A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 22.01.2024 18:53
Кількість переглядів: 14

Тема: Що забов'язана локомотивна бригада при виїзді зі станції переконатися

2. ПОРЯДОК ПЕРЕГОВОРІВ І ДІЙ ПРИ ВІДПРАВЛЕННІ ПОЇЗДА ЗІ СТАНЦІЇ

2.1. Перед відправленням поїзда зі станції при дозволяючому показанні вихідного (маршрутного) світлофора локомотивна бригада зобов'язана виконати регламент "Хвилина готовності" у виді діалогу, при якому помічник машиніста доповідає машиністу про стан і показання приладів локомотива, наявність необхідних для прямування поїзда документів. Під час виконання регламенту "Хвилина готовності" машиніст і помічник машиніста повинні переконатися і підтвердити один одному такі дані:

- наявність поїзних документів і бланка попереджень (на проміжних станціях даний регламент виконується для збірних і вивізних поїздів у випадку зміни кількості вагонів);

- наявність виписки з бланка попереджень чи самого бланку ( при видачі дубльованих попереджень) у помічника машиніста ;

- включення АЛС, приладів безпеки та радіостанції на відповідному каналі;

- наявність довідки форми ВУ-45 про забезпечення поїзда гальмами, час стоянки від останнього випробування гальм;

- відповідність номера хвостового вагона, вказаного у довідці ф. ВУ-45, поїзним документам (крім моторвагонного рухомого складу - далі МВРС, спеціального самохідного рухомого складу і резервного локомотива);

- показання локомотивного світлофора чи блоку індикації (пристрій АЛС-МУ); - показання вихідного (маршрутного) світлофора із колії відправлення;

- встановлені швидкості руху: для цього поїзда та проходження поїзда по маршруту відправлення... км/год.

Тільки переконавшись у відповідності дозволяючого показання вихідного (маршрутного) і локомотивного світлофорів з колії відправлення та при відсутності сигналів зупинки, що подаються з колії чи поїзда, машиніст приводить поїзд у рух.

При відправленні поїзда (локомотива) з проміжних станцій виконується цей же регламент "Хвилинної готовності" в повному обсязі, крім інформації про 2 наявність поїзних документів, бланків попереджень та довідки ф. ВУ-45 ( якщо не вносились зміни в їх записи). Після стоянки поїзда на проміжних станціях менше 5 хвилин при його відправленні також не дублюється інформація про увімкнення АЛС та радіостанції.

Послідовність ведення регламенту переговорів "Хвилинної готовності" приведена в таблиці.

2.2. Після приведення поїзда в рух машиніст і помічник машиніста зобов'язані, по черзі, відкриваючи бічні вікна чи за допомогою дзеркал зворотнього виду, перевірити і доповісти один одному про відсутність (наявність) сигналів зупинки з поїзда та від інших осіб, а також про стан поїзда.

2.3. Помічник машиніста зобов'язаний доповісти машиністу про правильне приготування маршруту прямування поїзда по коліях станції в межах видимості за такою формою: "Маршрут приготовлений правильно з... колії на... колію". Машиніст, переконавшись у правильному приготуванні маршруту, повторює: "Бачу, маршрут приготовлений правильно". Помічник машиніста зобов'язаний доповісти машиністу показання вихідного (маршрутного) світлофора повторно при його проходженні за такою формою: "Маршрутний (вихідний) сигнал з... колії (називає показання сигналу). Машиніст, переконавшись у показанні вихідного (маршрутного) світлофора, відповідає: «Бачу, вихідний (маршрутний) з... колії (називає показання сигналу)».

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити. Конспекти надсилати на вайбер

Питання та індивідуальні консультації по вайберу  0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень