A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 04.02.2024 19:17
Кількість переглядів: 28

Тема: Заходи щодо забезпечення справної роботи гальмівного обладнання електровоза у зимових умовах

18.1. Заходи щодо забезпечення справної роботи гальмівного обладнання локомотивів і моторвагонних поїздів у зимових умовах

18.1.1. Щоб забезпечити справну роботу гальмівного обладнання в зимових умовах, локомотивна бригада зобов'язана:

  • на локомотивах, що знаходяться у відстої, за температури повітря нижче —30 °С не допускати запускання компресорів без попереднього підігрівання мастила в картерах;

  • під час пуску пароповітряного насоса паровий вентиль слід відкривати поступово, вмикати насос на повільний хід за відкритих випускних кранах парового та повітряного циліндрів. Лише після видалення з циліндрів конденсату і достатнього прогрівання насоса закривають випускний кран, а потім поступово збільшують відкриття парового вентиля;

  • при тривалих стоянках поїзда компресори (пароповітряний насос) не слід відключати.

18.1.2. Після прибуття локомотива чи МВРС із рейсу в депо локомотивна бригада повинна випустити конденсат із головних резервуарів і збірників, продути гальмівну магістраль при положенні І ручки крана машиніста послідовним відкриванням двох сторін кінцевих кранів, продути живильну магістраль з розєднанням між секційних рукавів, виконати інші роботи згідно з місцевою інструкцією.

18.1.3. Локомотивна бригада під час експлуатації локомотива і МВРС зобов'язана не допускати обмерзання деталей гальма. Лід, який з'явився на деталях гальма та важільної передачі локомотива і МВРС, локомотивна бригада повинна видалити за першої можливості (під час стоянки на станції, в оборотному пункті).

У депо при виконанні технічного обслуговування та поточного ремонту локомотивів і МВРС проводити обігрів волого відстійників головних резервуарів до повного випуску вологи з них; перевіряти роботу пристроїв електрообігрівання клапанів продувки ГР.

 

18.1.4. За мінусової температури навколишнього середовища локомотивна бригада, яка приймає локомотив без відчеплення його від поїзда, повинна роз'єднати рукави ГМ, продути гальмівні магістралі локомотива і состава, знову з'єднати їх і відкрити кінцеві крани.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал

Питання та індивідуальні консультацій по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень