A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

всесвітня історія

Дата: 18.12.2022 16:12
Кількість переглядів: 150

20.12.2022р.      Всесвітня історія .       Гр2.   Урок № 15    Викладач: Руденко Лідія Федорівна

Щупак І.Я.  Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: Роль США у міжнародних відносинах у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст..

https://www.youtube.com/watch?v=bZoEN9LicKg
Тести

1. До якого року США монопольно володіли ядерною зброєю?
А – до 1946 року        ;Б – до 1949 року.       В – до 1947 року;    Г – до 1948 року;
2. Коли було створене Центральне розвідувальне управління?
А – у 1947 році.          Б – у 1944 році;           В – у 1945 році;      Г – у 1946 році;
3. Коли відбувся перший візит керівника Радянського Союзу до США?
А – у 1945 році;           Б – у 1956 році;          В – у 1959 році;    Г – у 1961 році.
4. Коли були встановлені дипломатичні відносини між Україною й США?
А – у 1991 році;           Б – у 1993 році;         В – у 1992 році;      Г – у 1994 році.

5. Коли сталася терористична атака захопленими літаками американських авіакомпаній на Нью-Йорк і Вашингтон?
А – 11 вересня 2000 року;                      Б – 11 вересня 2001 року; 
В – 11 вересня 2002 року;                      Г – 11 вересня 2003 року.

6. Якого року президент США відвідав Україну з офіційним візитом?
А – 1992 року;             Б – 1993 року;            В – 1994 року;                 Г – 1995 року. 

7. Укажіть міста, де проходили радянсько-американські зустрічі на вищому рівні між президентом США Рональдом Рейганом і радянським лідером Михайлом Горбачовим:
1 – Валетта;    2 – Вашингтон;     3 – Гельсінкі;      4 – Женева; 
5 – Москва;     6 – Рейк’явік;        7 – Стокгольм. 
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника ( стор. 65  - 72)
2. Дати відповіді на тести

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   


20.12.2022р.      Всесвітня історія .       Гр2.   Урок № 16    Викладач: Руденко Лідія Федорівна

Щупак І.Я.  Всесвітня історія (рівень стандарту) :підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І.Я.Щупак. – К.: УОВЦ «Оріон», 2019. – 256с. : іл.,карти.

Тема: Практичне заняття. Молодіжна контркультура: вплив на формування постіндустріального світу
Контркульту́ра — в широкому значенні напрям розвитку культури, який активно протистоїть «офіційній» традиційній культурі, будь-які форми девіантної поведінки. В такому розумінні контркультура зближається з поняттям альтернативної культури, синонімами якої є – «неофіційне мистецтво», «нонконформізм», «дисидентськ мистецтво», андерґраунд, андерґраунд (мистецтво). В більш вузькому і конкретному значенні термін «контркультура» вживається для означення форми протесту проти культури «батьків», що поширилася серед частини американської молоді в 60-х — на початку 70-х років XX ст (Контркультура 60-тих).[1]. Цей неологізм вперше використаний у 1968 Теодором Рошаком. Ознайомлення з працями теоретиків контркультури, наприклад Герберта Маркузе та Жан-Поля Сартра, дає можливість ширше уявити її соціально-історичний зміст. 
Поняття «конткультура» вперше було застосовано американським соціологом Теодором Роззаком (Т. Roszak) в роботі «Створення контркультури: Роздуми про технократичне суспільство та його молодіжну опозицію» (Theodore Roszak. The making of counter culture: Reflection on the Technocratic Society and its Youthful Opposition, 1969), в якій започатковано теорію контркультури як результат осмислення нових процесів в молодіжному русі США та країнах Європи в 1960-і роки. Контркультура була розглянута Роззаком як романтичний виклик нонконформістської молоді традиційній культурі, заснованій на раціоналізмі, але не спроможної захистити людство від ядерної загрози (домінанти суспільного занепокоєння того часу). Контркультура «закликає в більшому ступені до особистого значення людських спільнот, аніж до технічних та індустріальних цінностей», радикальна критика технократії здійснюється «в значно більшому ступені, ніж це притаманно традиційним ідеологіям».[2] 

Користуючись додатковою літературою, мережею інтернет, підготуйте повідомлення «Молодіжна контркультура»( на одному, двох прикладах)

Завдання надіслати :  lidiyarudenko789@gmail.com    вказати своє прізвище, номер групи, назву предмета і номер уроку (не на полях!)   


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень