будова і ремонт електровоза
Тема: Приймання електровоза після закінчення ТО 2
С.11. Приймання електровоза
С.11.1. Порядок приймання електровоза після закінчення ТО-2 і його випробування під високою напругою від контактної мережі встановлюється начальником депо.
С11.2. Майстер (ст. майстер), що очолює змінну бригаду, повинен проконтролювати виконання робіт бригадою технічного обслуговування по записах машиніста в журналі форми ТУ-152 (при цьому звернути увагу на те, щоб інструмент і інші сторонні предмети не були залишені у високовольтній камері, а розташоване, поруч з вузлами, що ремонтувалися, обладнання не ушкоджене в процесі виконання ремонту або технічного обслуговування). Після виконання ремонту по запису машиніста зробити відмітку в журналі форми ТУ-152 (з в казанням прізвища виконавця), а також поставити спеціальний штамп, де вказується назва ПТОЛ, дата, час доби і зміна майстра, що проводила ТО-2.
С.11.3. При прийманні електровоза після проведення ТО-2 локомотивна бригада в обов'язковому порядку повинна:
Без під'єднання струмоприймача до контактної мережі:
а) перевірити стан гальмового обладнання і дію гальм відповідно до чинних Інструкцій Укрзалізниці;
б) при наявності зауважень в журналі форми ТУ-152 перевірити роботу електропневматичного гальма під навантаженням, переносним приладом А635 або П-ЕПГ-Л № 569.00.22, або іншими подібними їм приладами відповідно до чинної інструкції;
в) перевірити подачу піску під всі колісні пари;
г) перевірити наявність і стан ходового інструменту й інвентарю, протипожежного Інвентарю;
д) поповнити відсутній або замінити несправний інструмент і інвентар;
є) перевірити наявність пломб на ящику з неходовим інструментом і інвентарем;
При під'єднанні електровоза до контактної мережі з обох кабін машиніста перевірити:
а) підйом і опускання кожного струмоприймача;
б) чіткість запуску і роботу допоміжних машин (по черзі);
в) роботу зарядного пристрою;
г) роботу регулятора тиску;
д) вмикання контактора обігріву вагонів (у зимовий час);
ж) дію реостатного гальма від кнопки на пульту керування.
с) збирання силової схеми електровоза на перших позиціях (уперед-назад);
Завдання на дистанційне навчання:
Прочтитати, законскептувати і вивчити матеріал
Питання та індивідуальні консультації по вайбер 0669797045