A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 04.02.2024 19:27
Кількість переглядів: 27

Тема:  Приймання електровоза після закінчення ТО 2

С.11. Приймання електровоза

С.11.1. Порядок приймання електровоза після закінчення ТО-2 і його випробування під високою напругою від контактної мережі встановлюється начальником депо.

С11.2. Майстер (ст. майстер), що очолює змінну бригаду, повинен проконтролювати виконання робіт бригадою технічного обслуговування по записах машиніста в журналі форми ТУ-152 (при цьому звернути увагу на те, щоб інструмент і інші сторонні предмети не були залишені у високовольтній камері, а розташоване, поруч з вузлами, що ремонтувалися, обладнання не ушкоджене в процесі виконання ремонту або технічного обслуговування). Після виконання ремонту по запису машиніста зробити відмітку в журналі форми ТУ-152 (з в казанням прізвища виконавця), а також поставити спеціальний штамп, де вказується назва ПТОЛ, дата, час доби і зміна майстра, що проводила ТО-2.

С.11.3. При прийманні електровоза після проведення ТО-2 локомотивна бригада в обов'язковому порядку повинна:

Без під'єднання струмоприймача до контактної мережі:

а) перевірити стан гальмового обладнання і дію гальм відповідно до чинних Інструкцій Укрзалізниці;

б) при наявності зауважень в журналі форми ТУ-152 перевірити роботу електропневматичного гальма під навантаженням, переносним приладом А635 або П-ЕПГ-Л № 569.00.22, або іншими подібними їм приладами відповідно до чинної інструкції;

в) перевірити подачу піску під всі колісні пари;

г) перевірити наявність і стан ходового інструменту й інвентарю, протипожежного Інвентарю;

д) поповнити відсутній або замінити несправний інструмент і інвентар;

є) перевірити наявність пломб на ящику з неходовим інструментом і інвентарем;

При під'єднанні електровоза до контактної мережі з обох кабін машиніста перевірити:

а) підйом і опускання кожного струмоприймача;

б) чіткість запуску і роботу допоміжних машин (по черзі);

в) роботу зарядного пристрою;

г) роботу регулятора тиску;

д) вмикання контактора обігріву вагонів (у зимовий час);

ж) дію реостатного гальма від кнопки на пульту керування.

с) збирання силової схеми електровоза на перших позиціях (уперед-назад);

 

Завдання на дистанційне навчання: 

Прочтитати, законскептувати і вивчити матеріал

Питання та індивідуальні консультації по вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень