A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 29.05.2023 17:37
Кількість переглядів: 35

тема:

Якір та щітковий пристрій тягового двигуна

Фото без опису

Рис. 4.32 Якір тягового електродвигуна електропоїздів ЭР2, ЭР9, ЭД9 — а) та хвильова і петльова обмотки якорів — б):
1 — натискний конус; 2 — колекторні пластини; 3 — міканітова ізоляція; 4 — втулка колектора; 5 — обмотка; 6 — сердечник якоря; 7 — вентиляційні отвори; 8 — болт; 9 — гайка; 10 — втулка; 11 — обмоткотримач з крильчаткою вентилятора; 12 -вал; 13 — пази з текстолітовими клинами

Якір двигуна AL-4442n пасажирського електровоза ЧС4 по конструкції відрізняється від якорів двигунів з опорно-осьовим підвішуванням. Втулка (11) якоря являє собою пустотілий циліндр, до кінців якого приєднані пустотілі втулки (8, 19). На втулку (11) напресовано сердечник якоря (16) і натискні шайби (3, 5), на втулку (19) — корпус колектора (18), внутрішнє кільце підшипника (21) і лабіринтове ущільнення (20), а на втулку (8) — внутрішнє кільце підшипника (9) і лабіринтове ущільнення (10).

Зовнішні кільця підшипників і лабіринтових ущільнень запресовані в підшипникові щити (4, 1). В підшипниковому щиті колектора встановлено траверсу (2). Зовні роликові підшипники закриті кришками (6, 22), а внутрішня порожнина втулки (8) — кришкою (7) з ущільненнями. Усередині втулки (11) знаходиться карданний вал (17) і кулачкова муфта, якій передається обертаючій момент від якоря до карданного вала. На зовнішній поверхні циліндра (13) кулачкової муфти зроблено 12 шліцьових вирізів уздовж утворюючого циліндра, в які входить стільки ж пластин 12, жорстко прикріплених до внутрішньої поверхні втулки якоря.

На циліндр (13) насаджені два підшипники (15), розташовані по діагоналі, в які входять пальці хрестовини (14) кулачкової муфти. Інші пальці тієї ж хрестовини входять в такі ж підшипники (15), але вже розташовані (також по діагоналі) на повідці карданного вала (17). Таким чином, хрестовина (14) кулачкової муфти приводить в обертання від втулки якоря (11) карданний вал (17). Обертаючий момент від карданного вала на малу шестірню передається через таку ж кулачкову муфту, яка розміщена поза тяговим двигуном.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень