управління та технічне обслуговування електровоза
Тема: Технічне обслуговування тягових двигунів
Деталі підвішування тягового двигуна схильні до інтенсивного механічного зносу, спостерігаються випадки зламу і просадки пружин.
У кожухах зубчатих передач зносяться ущільнення, виникають тріщини, ослаблення болтових кріплень і інш.
При рамном підвішуванні тягових двигунів вельми відповідальним є підвішування редуктора, деталі якого зносяться і в них можуть виникати тріщини. У гумових амортизаторах можуть виникати тріщини, порізи і вириви. У редукторах, крім несправностей, характерних для опорно-осьового підвішування двигунів, можуть бути дефекти, пов'язані з підшипниками,- тріщини, злами, пошкодження корозією і ослаблення роликів в сепараторові, а також несправності, пов'язані з передачею резинокордной і карданної. Можлива несправність деталей карданного приводу тягового двигуна через знос, тріщин, сколовши, фарбування і злущення, ознак втоми металу, порушення густини посадки деталей і інш. У резино-кордових муфт можливі распрессовки фланцев двигуна або шестерні, пошкодження пружної оболонки або тріщини верхнього шара гуми в місці кріплення до металевих поверхонь, ослаблення болтів, що кріплять пружну оболонку. При наявності хоч би однієї з перерахованих несправностей муфту експлуатувати не можна.
2. Періодичність, терміни і об'єм планових технічних обслуживаний, поточних і середніх ремонтів
2.1 Технічне обслуговування ТО-2
Його виконують слюсарі в пунктах обороту електровозів і електропоїздів (іноді і в депо). Насамперед перевіряють стан механічного обладнання, кріплення деталей, оглядають тягові двигуни, допоміжні машини, токоприемники і інше кришевое обладнання, а також акумуляторні батареї. При необхідності замінюють зношені гальмівні колодки, регулюють вихід штоков гальмівних циліндрів, положення пісочних труб і подачу форсунок пісочниць, мастять вузли тертя, додають змазку в бурсах моторно-осьових підшипників, перевіряють стан електричної апаратури, в тому числі захисної, протирають ізолятори; оглядають кріплення проводів до апаратів. Крім того, звертають увагу на стан тих вузлів і деталей, по яких є зауваження машиністів в Журналі технічного стану локомотива і при необхідності здійснюють необхідні виправлення.
На час обслуговування для живлення ланцюгів управління і освітлення до локомотива може бути підведено напруження від стаціонарного джерела.
2.2 Поточний ремонт ТР-1
Після випрбовування під напруженням, обмивки або очищення кузова і возиків електровоз або електропоїзд вводять на стійло депо. Оглядають високовольтні і низковольтние апарати, екіпажну частину, визначають повний об'єм майбутнього ремонту, перевіряють опір ізоляції всіх ланцюгів (високовольтних - мегаомметром на напруження 2,5 кВ, низковольтних - на 0,5 кВ). Знайомляться з останніми записами в Журналі технічного стану локомотива, записують в книгу ремонту перелік виявлених понадпланових робіт.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, записати і вивчити.
Питання і індивідуальні консультації по вайберу 0669797045