A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Всесвітня історія

Дата: 08.11.2022 15:01
Кількість переглядів: 420

09.11.2022р.         Всесвітня історія     Гр21    Урок № 9  Викладач Руденко Лідія Федорівна

 

Щупак І.Я.  Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу

Контркульту́ра — в широкому значенні напрям розвитку культури, який активно протистоїть «офіційній» традиційній культурі, будь-які форми девіантної поведінки. В такому розумінні контркультура зближається з поняттям альтернативної культури, синонімами якої є – «неофіційне мистецтво», «нонконформізм», «дисидентськ мистецтво», андерґраунд, андерґраунд (мистецтво). В більш вузькому і конкретному значенні термін «контркультура» вживається для означення форми протесту проти культури «батьків», що поширилася серед частини американської молоді в 60-х — на початку 70-х років XX ст (Контркультура 60-тих).[1]. Цей неологізм вперше використаний у 1968 Теодором Рошаком. Ознайомлення з працями теоретиків контркультури, наприклад Герберта Маркузе та Жан-Поля Сартра, дає можливість ширше уявити її соціально-історичний зміст.

Поняття «конткультура» вперше було застосовано американським соціологом Теодором Роззаком (Т. Roszak) в роботі «Створення контркультури: Роздуми про технократичне суспільство та його молодіжну опозицію» (Theodore Roszak. The making of counter culture: Reflection on the Technocratic Society and its Youthful Opposition, 1969), в якій започатковано теорію контркультури як результат осмислення нових процесів в молодіжному русі США та країнах Європи в 1960-і роки.
Контркультура була розглянута Роззаком як романтичний виклик нонконформістської молоді традиційній культурі, заснованій на раціоналізмі, але не спроможної захистити людство від ядерної загрози (домінанти суспільного занепокоєння того часу). Контркультура «закликає в більшому ступені до особистого значення людських спільнот, аніж до технічних та індустріальних цінностей», радикальна критика технократії здійснюється «в значно більшому ступені, ніж це притаманно традиційним ідеологіям».[2]

 

Користуючись додатковою літературою, мережею інтернет, підготуйте повідомлення «Молодіжна контркультура»( на одному, двох прикладах)

 

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)  

 

 

09.11.2022р.         Всесвітня історія     Гр21    Урок № 10   Викладач Руденко Лідія Федорівна

 

Щупак І.Я.  Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: Узагальнення  за розділом ІІ.  Держави Північної Америки та Західної Європи

тести

1.У 1958 році П’яту Республіку було проголошено у:

А) Італії                        Б) Франції                              В) Великобританії                 Г) ФРН

2. Коли відбулася  Ялтинська конференція?

3. Г. Вкажи роки президентства Трумена.

А) 1945-1953       Б) 1952-1960                   В) 1960-1963                 Г) 1992-2000

4.Державна економічна політика американського уряду з метою подолання економічної кризи 1980-1982 рр. та її наслідків, в основі якої принципи ринкової економіки, послаблення державного регулювання тощо - називається ...

А) "рейганоміка                   Б) "тетчиризм"       В) "маккартизм"       Г) "нові рубежі"

5.Вкажіть роки існування Ради економічної взаємодопомоги

А) 1955-1991 рр         .Б) 1949-1991 рр.            В) 1948-1989 рр          .Г) 1947-1990 рр.

6.Найбільш жорстока тоталітарна система в країнах з комуністичним режимом - диктатура Н.Чайшеску існувала в ...

А) Угорщині             Б) Польщі                          В) Румунії                 Г) ) Югославії                                   

7. Яка з перелічених країн не має посади президента:

А) Франція            Б) Великобританія               В) США                        Г) Італія

8. Яка з перелічених країн відмовилась від допомоги за «планом Маршалла»:

А) Велика Британія     Б) Франція                 В)  НДР                           Г) ФРН

9.Імпічмент — це...

А) явище у внутрішній політиці США в 1950–1954 рр., пов’язане з діяльністю сенатора Дж. Маккарті;

            Б) таємна злочинна організація, яка діє методами шантажу, насильства, убивств та намагається впливати на політичне життя; заснована на круговій поруці, зв’язку з корумпованими державними чиновниками;

            В) у США та деяких інших державах особливий порядок притягнення до відповідальності і судового розгляду справ про злочини вищих посадових осіб;

            Г) такий устрій соціально-економічного та політичного життя країни, за якого свобода ринку поєднується із принципом соціального вирівнювання — перерозподілу державою доходів на користь непрацездатних і малозабезпечених.

10. Коли була створена Рада Економічної Взаємодопомоги (РЕВ)?

А) 12 квітня 1961 року.                Б) 4 листопада 1956 року.

В) 4 жовтня 1957 року.                 Г)  5 січня  1949 року                     

11. Дайте визначення поняттям: репарації, рейганоміка, тетчеризм, «холодна війна»,  сепаратизм

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)  

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень