A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Всесвітня історія

Дата: 09.11.2022 14:57
Кількість переглядів: 62

10.11.22р.     Всесвітня історія.   Група 31.    Урок № 9 Викладач Руденко Лідія Федорівна

                                                                                                                

І.Я.Щупак   Всесвітня історія (рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти  / І.Я.Щупак. – К. УОВЦ «Оріон», 2018. – 208 с.  : іл.

Розділ 2. Облаштування повоєнного світу

Тема: Післявоєнна міжнародна обстановка. Паризька і Вашингтонська конференції. Версальська система

Переглянути матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CnihA7Npu9M

Завдання:

1. Опрацювати матеріал підручника (§ 6 , стор.40 – 47)

2. Уміти відповідати на запитання

1. З якими країнами-союзницями Німеччини були укладені мирні договори?

2. Яка з провідних країн світу відмовилася стати членом Ліги Націй?

3. Що було спільного в умовах мирних договорів із союзниками Німеччини?

4. Які цілі ставились перед Лігою Націй при створенні цієї міжнародної організації?

5. Дайте оцінку Брестському мирному договору УНР з Німеччиною та її союзниками.

6. У чому полягали українсько-польські протиріччя, що виявились на Паризькій мирній конференції?

7. Представники яких держав поставили свої підписи під Договором чотирьох країн?

8. Про що йшла мова в Договорі чотирьох держав?

9. Сформулюйте основні положення Договору п’яти держав.

10. Розкрийте сутність Договору дев’яти держав.

11. Поясніть терміни й поняття: контрибуція, репарація, ратифікація.

ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ ДАТИ :

січень 1919 р. відкриття Паризької мирної конференції

28 червня 1919 р. підписання Версальського мирного договору

12 листопада 1921 р. - 6 лютого 1922 р. робота Вашингтонської конференції

13 листопада 1921 р. підписано Договір чотирьох держав

6 лютого 1922 р. підписано Договір п'яти держав

6 лютого 1922 р. підписано Договір дев’яти держав

 

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)  

 

10.11.22р.     Всесвітня історія.   Група 31.    Урок № 10   Викладач Руденко Лідія Федорівна

                                                                                                                 

І.Я.Щупак   Всесвітня історія (рівень стандарту) : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти  / І.Я.Щупак. – К. УОВЦ «Оріон», 2018. – 208 с.  : іл.

 

Практичне заняття №2.Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння

Практичне заняття оформлюється в робочому зошиті:

1. Пишемо дату 10.11.2022р.

2. Практичне заняття №2.Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння

Письмово відповісти на 3 питання

1. Які держави відіграли провідну роль в облаштуванні повоєнного світу?

2. Які держави були «ображені» або їх інтереси були проігноровані під час облаштування повоєнного світу? Поясніть свою точку зору.

3.Які джерела нестабільності міждержавних відносин  існували в повоєнному світі?

Розкрити зміст понять:

-  «14 пунктів»  В.Вільсона -

-  репарації - 

-  контрибуції -

-  Ліга Націй -

-  Версальсько – Вашингтонська система -

 

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)  

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень