Всесвітня історія
10.11.22р. Всесвітня історія. Група 31. Урок № 9 Викладач Руденко Лідія Федорівна
І.Я.Щупак Всесвітня історія (рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К. УОВЦ «Оріон», 2018. – 208 с. : іл.
Розділ 2. Облаштування повоєнного світу
Тема: Післявоєнна міжнародна обстановка. Паризька і Вашингтонська конференції. Версальська система
Переглянути матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CnihA7Npu9M
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника (§ 6 , стор.40 – 47)
2. Уміти відповідати на запитання
1. З якими країнами-союзницями Німеччини були укладені мирні договори?
2. Яка з провідних країн світу відмовилася стати членом Ліги Націй?
3. Що було спільного в умовах мирних договорів із союзниками Німеччини?
4. Які цілі ставились перед Лігою Націй при створенні цієї міжнародної організації?
5. Дайте оцінку Брестському мирному договору УНР з Німеччиною та її союзниками.
6. У чому полягали українсько-польські протиріччя, що виявились на Паризькій мирній конференції?
7. Представники яких держав поставили свої підписи під Договором чотирьох країн?
8. Про що йшла мова в Договорі чотирьох держав?
9. Сформулюйте основні положення Договору п’яти держав.
10. Розкрийте сутність Договору дев’яти держав.
11. Поясніть терміни й поняття: контрибуція, репарація, ратифікація.
ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ ДАТИ :
січень 1919 р. відкриття Паризької мирної конференції
28 червня 1919 р. підписання Версальського мирного договору
12 листопада 1921 р. - 6 лютого 1922 р. робота Вашингтонської конференції
13 листопада 1921 р. підписано Договір чотирьох держав
6 лютого 1922 р. підписано Договір п'яти держав
6 лютого 1922 р. підписано Договір дев’яти держав
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)
10.11.22р. Всесвітня історія. Група 31. Урок № 10 Викладач Руденко Лідія Федорівна
І.Я.Щупак Всесвітня історія (рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К. УОВЦ «Оріон», 2018. – 208 с. : іл.
Практичне заняття №2.Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння
Практичне заняття оформлюється в робочому зошиті:
1. Пишемо дату 10.11.2022р.
2. Практичне заняття №2.Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння
Письмово відповісти на 3 питання
1. Які держави відіграли провідну роль в облаштуванні повоєнного світу?
2. Які держави були «ображені» або їх інтереси були проігноровані під час облаштування повоєнного світу? Поясніть свою точку зору.
3.Які джерела нестабільності міждержавних відносин існували в повоєнному світі?
Розкрити зміст понять:
- «14 пунктів» В.Вільсона -
- репарації -
- контрибуції -
- Ліга Націй -
- Версальсько – Вашингтонська система -
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)