всесвітня історія
20.12.2022р. Всесвітня історія . Гр2. Урок № 15 Викладач: Руденко Лідія Федорівна
Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.
Тема: Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст..
https://www.youtube.com/watch?v=bZoEN9LicKg
Тести
1. До якого року США монопольно володіли ядерною зброєю?
А – до 1946 року ;Б – до 1949 року. В – до 1947 року; Г – до 1948 року;
2. Коли було створене Центральне розвідувальне управління?
А – у 1947 році. Б – у 1944 році; В – у 1945 році; Г – у 1946 році;
3. Коли відбувся перший візит керівника Радянського Союзу до США?
А – у 1945 році; Б – у 1956 році; В – у 1959 році; Г – у 1961 році.
4. Коли були встановлені дипломатичні відносини між Україною й США?
А – у 1991 році; Б – у 1993 році; В – у 1992 році; Г – у 1994 році.
5. Коли сталася терористична атака захопленими літаками американських авіакомпаній на Нью-Йорк і Вашингтон?
А – 11 вересня 2000 року; Б – 11 вересня 2001 року;
В – 11 вересня 2002 року; Г – 11 вересня 2003 року.
6. Якого року президент США відвідав Україну з офіційним візитом?
А – 1992 року; Б – 1993 року; В – 1994 року; Г – 1995 року.
7. Укажіть міста, де проходили радянсько-американські зустрічі на вищому рівні між президентом США Рональдом Рейганом і радянським лідером Михайлом Горбачовим:
1 – Валетта; 2 – Вашингтон; 3 – Гельсінкі; 4 – Женева;
5 – Москва; 6 – Рейк’явік; 7 – Стокгольм.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ( стор. 65 - 72)
2. Дати відповіді на тести
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)
20.12.2022р. Всесвітня історія . Гр2. Урок № 16 Викладач: Руденко Лідія Федорівна
Щупак І.Я. Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.
Тема: Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу
Контркульту́ра — в широкому значенні напрям розвитку культури, який активно протистоїть «офіційній» традиційній культурі, будь-які форми девіантної поведінки. В такому розумінні контркультура зближається з поняттям альтернативної культури, синонімами якої є – «неофіційне мистецтво», «нонконформізм», «дисидентськ мистецтво», андерґраунд, андерґраунд (мистецтво). В більш вузькому і конкретному значенні термін «контркультура» вживається для означення форми протесту проти культури «батьків», що поширилася серед частини американської молоді в 60-х — на початку 70-х років XX ст (Контркультура 60-тих).[1]. Цей неологізм вперше використаний у 1968 Теодором Рошаком. Ознайомлення з працями теоретиків контркультури, наприклад Герберта Маркузе та Жан-Поля Сартра, дає можливість ширше уявити її соціально-історичний зміст.
Поняття «конткультура» вперше було застосовано американським соціологом Теодором Роззаком (Т. Roszak) в роботі «Створення контркультури: Роздуми про технократичне суспільство та його молодіжну опозицію» (Theodore Roszak. The making of counter culture: Reflection on the Technocratic Society and its Youthful Opposition, 1969), в якій започатковано теорію контркультури як результат осмислення нових процесів в молодіжному русі США та країнах Європи в 1960-і роки.Контркультура була розглянута Роззаком як романтичний виклик нонконформістської молоді традиційній культурі, заснованій на раціоналізмі, але не спроможної захистити людство від ядерної загрози (домінанти суспільного занепокоєння того часу). Контркультура «закликає в більшому ступені до особистого значення людських спільнот, аніж до технічних та індустріальних цінностей», радикальна критика технократії здійснюється «в значно більшому ступені, ніж це притаманно традиційним ідеологіям».[2]
Користуючись додатковою літературою, мережею інтернет, підготуйте повідомлення «Молодіжна контркультура»( на одному, двох прикладах)
Завдання надіслати : lidiyarudenko789@gmail.com вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)