будова і ремонт електровоза
Дата: 04.02.2024 18:08
Кількість переглядів: 48
Тема: Що повинна зробити локомотивна бригада перед постановкой електровоза на ТО2
Перед постановкою електровозів на технічне обслуговування ТО-2 прибула на електровозі локомотивна бригада або чергова локомотивна бригада зобов'язана зробити продувку гальмової магістралі, повітряних резервуарів і вологозбирачів і перевірити у встановленому порядку:
-роботу зарядного пристрою або розподільного щита (РЩ);
-подачу піску під усі колісні пари;
-дію калориферного опалення, обігріву картерів компресорів, спускних кранів і вологозбирачів, перевірку дії аварійної і пневматичної схеми головних резервуарів (у холодну пору року);
-роботу гальмового, пневматичного обладнання і ЕПГ відповідно до вимог чинної інструкції з експлуатації гальм;
-роботу АЛСН радіостанції і швидкостемірів;
-з обох кабін роботу апаратів набору і скидання позицій;
-роботу струмоприймачів на підйом і опускання;
-роботу склообігріву і склоочисників;
-роботу освітлення, звукових і світлових сигналів;
-роботу (на слух) і нагрів підшипникових вузлів, доступних для контролю.
Про всі недоліки, що виявляються в шляху проходження і при перевірці, локомотивна бригада зобов'язана зробити запис у журналі технічного стану локомотива форми ТУ-152.
При ТО-2 звернути особливу увагу на огляд відповідальних вузлів і деталей, що забезпечують безпеку руху, а також деталей, що характеризуються великою інтенсивністю відмовлень, підвищеним зношенням і ослабленням кріплення. Перелік таких деталей з указівкою характерних ушкоджень повинен матися в пункті технічного обслуговування.
Майстер пункту технічного обслуговування встановлює обсяг додаткових робіт при ТО-2 з урахуванням записів локомотивних бригад у журналі технічного стану електровоза ТУ-152 від попереднього ТО-2.
Начальники служб локомотивного господарства доріг установлюють перелік додаткових робіт, що не можуть бути усунуті на ТО-2 (у залежності від оснащеності ПТОЛ), і порядок відправлення електровозів в основне депо для усунення несправності.
На основі аналізу відмовлень у роботі електровозів, а також сформованих умов експлуатації на ділянках їхнього обертання керівникам локомотивних відділів і депо дозволяється вносити доповнення до дійсних Правил по виробництву ТО-2.
Додаткові роботи в зимовий час при виробництві ТО-2 установлюються з урахуванням чинної інструкції по роботі в зимових умовах.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.
Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045
« повернутися