A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробниче навчання

Дата: 17.12.2023 18:35
Кількість переглядів: 39

Виробниче навчання Гр.31

Пятница, 22 декабря · 10:00AM–12:00PM

Часовой пояс: America/New_York

Контактная информация для встречи в Google Meet

Ссылка на видеовстречу: https://meet.google.com/roj-qfye-qpd

 

22.12.23  Виробниче навчання

Опрацювати матеріал

https://youtu.be/Ev9TyVfieT0?si=7MRIzC00NV5R3RyC

https://youtu.be/R6Io8-eiHnc?si=hIz8eDOmxSqeQHBO

https://youtu.be/yT2plTY-9GA?si=XsJQDn2i0hkZ7QhT

https://youtu.be/eB1cnODueQE?si=hR0OQGokQzvurzrk

 

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=rbczH26Srr8

https://www.youtube.com/watch?v=8Q4ABapn_Rs

Кран машиніста 394.

У зборі кран машиніста складається з п'яти частин: верхньо (золотникової), середньої, нижньо (зрівняльної), стабілізатора і редуктора / (живильного клапана).

Верхня частина складається з золотник, кришки і стержня, що з'єднує золотник з ручкою крана, яка надіта на квадрат стержня і закріплена гайкою, (ковпачком)

Середня частина являє собою корпус, в верхній частині якого розташовано дзеркало золотника. Запресована в корпус втулка є сідлом для зворотного клапана.

Нижня частина має корпус, в якому знаходяться зрівняльний поршень з ущільнювальною гумовою манжетою і латунних кільцем і поживний клапан, притискуваний пружиною до сідла втулки. Хвостовик живильного клапана ущільнений манжетою в цоколі, ввернутом в корпус з постановкою гумового кільця. Для запобігання від забруднення редуктора, що прикріплюється до корпусу через прокладку, в каналі корпусу встановлений фільтр. Всі три частини крана з'єднані між собою чотирма шпильками і ущільнені гумовими прокладками.

I - зарядка і відпустку для повідомлення живильної магістралі з гальмівною каналом перетином близько 200мм2;

II - поездное для підтримки в гальмівній магістралі зарядного тиску, встановленого регулюванням редуктора. Повідомлення живильної магістралі з гальмівною відбувається каналами мінімальним перетином близько 80 мм 2;

III - перекриша без харчування гальмової магістралі, застосовується при управлінні непрямодействующімі гальмами;

IV - перекриша з харчуванням гальмової магістралі і підтриманням встановленого в магістралі тиску;

VA - службове гальмування повільним темпом, Застосовується для гальмування длінносотавних вантажних поїздів для уповільнення наповнення гальмівних циліндрів в головній частині поїзда, і як наслідок, для зменшення реакцій в поїзді;

V - службове гальмування з розрядкою гальмівної магістралі темпом 1 атм. за 4-6 сек;

VI - екстрене гальмування для швидкої розрядки гальмівної магістралі при аварійній ситуації.

I положення - зарядка і відпустку. Повітря з живильним магістралі широким каналом надходить в гальмівну магістраль і одночасно порожнину над зрівняльним поршнем, а звідти через калібрований отвір діаметром 1,6 мм - в зрівняльний резервуар. У порожнині над зрівняльним поршнем тиск підвищується швидше, ніж в гальмівній магістралі. В результаті поршень опускається, віджимає від сідла випускний клапан і відкриває другий шлях зарядки гальмівної магістралі.

II положення - поездное.

в поїзному положенні відбувається перехід з підвищеного тиску в магістралі на нормальний зарядний з подальшим його підтримкою незалежно від наявності витоків і витрати повітря на зарядку гальм.

III положення - перекриша без харчування гальмівної магістралі. Порожнина над зрівняльним поршнем і зрівняльний резервуар через зворотний клапан повідомляються з гальмівною магістраллю. Відбувається вирівнювання тисків в ЗрР і гальмівної магістралі. При наявності витоків в гальмівній магістралі повітря з порожнини над зрівняльним поршнем і зрівняльного резервуара буде перетікати в гальмівну магістраль. Через те, що обсяг зрівняльного резервуара значно менше обсягу гальмівної магістралі надходження повітря з зрівняльного резервуара буде явно недостатньо, щоб заповнити витоку з гальмівної магістралі. Порожнини над і під уравніетльним поршнем виявляються пов'язаними через зворотний клапан, і отже, тиск в них буде однаково. При цьому зрівняльний поршень займає середнє положення, при якому гальмівна магістраль роз'єднана з живильним магістраллю і з атмосферою.

IV положення - перекриша, з харчуванням магістралі.Всі отвори і виїмки на дзеркалі перекриті золотником. При цьому при витоках з гальмівної магістралі тиск в порожнині над зрівняльним поршнем стає більше тиску під зрівняльним поршнем і поршень переміщається вниз, повідомляючи поживну магістраль з гальмівною каналом достатнім для харчування витоків. Щільність зрівняльного резервуара допускає темп витоків з нього не більше 0,1 кгс / см2 за 3 хв, що значно уменьше темпу витоків з гальмівної магістралі.

V положення - службове гальмування. Повітря з зрівняльного резервуара і порожнини над зрівняльним
 поршнем через отвори і канали в золотнику і дзеркалі золотника, калібрований отвір в золотнику діаметром 2,3 мм випускається в в атмосферу темпом 1 кгс / см2 за 4-6сек. Так як тиск над зрівняльним поршнем стає менше ніж під ним, то зрівняльний поршень переміститься вгору і повідомить ГМ з атмосферою через випускний клапан. Положенні VА відрізняється тим, що в ньому відбувається розрядка зрівняльного резервуара через отвір 0,75 мм.

VI положення - екстрене гальмування. Повітря з гальмівної магістралі широкими каналами в золотнику і дзеркалі золотника йде в атмосферу. Одночасно повітря з порожнини над зрівняльним поршнем і з зрівняльного резервуара також виходить в атмосферу. Так як обсяг зрівняльного резервуара і порожнини над зрівняльним поршнем значно менше обсягу гальмівної магістралі, то зрівняльний поршень переміщається вгору, і відкриває другий шлях розрядки гальмівної магістралі.

 

Конструкція крана машиніста № 394

Кран машиніста ум.№ 394 складається із 5 основних частин:
1. Зрівнююча частина;
2. Проміжкова частина; 3. Золотникова частина;
4. Редуктор;
5. Стабілізатор;

Редуктор керує впуском стиснутого повітря із головного резервуара в зрівнювальний резервуар до досягнення тиску повітря у останньому, яке відповідає зусиллю регулюючої пружини. Іншими словами, редуктор задає граничний тиск у зрівнювальному резервуарі, і, відповідно, зарядний тиск гальмової магістралі.

Стабілізатор призначений для розрядки зрівнювального резервуара у процесі ліквідації надзарядки у ньому постійним (стабільним) темпом, а також для недопущення накопичування тиску у зрівнювальному резервуарі при 2-му положенні ручки крана машиніста через нещільність клапана редуктора або золотника. Іншими словами, стабілізатор призначений для ліквідації надзарядки у зрівнювальному резервуарі, і відповідно, в гальмовий магістралі.

Положення ручки крана машиніста № 394—000-2

1. Відпуск і зарядка;
2. Поїздне з ліквідацією надзарядки;
3. Перекрите без живлення гальмової магістралі;
4. Перекрите з живленням гальмової магістрали;
5а. Службове гальмування для багатосоставних поїздів; (є у кранах 394—000-2)
5. Службове гальмування;
6. Екстрене гальмування;

Дії крана машиніста № 394 при 1-му положенні його ручки

При встановленні ручки крана машиніста у 1-го положення золотник вікнами великого перетину, еквівалентному перетину трубки діаметром 16 мм, з'єднує головний резервуар з гальмовою магістраллю. Одночасно стиснуте повітря із головного резервуара поступає в надпоршневу камеру, а із неї через дросельний отвір діаметром 1.6 мм поступає у зрівнювальний резервуар.

Дії крана машиніста № 394 при переводі ручки з 1-го в 2-ге положення

Після переводу ручки крана машиніста з 1 у 2 положення відбувається ліквідація надзарядки, яка протікає у дві стадії. Перша стадія — швидке зменшення тиску у гальмовій магістралі до рівня тиску у зрівнювальному резервуарі. У коротких поїздах та на одиночних локомотивах цей спад супроводжується короткочасним, з характерним шумовим ефектом викиду стиснутого повітря із гальмової магістралі в атмосферу.

Другу стадію ліквідації забезпечує стабілізатор.

Дії крана машиніста № 394 при 5-му положенні його ручки

Для виконування службового гальмування машиніст переводить ручку крана у 5-те положення. При цьому відбувається випуск стиснутого повітря із зрівнювального резервуара в атмосферу. Далі кран машиніста почне випускати стиснуте повітря із гальмової магістралі у атмосферу доти, поки тиск у зрівнювальному резервуарі і гальмівній магістралі не зрівняється.

Дії крана машиніста № 394 при 4-му положенні його ручки

Швидкість зниження тиску у зрівняльному резервуарі завдяки джерелам за інструкцією не повинна перевищувати 0,01 МПа за 3 хвилини. У гальмовій магістралі вона повинна бути не більше 0.2 МПа за 1 хвилину, тобто за існуючими нормами густина зрівнювального резервуара вище густини гальмової магістралі у 6 разів. Кран машиніста буде живити гальмову магістраль до тиску, який буде у зрівняльному резервуарі. З цим буде відбуватися живлення гальмової магістралі і поповнення джерел повітря.

Дії крана машиніста при 3-му положенні його ручки

При 3 положенні ручки крана машиніста включається зворотний клапан, який з'єднує гальмову магістраль зі зрівнювальним резервуаром, завдяки чому тиск у зрівняльному резервуарі падає відповідно до тиску в гальмовій магістралі. Завдяки цьому не відбувається підпитки гальмової мережі стиснутим повітрям.

З'єднання крана машиніста з пневматичними магістралями

На трубі, що живить кран машиніста стиснутим повітрям з головних резервуарів, встановлений кран подвійної тяги, який являє з себе пробковий роз'єднуючий кран з двома положеннями рукоятки — «відкритий» і «закритий». Нормальним положенням крана подвійної тяги при діючій кабіні є положення «Відкритий».

На трубі, що з'єднує кран машиніста з пролітною трубою локомотива, встановлений комбінований кран, який служить для екстреного гальмування поїзда, а також для перекриття трубопроводу, що іде з від крана машиніста до гальмової магістралі. Нормальним положенням рукоятки крана у діючій кабіні є середнє положення, при якому кран 394 з'єднаний з гальмовою магістраллю. Крайнє праве положення рукоятки крана відповідає екстреному гальмуванню, при якому гальмова магістраль поїзда через великий отвір з'єднується з атмосферою. У недіючій кабіні комбінований кран повинен бути в крайньому лівому положенні — перекритий.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень