A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 09.04.2023 16:54
Кількість переглядів: 114

тема:

 Дії локомотивної бригади при виникненні повзуна на колісній парі

 

При отриманні під час перевезення відомості про заклинювання колісної пари у вагонів поїзда і локомотива машиніст застосовує службове гальмування для зупинки поїзда і виявляє заклинювання колісної пари вагона, заміряє величину плазунів. Залежно від величини плазунів визначається швидкість руху. Якщо при огляді поїзда заклиненому колісну пару виявити не вдалося, то пом. машиніста оглядає потяг, який машиніст просуває зі зниженою швидкістю.

Швидкість проходження в залежності від величини повзунів кол. пари у локомотива:

- Від 1 мм до 2 мм - 15 км / год до найближчої станції

- Понад 2 мм до 4 мм - 10 км / год за умови виключення обертання вивішування кол. пари локомотивів повинен бути відчеплений від поїзда, тяг. ел. двигун відключений і гальмівні циліндри несправної колісної пари відключені.

У разі заклинювання колісної пари і повзуна більше 4 мм несправну колісну пару хильнути на черевик. Локомотив повинен бути відчеплений від поїзда, тяговий двигун і гальмівні циліндри несправної колісної пари відключені. Висновок локомотива з перегону проводиться під наглядом помічника машиніста, який знаходиться у несправною кол. пари, поливаючи з маслянки на рейок.

Швидкість виведення локомотива не більше 3 км / год до першої стрілки станції, де гальмівні башмаки мають бути вилучені.

Швидкість проходження в залежності від величини повзунів кол. пари у МВС:

МОТОРНИЙ ВАГОН

- Від 1 мм до 2 мм - 15 км / год до першої станції, де несправний вагон повинен бути відчеплений;

- Від 2 мм до 4 мм - 10 км / год до першої станції, де вагон повинен бути відчеплений.

- Понад 4 мм не більше 10 км / год.

За умови виключення обертання кол. пари або її вивішування тяговий двигун і гальмівні циліндри повинні бути відключені. У разі заклинювання кол. пари необхідно несправну колісну пару хильнути на черевик і відключити гальмівні циліндри і тяговий двигун. Висновок ел. поїзди з перегону проводиться зі швидкістю не більше 3 км / год, помічник машиніста знаходиться у несправною колісної пари, спостерігає за нею і поливає масло на рейок до першої стрілки станції, де гальмівні башмаки мають бути вилучені.

ПРИЧІПНИЙ ВАГОН

- Від 1 мм до 2 мм - 100 км / год дозволяється вести поїзд без відчеплення до кінця рейсу;

- Від 2 мм до 6 мм допускається проходження ел. поїзди до найближчої станції зі швидкістю 15 км / год, де несправний вагон повинен бути відчеплений.

При повзунові від 6 мм до 12мм швидкість проходження не більше 10 км / год до найближчої станції, де несправний вагон повинен бути відчеплений.

При повзунові причіпного вагона понад 12 мм і в разі заклинювання кол. пари несправну кол. пару хильнути на черевик. Відключити гальмівні циліндри і під наглядом пом. машиніста, який знаходиться у несправною кол. пари і підливає масло з маслянки на рейок, зі швидкістю не більше 3 км / год виводиться з перегону на станцію до першої стрілки, де гальмівні башмаки мають бути вилучені.

Швидкість проходження в залежності від величини плазунів у вагонів поїзда. При величині плазунів в поїзді - від 1 мм до 2 мм

вантажний поїзд - 70 км / год

пасажирський -100 км / год

від 2 мм до 6 мм - 15 км / год до першої станції, де несправний вагон відчепити

понад 6 мм до 12 мм - 10 км / год до першої станції, де несправний вагон відчепити. При повзунові понад 12 мм у вагона дозволяється прямування зі швидкістю 10 км / год за умови вивішування або виключення можливості обертання колісної пари. Воздухораспределитель у вагона вимкнути.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень