A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 04.02.2024 18:08
Кількість переглядів: 48

Тема: Що повинна зробити локомотивна бригада перед постановкой електровоза на ТО2

 

Перед постановкою електровозів на технічне обслуговування ТО-2 прибула на електровозі локомотивна бригада або чергова локомотивна бригада зобов'язана зробити продувку гальмової магістралі, повітряних резервуарів і вологозбирачів і перевірити у встановленому порядку:

-роботу зарядного пристрою або розподільного щита (РЩ);

-подачу піску під усі колісні пари;

-дію калориферного опалення, обігріву картерів компресорів, спускних кранів і вологозбирачів, перевірку дії аварійної і пневматичної схеми головних резервуарів (у холодну пору року);

-роботу гальмового, пневматичного обладнання і ЕПГ відповідно до вимог чинної інструкції з експлуатації гальм;

-роботу АЛСН радіостанції і швидкостемірів;

-з обох кабін роботу апаратів набору і скидання позицій;

-роботу струмоприймачів на підйом і опускання;

-роботу склообігріву і склоочисників;

-роботу освітлення, звукових і світлових сигналів;

-роботу (на слух) і нагрів підшипникових вузлів, доступних для контролю.

Про всі недоліки, що виявляються в шляху проходження і при перевірці, локомотивна бригада зобов'язана зробити запис у журналі технічного стану локомотива форми ТУ-152.

При ТО-2 звернути особливу увагу на огляд відповідальних вузлів і деталей, що забезпечують безпеку руху, а також деталей, що характеризуються великою інтенсивністю відмовлень, підвищеним зношенням і ослабленням кріплення. Перелік таких деталей з указівкою характерних ушкоджень повинен матися в пункті технічного обслуговування.

Майстер пункту технічного обслуговування встановлює обсяг додаткових робіт при ТО-2 з урахуванням записів локомотивних бригад у журналі технічного  стану  електровоза ТУ-152 від попереднього ТО-2.

Начальники служб локомотивного господарства доріг установлюють перелік додаткових робіт, що не можуть бути усунуті на ТО-2 (у залежності від оснащеності ПТОЛ), і порядок відправлення електровозів в основне депо для усунення несправності.

На основі аналізу відмовлень у роботі електровозів, а також сформованих умов експлуатації на ділянках їхнього обертання керівникам локомотивних відділів і депо дозволяється вносити доповнення до дійсних Правил по виробництву ТО-2.

 Додаткові роботи в зимовий час при виробництві ТО-2 установлюються з урахуванням чинної інструкції по роботі в зимових умовах.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень