A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 26.03.2023 19:18
Кількість переглядів: 23

Тема:

 

Обов'язки локомотивної бригади при веденні поїзда по перегону

 

11.4.1.Ведення поїзда по перегону повинно здійснюватися із забезпеченням безпеки руху відповідно до поїзним розкладом і максимальним використанням раціональних режимів водіння поїздів з метою скорочення витрати електроенергії. Точність прямування поїзда по ділянках лінії і дотримання часу стоянок на станціях повинні забезпечувати задану частоту руху без вимушених подтормаживаний і зупинок перед світлофорами із заборонним показанням.

11.4.2. Під час ведення поїзда по перегону локомотивна бригада зобов'язана:

дотримуватися встановлені швидкості руху;

стежитиза показаннями на пульті АЛС, показанням світлофорів і приладів, вільністю колії, сигналами, сигнальними знаками, покажчиками;

виконувативимоги показань світлофорів, сигналів, сигнальних знаків і покажчиків;

називати вголос:

- Всі свідчення сигнальних вогнів світлофорів, які потребують зупинки або зменшення швидкості руху;

- Сигнальні вогні всіх світлофорів, зазначених в наказі начальника метрополітену, незалежно від їх показань;

- Положення стрілок, величину допустимої швидкості руху при під'їзді до переносного сигнальному знаку зменшення швидкості, сигнали зупинки або зменшення швидкості, що подаються з колії або з поїзда.

 

Виявляти особливу увагу і пильність, бути готовим негайно зупинити поїзд (состав), якщо зустрінеться перешкода для подальшого руху:

- Після проходження забороняє сигнального показання світлофора;

- При зниженні видимості світлофорів і колії при сильних туманах, зливах, заметілі, задимлення і т. П .;

- При затопленні ділянок шляху;

- При наявності письмового або усного попередження;

- При проходженні по ділянках з включеним освітленням в тунелі;

- При проходженні в неправильному напрямку.

Одночасне відволікання машиніста і помічника машиніста від спостереження за сигналами і станом колії не допускається!

11.4.3. У випадках, які загрожують безпеці руху поїздів (наїзд на перешкоду, невідповідність положення стрілок заданому маршруту і т. П.), Машиніст зобов'язаний застосувати екстрене гальмування, а при загрозі життю людей - подати сповіщальний сигнал і застосувати екстрене гальмування.

11.4.4. При роботі на лінії, машиніст не повинен допускати відхилення тиску повітря в напірної і гальмової магістралі від встановлених норм.

Гальмівні кошти поїзда повинні перебувати в постійній готовності до дії. У випадках несправності рухомого складу, при якому використання електричного гальма неможливо, машиніст повинен використовувати гальмування від гальма резервного і довести це до відома поїзного диспетчера.

11.4.5. Неперекривающіхся струмоприймачами вагонів токораздели контактної рейки повинні проходитися, як правило, поїздом з відключеними тяговими двигунами, як виняток, дозволяється проходження неперекривающіхся токоразделов на положенні "Хід-1" і "Хід-2".

11.4.6. Під час руху поїзда забороняється переводити контролер реверсу "КР" з положення, відповідного напрямку руху на протилежний, вимикати пристрої АРС.

11.4.7. При несприятливих метеорологічних умовах на відкритих ділянках лінії і прилеглих до них станціях, а також при перевезенні за вагоном - дефектоскопом необхідно застосовувати пуск щодо положень, а гальмування починати завчасно. В особливо складних метеорологічних умовах (сильний снігопад, хуртовина і т. П.) Необхідно при русі на вибігу здійснювати попередній підігрів коліс і колодок від кнопки «Прогрівання колодок».

11.4.8. Машиніст повинен подавати сповіщальні сигнали перед стрілками і кривими ділянками шляху, під час прямування поїзда на головних коліях до 6.30 ранку (за винятком відкритих ділянок), а по з'єднувальним гілкам цілодобово, при проходженні станції без зупинки. Сповіщальні сигнали подаються також при русі в умовах поганої видимості і при проходженні по ділянках з включеним освітленням в тунелі. Якщо машиністу невідома причина включення освітлення, необхідно з'ясувати її у поїзного диспетчера.

11.4.9. Якщо в процесі гальмування відбулася відмова електричного гальма, машиніст зобов'язаний застосувати екстрене гальмо, забезпечивши зупинку поїзда в установленому місці.

11.4.10. Ремонтувати на лінії машиніст зобов'язаний передавати пасажирам по радіосповіщення інформацію згідно з переліком інформації.

У випадках несправності світлофорів, автоблокування машиніст при доповіді диспетчеру повинен повідомити які свідчення мають несправні світлофори.

При наявності тривалого попередження, введеного наказом начальника метрополітену, а також при отриманні письмового попередження, машиніст повинен ознайомитися з його змістом, ознайомити з його змістом помічника машиніста і вести поїзд з підвищеною пильністю.

При відправленні на перегін, на якому діє попередження, помічник машиніста повинен попередити машиніста про режим ведення поїзда.

При під'їзді до сигналу зменшення швидкості машиніст повинен плавно знизити швидкість поїзда електричним гальмом з таким розрахунком, щоб у цього сигналу поїзд не перевищив швидкість, зазначену в попередженні.

Помічник машиніста зобов'язаний перевірити наявність права проїзду в кабіні управління, інформувати про стан рухомого складу та виконання графіка руху при проїзді в кабіні: машиніста-інструктора, начальника електродепо і його заступників, начальника СПС і його заступників, ревізора з БД, начальника метрополітену і його заступників . Інформація про виконання графіка руху і стану складу передається після відправлення зі станції при прямуванні поїзда (состава) на вибігу.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень