A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 26.03.2023 19:15
Кількість переглядів: 43

Тема:

Дії локомотивної бригади при несправності букси

 

(СТПН-002 / В-2006 Система організації та технічного обслуговування ДИСК, КТСМ)

ДИСК -дистанційна інформаційна система контролю;

КТСМ -комплекс технічних засобів модернізований.

перед проходженнязасобів контролю ДИСК, КТСМ локомотивна бригада зобов'язана оглянути стан свого поїзда і продублювати: «Увага, попереду ДИСК, КТСМ! »І пройти дане місце, Виключаючи зупинку, і з мінімальною швидкістю, не менше 10 км / год, по можливості без застосування гальм складу.

При виявленні гріється букси апаратурою ДИСК, КТСМ або візуально працівниками залізниці під час перевезення машиніст зобов'язаний:

- Зупинити поїзд службовим гальмуванням;

інформувати про це машиністів слідом йдуть поїздів, машиністів поїздів зустрічного напрямку, чергового по станції або поїзного диспетчера;

провести огляд стану грівся буксового вузла. При руйнуванні буксового вузла або при критичному нагріванні дати охолонути до темного кольору (забороняється використовувати воду, сніг для примусового охолодження), доповісти по поїзного радіозв'язку черговому по станції або поїзного диспетчера. Рішення про можливість подальшого прямування поїзда на станцію зі швидкістю 3-5 км / год приймається машиністом поїзда. При прийнятті машиністом рішення про неможливість проходження поїзда на станцію рішення про можливість і швидкості подальшого прямування поїзда приймає працівник вагонного господарства. При неможливості подальшого проходження поїзд з перегону виводиться по частинах, вагон з несправним буксовими вузлом повинен перебувати в хвостовій частині, останнім.

за сигналом

«ТРИВОГА-1»

при виявленні системою ДИСК, КТСМ несправної букси або загальмованих колісних пар

машиніст поїзда зобов'язаний:

а) вжити заходів до плавного зниження швидкості до 20 км / год службовим гальмуванням і прямувати з особливою пильністю, ведучи спостереження за складом, на колію приймання станції з зупинкою поїзда незалежно від показань сигналів вихідного світлофора;

б) Направити помічника машиніста на огляд зареєстрованого засобами контролю вагона (вагонів) негайно після зупинки поїзда.

за сигналом

«ТРИВОГА-2»

машиніст зобов'язаний:

зупинити поїзд службовим гальмуванням на перегоні;

повідомити про зупинку поїзди машиністам поїздів, що знаходяться на перегоні, із зазначенням перегону, кілометри, пікету і причини зупинки;

При зупинці поїзда на станції за показаннями засобів контролю «ТРИВОГА-1», «ТРИВОГА-2» або за графіком руху поїздів оглядачі вагонів, а в разі відсутності - локомотивна бригада, зобов'язані оглянути вагони з попередніми рівнем нагріву буксового вузла, шківа приводу генератора, нагрівання ободів коліс, якщо вони були зафіксовані засобами контролю за сигналом «ТРИВОГА-0».

При надходженні машиністу локомотива інформації про збої засобів контролю в рахунку вагонів (за сигналами «ТРИВОГА-1», «ТРИВОГА-2») від чергової по станції або поїзного диспетчера, помічником машиніста проводиться огляд всього поїзда від головного до хвостового вагона з вказаною боку або сторін. Якщо оглядом встановлено, що несправності букс і загальмовані колісні пари відсутні, поїзд прямує далі з встановленою швидкістю.

На двоколійних ділянках при русі поїздів у неправильному напрямку по перегону, де є установка ДИСК, КТСМ, для правильного напрямку за наказом поїзного диспетчера на потяги повинні видаватися попередження про особливу пильність локомотивних бригад при русі до наступної установки ДИСК, КТСМ.

При контролі нагріву букс помічник машиніста зобов'язаний:

а) зробити візуальний огляд буксових вузлів зафіксованого вагона з обов'язковим обмацуванням тильною стороною кисті руки передньої і задньої частин корпусів букс у верхній площині і оглядових кришок.

б) порівняти нагрів конкретної зафіксованої букси з температурою корпусів букс цього вагона і сусіднього;

в) звернути особливу увагу на:

наявність «свіжого» викиду мастила на диск, обід, ступицю колеса, деталі гальмової важільної передачі, деталі візка;

стан оглядового і кріпильних кришок (Наявність окалини, спучування фарби, наявність кольорів мінливості, деформації, протертості, пробоїн оглядового кришки, щільність прилягання оглядової кришки до кріпильних, кріпильних кришки - до корпусу букси);

наявність болтів кріплення оглядової і кріпильних кришок, їх можливе відкручування або ослаблення;

свіжі патьоки мастила в нижній частини корпусу букси, наявність запаху розігрітої мастила;

зміщення (сповзання) корпусу букси щодо лабіринтового кільця або в порівнянні з сусідньою буксой;

перекіс букси, розворот її в буксовими отворі боковини візка, перекіс боковини;

в зимовий час - На танення снігу на корпусі букси (на відміну від інших букс);

- Температуру нагрівання обода зареєстрованої колісної пари в порівнянні з іншими колісними парами;

провести візуальної огляд поверхні кочення коліс на виявлення повзунів, наварів вище норми, кольорів мінливості через загальмованості колісних пар, при необхідності вагон прокатати;

оглянути по два суміжних вагона в кожну сторону від зафіксованого, якщо в результаті огляду встановлено, що у зафіксованого засобами контролю вагона відсутні несправні букси або несправне гальмівне обладнання;

виявити причину загальмованості і усунути несправність:

а) при завалі вертикальних важелів з боку кронштейна мертвої точки - вибиває шплінт і валик, що з'єднує їх з сережкою;

б) при затягуванні важеля передачі - розкручує авторегулятор;

в) при неможливості усунути несправність гальмівного обладнання відключити повітророзподільник від гальмової магістралі вагона перекриттям роз'єднувального крана, повністю випустити повітря отжатием штовхача випускного клапана головної частини повітророзподільника;

забезпечити фіксацію штовхача випускного клапана в отжатом положенні, прив'язавши його дротом, або викрутити пробку гальмівного циліндра;

після усунення несправності гальмівного обладнання або виключення гальма далі потяг може рухатись зі встановленою швидкістю.Вимкнення гальма повинно здійснюватися за умови достатнього гальмівного натиснення в поїзді. В іншому випадку рішення про подальше прямування поїзда приймає працівник вагонного господарства;

- Після закінчення виконаної роботи помічник машиніста списує номер оглянутого вагона для порівняння з натурним листом поїзда.

Після закінчення виконаної роботи машиніст поїзда звіряє номер вагона з натурним листом поїзда і доповідає черговому по станції або поїзного диспетчера про стан складу і виконану роботу, повідомляє номери оглянутих вагонів і дає висновок про можливість подальшого перевезення.

При виявленні нагрівшись буксового вузла (Нагрів значно відрізняється від інших корпусів букс або є відмітні ознаки, вказані вище) відправлення поїзда зі станції без прийняття рішення фахівцем-вагонник забороняється.

Прі не виявленні несправностей букс, а також загальмованих колісних пар у п'яти оглянутих вагонів машиніст сповіщає чергового по станції або працівника, що знімає показання з реєструючого пристрою, про готовність поїзда до відправлення.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень