A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 22.01.2024 19:11
Кількість переглядів: 98

Тема:Перевірка дії автогальм на шляху прямування поїзда

Перевірка дії автоматичних гальм поїзда на шляху прямування виконується:

O після проведення всіх видів випробування гальм (повного або скороченого, а так само перевірки гальм у вантажних поїздах за дією головної групи вагонів);

O після включення і виключення автогальм у окремих вагонах;

O при переході з електропневматичних гальм на автоматичні, якщо час проходження на електропневматичних гальмах становило 20 хв і більше;

O перед в'їздом в тупикові станції;

O перед станцією, де передбачена зупинка поїзда за розкладом, при наявності спуску до цієї станції крутизною 0,008 і більше і довжиною не менше 3 км;

O в окремих випадках, виходячи з місцевих умов;

O взимку через годину проходження без застосування гальм;

O на поодиноко наступному локомотиві після перевірки його автогальм на першій станції відправлення.

Перевірка дії автоматичних гальм на шляху прямування виконується шляхом зниження тиску в гальмівній магістралі на величину ступеня гальмування, встановлену Інструкцією по експлуатації гальм рухомого складу залізниць ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ВНИИЖТ №277. Після появи гальмівного ефекту і зниження швидкості на 10 км / год у вантажному навантаженому, вантажно-пасажирському, пасажирському поїзді і на 4-6 км / год у вантажному порожньому поїзді провести відпустку гальм. Зазначене зниження швидкості повинно відбуватися на відстані, що не перевищує встановленого місцевими інструкціями. Виробничими інструкціями визначаються також місця перевірки гальм і швидкість перед початком гальмування.

Як правило, в місцях перевірки гальм встановлюють спеціальні покажчики «НТ» початку гальмування і «КТ» кінця гальмування, що дозволяють машиністу правильно оцінити стан гальм.

Якщо швидкість в'їзду поїзда на місце перевірки не відповідає зазначеній в місцевій інструкції, або перевірка проводиться в невстановленому місці, то дія гальм оцінюють за часом зниження швидкості на 4-6 км / год у вантажному порожньому поїзді і на 10 км / ч в інших вантажних поїздах і одиночних локомотивах. Цей термін визначається в місцевій інструкції.

У пасажирських поїздах спочатку перевіряють дію автоматичного гальма, а потім електропневматичного. Дія ЕПГ обов'язково перевіряють після повного випробування гальм, зміни локомотивних бригад, локомотивів або кабін управління, а також після причеплення до поїзда вагонів. При перевірці дії ЕПТ виробляють ступінь гальмування без розрядки гальмівної магістралі, контролюючи її величину по тиску в гальмівних циліндрах локомотива. Величина ступені гальмування для літнього і зимового періодів встановлена ??Інструкцією по експлуатації гальм рухомого складу залізниць ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ВНИИЖТ № 277. Найбільш сприятливою для оцінки дії гальм є швидкість 50 - 60 км / год для вантажних і 60 - 70 км / год для пасажирських поїздів. При початковій швидкості 25 - 40 км / ч ймовірність помилки у визначенні ефективності гальм вище, а швидкість перевірки вище 60 - 70 км / год не рекомендується за умовами безпеки руху.

Якщо після першого ступеня гальмування початковий гальмівний ефект не буде отриманий в пасажирському поїзді протягом 10 с, у вантажному порожньому поїзді довжиною до 400 осей і вантажно-пасажирському протягом 20 с, в інших вантажних поїздах протягом 30 с, негайно провести екстрене гальмування і вжити всіх заходів для зупинки поїзда.

У разі якщо швидкість не знизилася на 10 км / год на відстані, обмеженому знаком «КТ», Необхідно негайно застосувати екстрене гальмування і вжити всіх заходів для зупинки поїзда. Після зупинки поїзда перевіряють, чи немає перекритих кінцевих кранів, «Дуття» розподільників повітря, вагонів з вимкненими гальмами або груп вагонів з неприпустимо великим виходом штока гальмівного циліндра. При виявленні вказаних несправностей машиніст звільняє перегін, рухаючись зі зниженою швидкістю, і заявляє диспетчеру про необхідність контрольної перевірки гальм.

Ефективність гальм при перевірці їх дії буде визначена найбільш правильно, якщо машиніст точно витримає величину зниження тиску в магістралі, швидкість перед початком перевірки в установленому місці, вірно визначить фактичний гальмівний шлях при зниженні швидкості на 10 км / год і порівняє його з встановленим інструкцією для даного місця.

Перевірка дії гальм електропоїзди на шляху прямування. Щоб переконатися в надійній роботі гальм машиніст повинен перевірити їх дію на шляху прямування. В першу чергу перевіряють роботу автоматичних гальм, а потім ЕПТ.

При перевірці дії гальм швидкість на початку гальмування повинна бути не менше 40 км / год, у виняткових випадках допускається 25 км / год.

На ділянці з обмеженням швидкості проходження менше 25 км / год дію гальм перевіряють в встановлених місцях з гальмуванням до повної зупинки поїзда, а потім на ділянці, де немає обмеження швидкості, виконують повторну перевірку.

Помічник машиніста бере участь у виконання перевірки дії гальм і несе відповідальність за її якість нарівні з машиністом.

Перевірку дії електродинамічного гальма виконують перед першою зупинної платформою, з якої починається користування цим гальмом.

на електропоїздах ЕР2т и ЕТ при електродинамічному гальмуванні повинні бути включені кнопки «Гальмування» на пульті управління. Перевірку дії електродинамічного гальма виробляють переміщенням рукоятки контролера машиніста в положення  і потім . Після зниження швидкості на 10 км / год і підрахунку гальмівного шляху виконують повний відпустку гальм постановкою контролера машиніста в положення «О». Якість гальма оцінюють виходячи з величини гальмівного шляху при перевірці дії автогальм.

Категорично забороняється користуватися електродинамічним гальмом у разі:

O якщо гальмо відключений на двох і більше секціях;

O при в'їзді в тупиковий шлях;

O при гальмуванні до сигналу обмеження швидкості або зупинки;

O під час маневрових переміщень.

Дія автогальм на шляху прямування перевіряють:

O після повного чи скороченого випробування гальм;

O після виключення автогальм у окремих вагонах;

O при переході з електропневматичних гальм на автоматичні, якщо поїзд слідував на ЕПТ 20 хвилин і більше;

O після виключення електродинамічних гальм;

O в зимовий період, якщо поїзд слідував більше години без застосування автоматичних гальм.

З метою перевірки автоматичних гальм на шляху прямування машиніст знижує тиск гальмівної магістралі на величину першого ступеня гальмування на 0,3 - 0,5 кгс / см2 в місці, встановленому місцевою інструкцією. Після появи гальмівного ефекту і зниження швидкості на 10 км / год машиніст відпускає гальма I становищем РКМ. Відстань, на якому має відбутися зниження швидкості на 10 км / год, позначається знаками «НТ» - Початок гальмування і «КТ» - Кінець гальмування.

Помічник машиніста повинен підрахувати фактичну відстань, на якому швидкість знизилася на 10 км / ч. Якщо зниження швидкості на контрольовану величину перевищить позначене відстань на 1/3 і більше, то машиніст повинен зупинити поїзд і з'ясувати причину незадовільної роботи гальм.

У разі виконання перевірки дії гальм у невстановленому місці або, якщо швидкість початку гальмування відрізняється від величини, зазначеної в місцевій інструкції, дозволяється оцінити ефективність гальм за часом зниження швидкості на 10 км / ч. Це час встановлюється в місцевій інструкції на підставі дослідних поїздок. Якщо під час перевірки після першого ступеня гальмування протягом 10 с. не буде отриманий початковий гальмівний ефект, то негайно провести екстрене гальмування і вжити всіх заходів для зупинки поїзда.

Електропневматичні гальма на шляху прямування перевіряють після повного чи скороченого випробування гальм, а також зміни локомотивних бригад. Під час перевірки виконують ступінь гальмування без розрядки гальмівної магістралі краном машиніста, наповнюючи гальмівний циліндр на 1,0 - 1,5 кгс / см2 в літній час і на 1,5 - 2,0 кгс / см2 в зимовий період. Порядок виконання перевірки ЕПТ аналогічний перевірці автоматичних гальм.

Під час виконання маневрових пересувань перевірку дії автогальм проводять розрядкою гальмівної магістралі на величину першого ступеня гальмування зі швидкості 5 - 10 км / год до повної зупинки. Дану перевірку виконують після приведення електропоїзда в робочий стан, після зміни кабіни управління для проходження в депо, а також під час проведення маневрів на станції до виїзду на стрілочні переводи. Виняток становлять випадки, коли стрілки розташовані в безпосередній близькості від голови електропоїзди.

       
       
       

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити. Конспекти присилати на вайбер викладачу

Питання на індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень