаймистих і горючих рідин в пунктах екіпірування локомотивів рідким паливом, поблизу зливно-наливних пристрій, парків з резервуарами для нафтопродуктів, складів легкозаймистих матеріалів та інших пожежонебезпечних місць, а також при наявності на сусідніх коліях вагонів з розрядними, вогненебезпечними та наливними вантажами. У разі замерзання магістрального повітропроводу перш за все обстучать його легкими ударами молотка - глухий звук вказує на наявність льодової пробки. Таке місце повітропроводу треба відігріти, після чого продути магістраль через кінцеві крани до повного видалення льодової пробки. Відігрівати вогнем ГР, нагнетательную, живильну і перепускний труби можна тільки після випуску з них стисненого повітря і при закритих випускних кранах. Відкривати крани дозволяється тільки після видалення вогню. Замерзлі з'єднувальні рукави повітропроводів зняти, відігріти і знову поставити чи замінити запасними. При замерзанні ВР вимкнути його і випустити повітря з робочих обсягів випускним клапаном до повного відходу штока ТЦ, після прибуття в депо ВР замінити. Забороняється відігрівати відкритим вогнем замерзлі гальмівні прилади і їх вузли. При замерзанні одного з ТЦ на локомотиві необхідно ВР залишити включеним і продовжувати працювати з рештою ТЦ. Після прибуття в депо несправність ТЦ усунути. У всіх випадках виявлення несправності гальма і при неможливості її усунення машиніст особисто повинен вимкнути гальмо, повністю випустити повітря випускними клапанами і перевірити відхід гальмівних колодок від коліс. Несправність гальмівного обладнання повинна бути усунена на найближчих станціях, де є депо або ПТО.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал, законспектувати і вивчити.

Завдання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень