A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 20.12.2022 16:41
Кількість переглядів: 30

Тема:

Електромагнітні вентилі

 

  1. Електромагнітні вимикачі.
  2. Електромагнітні або проміжні реле
  3. Електромагнітні іонізуючі випромінювання.
  4. електромагнітні контактори
  5. Електромагнітні КОНТАКТОРИ ТИПУ МК-15-01 І МК-009
  6. Електромагнітні пошкодження, створювані людьми: великомасштабні ефекти фантома ДНК?

Призначення. Електромагнітні вентилі є складовою частиною апаратів, що приводяться в дію стисненим повітрям (пневматичні контактори, клапани, реверсори і т. Д.).

Вентилі включає типу ЕВ-08, ЕВ-16, ЕВ-17, ЕВ-29 і вимикає типу ЕВР-09. Електромагнітні вентилі зазначених типів встановлювали на електровозах ВЛ11 випуску до 1980р.

Кожен вентиль має два клапана (впускний і випускний) і три отвори для повітря: перше - для подачі, друге - для з'єднання корпусу вентиля з циліндром і третє - для випуску в атмосферу. За принципом дії, вентилі діляться на що включають (рисунок 8) і вимикають (малюнок 9).

Включають вентилі з'єднують циліндр апарату з джерелом стисненого повітря при збудженої котушці і з атмосферою при знеструмленій котушці. Виключаючі вентилі при порушенні котушки випускають стиснене повітря з циліндра в атмосфeру, а при знеструмленій котушці з'єднують циліндр апарату з джерелом стисненого повітря.

Всі вентилі у верхній частині кришки мають кнопку (грибок) 1 для включення вентиля вручну. При натисканні абовідпуску цієї кнопки вентиль виробляє ті ж операції, що при включенні або виключенні котушки. Вентиль має магнітну систему клапанного типу, що складається з ярма 6, якоря 2, котушки 3, сердечника 4 і двосторонньої клапанної системи.

При порушенні котушки включає вентиля якір притягається до сердечника і тисне на стовбур 5, який відкриває нижній клапан сідла 7 і закриває верхній клапан. При цьому стиснене повітря надходить в циліндр апарату. При знеструмленій котушці нижній клапан 8 під дією пружини 9 закривається, а верхній клапан відкривається і з'єднує циліндр апарату з атмосферою.

При збудженої котушці вимикає вентиля якір притягається до сердечника котушки і тисне на стовбур клапана, який відкриває верхній клапан і закриває нижній клапан. При цьому випадку циліндр апарату з'єднується з атмосферою. Якщо котушка не викликаючи, верхній клапан закривається під дією пружини, нижній клапан відкривається силою тиску стисненого повітря, що надходить з резервуара в циліндр апарату.

     
 Малюнок 8. Електромагнітний включає вентиль ЕВ-08    Малюнок 9 Електромагнітний вимикають вентиль ЕВР-09

Вентилі електромагнітні броньового типу включають ЕВ-55, ЕВ-55-07, ЕВ-58 і вимикає ЕВР-37. Ці вентилі встановлюють на електровозах ВЛ11, починаючи з 1980 р замість вентилів ЕВ-08, ЕВР-09, ЕВ-16, ЕВ-17, ЕВ-29.

Їх технічні дані такі:

   ЕВР-37  ЕВ-55  ЕВ-55-07  ЕВ-58
 Номінальна напруга постійного струму, В        
 Номінальний струм, А  0,21  0,21  0,13  0,13
 Найменший струм спрацьовування, А.  0,15  0,15  0,092  0,092
 Опір котушки при 20 ° С, Ом        
 Найбільший робочий тиск стисненого повітря, кПа        
 Зазор Б під якорем, мм  2,1 ± 0,1  1,5 ± 0,1  1,5 ± 0,1  1,5 ± 0,1
 Площа перетину клапанної системи, мм2        
 на впуск. ........    5,5  1,76  5,5
 на випуск .....    10,5  10,5  10,5
 Хід А клапанної системи, мм  1,2 ± 0,1  0,5 ± 0,1  0,5 ± 0,1  0,5 ± 0,1
 маса, кг  1,57  1,2  1,26  1,24

Вентилі ЕВР-37, ЕВ-55, ЕВ-55-07 і ЕВ-58 складаються з двох основних вузлів: електромагніту і розподільної клапанної коробки. Конструкція електромагнітів у них аналогічна, і відрізняються вентилі в основному пристроєм розподільних клапанних коробок.

Електромагніт складається з котушки (рисунок 10 і 11), залитої епоксидним компаундом в сталеву втулку, стопа 2, фланця 5 і якоря 4. До фланця 5 прикріплений ізолятор 6, в якому розміщені два висновки 24 (рисунок 10) котушки. Висновки приєднані до шин 23. На ізоляторі встановлена поліетиленова кришка 7, через центральну тонку перемичку якої можна вручну привести в дію вентиль, натиснувши на гайку 8.

Якір 4 у фланці 5 фіксується від радіальних зміщень кульками 9, розташованими в пазу якоря. Він встановлений по різьбі на штоку 3 і фіксується від відвернення гайкою 8.

   
 Малюнок 10. Електромагнітний вентиль ЕВР-37  Малюнок 11. Електромагнітний вентиль ЕВ-58

В литому чавунному корпусі 16 розподільної коробки електромагнітного вентиля ЕВР-37 запресована втулка 22, в нижній частині якої є кільцевий ущільнює бурт, який взаємодіє з гумовою шайбою 20 випускного клапана 19. Цей клапан і впускний 12 закріплені на шпильці 21, яка вгвинчена в шток 3 і законтрена гайкою 10. Пружина 11 притискає гумову шайбу 20 до нижнього ущільнювача буртом втулки 22. на впускному клапані 12 завальцована гумова шайба 13, що взаємодіє з ущільнювача бурти вставки 14, що має центральний глухий канал, повідомлений з радіальної проточкою на бічній поверхні. Вставка 14 має уплотняющие гумові кільця 18. Її встановлюють в корпус 16 так, щоб радіальна проточка повідомлялася з впускним отвором «А». Положення пробки 15 зафіксовано гвинтом 17.

У початковому стані вентиля ЕВР-37 (при знеструмленій котушці 1) стиснене повітря по каналу «А» через канали вставки 14, клапанну камеру і отвір б надходить до виконавчого апарату.

При подачі напруги на котушку вентиля під дією електромагнітних сил якір 4, притягаючи до стопу 2, перемістить шток 3 до упору клапана 12 в бурт вставки 14 і перекриє повідомлення каналів «А» і «Б». Одночасно з цим між ущільнювальним бурти втулки 22 і гумовою шайбою 20 утворюється щілина, рівна ходу рухомої системи, і стиснене повітря від виконавчого апарату через канал «Б» надійде в атмосферу.

Розподільна клапанна коробка електромагнітного вентиля ЕВ-58 складається з пресованого корпуса 13 (рисунок 10), що має ущільнювальні бурти за місцем розміщення впускного 16 і випускного 18 клапанів, встановлених на шпильці 17 в центральному отворі корпусу. На клапанах 16 і 18 завальцьовані гумові шайби 12 і 11. Шток 3 якоря 4 жорстко пов'язаний зі шпилькою 17 клапанів різьбових з'єднань, ущільненим гумовим кільцем 10. Впускний клапан 16 підресорені пружиною 15, що спирається на пробку 14.

У розподільній клапанної коробці електромагнітного вентиля ЕВ-55 замість пробки 14 встановлений штуцер. Клапанні коробки вентилів ЕВ-55 і ЕВ-58 відрізняються в основному конструктивним виконанням корпусу, по-різному здійснено підведення стисненого повітря у впускний камеру.

Принцип роботи вентилів ЕВ-55 і ЕВ-58 полягає в наступному. У початковому стані пружина 15 (рисунок 10), долаючи вага рухомої системи (якір 4, шток 3, клапани 18 і 16 і шпилька 17), притискає впускний клапан до корпусу, при цьому виключається подача стисненого повітря з нижньої камери розподільної коробки до виконавчого пристрою . При порушенні котушки 1 якір 4 електромагніту разом із закріпленими на ньому деталями рухомий системи переміщається вниз до упору клапаном 18 у верхній бурт корпусу 13. Впускний клапан 16 при цьому відкривається, а випускний 18 закривається, і стиснене повітря через отвір а, клапан 16 і отвір б надходить до приводу виконавчого пристрою.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал по темі, законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень