A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 04.02.2024 18:52
Кількість переглядів: 96

Тема: Технічне  обслуговування тягових двигунів

Деталі підвішування тягового двигуна схильні до інтенсивного механічного зносу, спостерігаються випадки зламу і просадки пружин.

У кожухах зубчатих передач зносяться ущільнення, виникають тріщини, ослаблення болтових кріплень і інш.

При рамном підвішуванні тягових двигунів вельми відповідальним є підвішування редуктора, деталі якого зносяться і в них можуть виникати тріщини. У гумових амортизаторах можуть виникати тріщини, порізи і вириви. У редукторах, крім несправностей, характерних для опорно-осьового підвішування двигунів, можуть бути дефекти, пов'язані з підшипниками,- тріщини, злами, пошкодження корозією і ослаблення роликів в сепараторові, а також несправності, пов'язані з передачею резинокордной і карданної. Можлива несправність деталей карданного приводу тягового двигуна через знос, тріщин, сколовши, фарбування і злущення, ознак втоми металу, порушення густини посадки деталей і інш. У резино-кордових муфт можливі распрессовки фланцев двигуна або шестерні, пошкодження пружної оболонки або тріщини верхнього шара гуми в місці кріплення до металевих поверхонь, ослаблення болтів, що кріплять пружну оболонку. При наявності хоч би однієї з перерахованих несправностей муфту експлуатувати не можна.

2. Періодичність, терміни і об'єм планових технічних обслуживаний, поточних і середніх ремонтів

2.1 Технічне обслуговування ТО-2

Його виконують слюсарі в пунктах обороту електровозів і електропоїздів (іноді і в депо). Насамперед перевіряють стан механічного обладнання, кріплення деталей, оглядають тягові двигуни, допоміжні машини, токоприемники і інше кришевое обладнання, а також акумуляторні батареї. При необхідності замінюють зношені гальмівні колодки, регулюють вихід штоков гальмівних циліндрів, положення пісочних труб і подачу форсунок пісочниць, мастять вузли тертя, додають змазку в бурсах моторно-осьових підшипників, перевіряють стан електричної апаратури, в тому числі захисної, протирають ізолятори; оглядають кріплення проводів до апаратів. Крім того, звертають увагу на стан тих вузлів і деталей, по яких є зауваження машиністів в Журналі технічного стану локомотива і при необхідності здійснюють необхідні виправлення.

На час обслуговування для живлення ланцюгів управління і освітлення до локомотива може бути підведено напруження від стаціонарного джерела.

2.2 Поточний ремонт ТР-1

Після випрбовування під напруженням, обмивки або очищення кузова і возиків електровоз або електропоїзд вводять на стійло депо. Оглядають високовольтні і низковольтние апарати, екіпажну частину, визначають повний об'єм майбутнього ремонту, перевіряють опір ізоляції всіх ланцюгів (високовольтних - мегаомметром на напруження 2,5 кВ, низковольтних - на 0,5 кВ). Знайомляться з останніми записами в Журналі технічного стану локомотива, записують в книгу ремонту перелік виявлених понадпланових робіт.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, записати і вивчити.

Питання і індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень