A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 09.04.2023 17:13
Кількість переглядів: 36

тема:

Дії локомотивної бригади при виході з лади крана машиніста 394

Дії крана машиніста № 394 при 1-му положенні його ручки

При встановленні ручки крана машиніста у 1-го положення золотник вікнами великого перетину, еквівалентному перетину трубки діаметром 16 мм, з'єднує головний резервуар з гальмовою магістраллю. Одночасно стиснуте повітря із головного резервуара поступає в надпоршневу камеру, а із неї через дросельний отвір діаметром 1.6 мм поступає у зрівнювальний резервуар.

Дії крана машиніста № 394 при переводі ручки з 1-го в 2-ге положення

Після переводу ручки крана машиніста з 1 у 2 положення відбувається ліквідація надзарядки, яка протікає у дві стадії. Перша стадія — швидке зменшення тиску у гальмовій магістралі до рівня тиску у зрівнювальному резервуарі. У коротких поїздах та на одиночних локомотивах цей спад супроводжується короткочасним, з характерним шумовим ефектом викиду стиснутого повітря із гальмової магістралі в атмосферу.

Другу стадію ліквідації забезпечує стабілізатор.

Дії крана машиніста № 394 при 5-му положенні його ручки

Для виконування службового гальмування машиніст переводить ручку крана у 5-те положення. При цьому відбувається випуск стиснутого повітря із зрівнювального резервуара в атмосферу. Далі кран машиніста почне випускати стиснуте повітря із гальмової магістралі у атмосферу доти, поки тиск у зрівнювальному резервуарі і гальмівній магістралі не зрівняється.

Дії крана машиніста № 394 при 4-му положенні його ручки

Швидкість зниження тиску у зрівняльному резервуарі завдяки джерелам за інструкцією не повинна перевищувати 0,01 МПа за 3 хвилини. У гальмовій магістралі вона повинна бути не більше 0.2 МПа за 1 хвилину, тобто за існуючими нормами густина зрівнювального резервуара вище густини гальмової магістралі у 6 разів. Кран машиніста буде живити гальмову магістраль до тиску, який буде у зрівняльному резервуарі. З цим буде відбуватися живлення гальмової магістралі і поповнення джерел повітря.

Дії крана машиніста при 3-му положенні його ручки

При 3 положенні ручки крана машиніста включається зворотний клапан, який з'єднує гальмову магістраль зі зрівнювальним резервуаром, завдяки чому тиск у зрівняльному резервуарі падає відповідно до тиску в гальмовій магістралі. Завдяки цьому не відбувається підпитки гальмової мережі стиснутим повітрям.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень