A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 20.04.2024 18:59
Кількість переглядів: 29

Тема:

Причеплення тепловоза до состава.

5. Причеплення локомотива до состава

5.1. При під'їзді до состава машиніст повинен управляти локомотивом із передньої кабіни, допоміжним гальмом зупинити локомотив на відстані 5—10 м від першого вагона, після чого за командою оглядача вагонічи іншого працівника, який навчений виконання операцій щодо випробування гальмв, під'їхати до состава зі швидкістю не більшою 3 км/год так, щоб у момент з'єднання автозчепів забезпечити плавність зчеплення.

5.2. Після зчеплення локомотива з вантажним составом машиніст короткочасним рухом від состава повинен перевірити надійність зчеплення. Зчеплення локомотива з пасажирськими, поштово-багажними, вантажно-пасажирськими составами, а також з составами, які закріплені спеціальними упорами, перевіряють тільки по сигнальним відросткам замків автозчепів. У всіх випадках необхідно перевірити положення розчепних важелів автозчепів локомотива та першого вагона.

До з'єднання рукавів між локомотивом і першим вагоном оглядач зобов'язаний повідомити машиністу: про наявність пасажирських вагонів, локомотивів і вагонів МВРС у составі вантажного поїзда, про завантаження вантажних вагонів у составі (навантажені, порожні), кількість вагонів у пасажирському поїзді, наявність у ньому вагонів з вимкненими ЕПГ чи вагонів із західноєвропейськими гальмами. Після отримання інформації машиніст повинен відрегулювати кран машиніста на величину зарядного тиску згідно з табл. 3.2 чи п. 3.2.6 і ввімкнути повітророзподільник локомотива на режим відповідно до вимог п. 3.2.7. Вказані особливості состава оглядач вагонів повинен зафіксувати у довідці ВУ-45. Помічник машиніста після причеплення локомотива до состава і переходу машиніста в робочу кабіну за командою машиніста повинен продути через кінцевий кран гальмівну магістраль локомотива з боку состава, з'єднати рукави ГМ між локомотивом і першим вагоном (до ввімкнення джерела живлення при наявності ЕПГ), відкрити спочатку кінцевий кран локомотива, а потім вагона. Машиніст і оглядач вагонів зобов'язані візуально переконатися в правильності зчеплення автозчепів за сигнальними відростками і положенням замків та з'єднання рукавів, відкриття кінцевих кранів між локомотивом і першим вагоном. При обслуговуванні локомотива одним машиністом оглядач вагонів або спеціально виділений за наказом начальника залізниці працівник після причеплення локомотива до состава і переходу машиніста в робочу кабіну за командою машиніста повинен продути через кінцевий кран гальмівну магістраль локомотива, з'єднати рукави ГМ між локомотивом і першим вагоном (до вмикання джерела живлення ЕПГ за його наявності) і відкрити кінцеві крани спочатку в локомотиві, а потім у вагоні.

5.3. При багатократній тязі з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивами, між останнім локомотивом і першим вагоном виконує помічник машиніста першого локомотива, а виконання цієї роботи перевіряє машиніст першого ло комотива разом з машиністами інших локомотивів і несе відповідальність за правильність виконання. Крім того, при багатократній тязі машиніст першого локомотива разом з машиністами інших локомотивів перевіряє, чи встановлені ручки комбінованих кранів у положення подвійної тяги. При багатократній тязі і обслуговуванні кожного локомотива одним машиністом з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивами виконує машиніст другого локомотива.

5.4. Після причеплення локомотива до пасажирського состава, з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів машиніст зобов'язаний поставити РКМ у положення І і витримати протягом 3-4 с, після чого перевести її в поїзне положення, при якому проводити зарядження гальмівної системи поїзда.

5.5. Після причеплення локомотива до вантажного состава із зарядженою гальмівною системою машиніст повинен підвищити тиск у магістралі вище нормального зарядного. Для цього РКМ необхідно поставити в положення І і витримати в цьому положенні до підвищення тиску в зрівнювальному резервуарі на 0,5— 0,7 кгс/см2 вище зарядного тиску, на який відрегульований кран машиніста, а потім перевести її в поїзне положення.

5.6. Після причеплення локомотива до вантажного состава, який був загальмований чи мав незаряджену гальмівну систе му, до з'єднання рукавів і відкриття кранів необхідно провести гальмування зниженням тиску в зрівнювальному резервуарі на 1,5 - 1,7 кгс/см2. Після з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивом і першим вагоном РКМ слід перевести в положення І і витримати до підвищення тиску в зрівнювальному резервуарі на 1,0—1,2 кгс/см2 вище зарядного тиску, на який відрегульований кран машиніста, після чого перевести РКМ у поїзне положення.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати вивчити і знати.

Конспект присилати на вайбер викладачу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень