A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 20.04.2024 19:21
Кількість переглядів: 28

Тема: 

Охорона праці при причеплення тепловоза до состава.

Перед причепленням до складу поїзда машиніст повинен зупинити локомотив за 10 - 15 метрів від першого вагона складу поїзда, після чого по команді оглядача під'їжджати до складу зі швидкістю не більше 3 км / год.

У разі невідповідності різниці висот автосцепок (різниці по висоті між поздовжніми осями автозчепів більш припустимої) головного вагона поїзда і локомотива машиніст повинен відвести локомотив не менше ніж на 10 метрів від складу поїзда для визначення несправності автозчіпного пристрою.

Після зчеплення локомотива з составом вантажного поїзда машиніст короткочасним рухом локомотива від складу поїзда повинен перевірити надійність зчеплення і загальмувати локомотив.

Надійність зчеплення локомотива з пасажирським чи вантажно-пасажирським складом слід перевіряти тільки за сигнальними відростках замків автозчепів локомотива з вагоном.

До включення джерела живлення ЕПГ машиніст повинен дати команду помічнику машиніста на з'єднання сполучних рукавів ГМ локомотива і головного вагона поїзда.

Перед сходом з локомотива на залізничну колію помічник машиніста повинен надіти сигнальний жилет зі світловідбиваючими накладками і рукавиці. Сходити з локомотива він повинен з правого боку, віч-на-локомотиву, тримаючись за поручні обома руками.

Забороняється зістрибувати з локомотива.

В процесі роботи помічник машиніста повинен знаходитися в зоні видимості машиніста.

Всі роботи по з'єднанню і роз'єднанню гальмівних і напірних магістралей, міжвагонних і межлокомотівних ланцюгів управління і опалення, а також перевірка зчеплення автозчепів повинні проводитися тільки з дозволу машиніста при загальмованому локомотиві і опущених струмоприймачах (на електровозі).

З'єднання або роз'єднання гальмових з'єднувальних рукавів в пасажирському поїзді повинно проводитися при відключених високовольтних міжвагонних електричних з'єднаннях, а міжвагонних і межлокомотівних з'єднань - при знеструмлених колах управління локомотива і перекритих кінцевих кранах.

З'єднання гальмівних з'єднувальних рукавів локомотива і головного вагона пасажирського поїзда, обладнаного електричним опаленням, має проводитися помічником машиніста до підключення поїзним електромеханіком до локомотиву високовольтних міжвагонних електричних з'єднувачів головного вагона поїзда, роз'єднання - тільки після відключення від локомотива високовольтних міжвагонних електричних з'єднувачів головного вагона поїзда.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень