A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 05.04.2023 16:37
Кількість переглядів: 53

тема:

Дії локомотивної бригади у разі пошкодження тягового двигуна

1.2. При кожній зупинці поїзда на перегоні машиніст, помічник машиніста зобов'язаний починати передачу повідомлень словами:«Увага, Увага слухайте всі! Я машиніст поїзда № ____ прізвище, зупинився в ____ (час) на ___ кілометрі парного (непарного) шляху перегону _____ внаслідок (вказати причину) Будьте пильні! » (Повідомлення при необхідності повторюється кілька разів). При отриманні зазначеного повідомлення машиністи всіх поїздів, що знаходяться в зоні дії радіозв'язку, ДНЦ і ДСП зобов'язані припинити переговори по радіозв'язку, уважно вислухати повідомлення і вжити заходів до забезпечення безпеки руху поїздів.

1.3. Машиніст поїзда, що зупинився зобов'язаний отримати підтвердження про те, що інформація про зупинку поїзда або (виникненні аварійної та нестандартної ситуації) сприйнята машиністом локомотива слідом йде і зустрічного поїзда і ДСП обмежують перегін.

1.4. На ділянках, обладнаних диспетчерською централізацією, поїзний диспетчер в разі отримання інформації про спрацювання УКСПС під поїздом або повідомлення від машиніста поїзда про мимовільному спрацьовуванні гальм на перегоні зобов'язаний викликати по радіозв'язку машиністів слідом йдуть поїздів, а також машиністів поїздів, що прямують по сусідній колії двоколійного перегону і повідомити їм про те, що сталося випадку.

1.5. У разі неодержання відповіді від машиністів зустрічного і попутного поїздів повідомити про це чергового по станції або поїзного диспетчера, на яких покладається обов'язок інформування машиністів про зупинку поїзда.

1.6. Машиніст зустрічного поїзда, почувши інформацію про вимушену зупинку поїзда зобов'язаний:

знизити швидкість і зупинитися перед локомотивом, поїзда, що зупинився;

в разі знаходження поїзда на відстані не забезпечує своєчасну зупинку перед локомотивом поїзда, що зупинився застосувати екстрене гальмування;

подати відповідний сигнал короткочасним включенням і вимиканням прожектора підтверджує, що він ужив заходів для зупинки поїзда.

після зупинки з'ясувати у машиніста поїзда, що зупинився причину зупинки, наявності габариту, чи потрібна йому допомога і надає її, якщо це необхідно.

1.7. Подальше проходження вздовж поїзда, що зупинився здійснюється зі швидкістю не більше 20 км / год, з особливою пильністю і готовністю зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень