A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 20.04.2024 19:27
Кількість переглядів: 4

Тема:

Дія крана допоміжного гальма 254.

Для гальмування локомотива ручку крана встановлюють в одне з гальмівних положень. При цьому регулювальний стакан 2 вворачивается в корпус, вибираючи зазор між центрирующей шайбою 7 і хвостовиком верхнього поршня, і стискає регулювальну пружину, зусилля якої передається на верхній поршень 11. Останній опускається і переміщує вниз нижній подвійний поршень 12, який своїм хвостовиком віджимає від сідла вхідну конусну поверхню двухседельчатого клапана 15. При цьому стиснене повітря з ГР починає перетікати в ТЦ і одночасно під нижній поршень. Як тільки сила тиску повітря на нижній поршень подолає зусилля регулювальної пружини 6, поршні 12 і 11 перемістяться на незначну відстань вгору і двухседельчатий клапан 15 під дією своєї пружини закривається. Стале в ТЦ тиск буде підтримуватися автоматично.
 Час наповнення ТЦ з 0 до 3,5 кгс / см2 при перекладі ручки КВТ з поїзного положення в VI повинно бути не більше 4 с.

8. Для чого служить і як влаштований клапан холостого ходу № 545?Регулятор тиску (клапан холостого ходу ум. № 545) служить для автоматичного регулювання тиску повітря в ГР. У нормальному положенні золотник 8 закриває отвір під поршнем 5, клапан 4 притиснутий до сідла пружиною 2, повітря з компресора нагнітається в ГР, звідки підводиться до штуцера 10. Стакан 6 служить для регулювання тиску на 8,2 кгс / см2. Для регулювання тиску потрібно зняти ковпачок, відвернути контргайку і ключем ввертати або відкручувати стакан б до свідчення червоною стрілки манометра тиску повітря в ГР (8,2 кгс / см2). Як тільки тиск перевищить 8,2 кгс / см2, золотник 8 пересунеться вправо, подолавши натискання пружини 7, відкриється отвір і повітря підніме поршень 5, який в свою чергу підніме клапан 4. Повітря від компресора через клапан 4 виходить в атмосферу до тих пір, поки тиск в ГР впаде до 6,5-7 кгс / см2. Після цього пружина 7 поверне золотник 8 в ліве положення - тим самим закриє доступ повітря під поршень 5, який під дією пружини 2 опуститься вниз, випуск повітря в атмосферу припиниться, і компресор відновить нагнітання повітря в ГР.

https://www.youtube.com/watch?v=4PlgxkIQBjc


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень