будова і ремонт електровоза
Тема: Як перевіряють електричну апаратуру електровоза на ТО 2
Електричні апарати.
- Головний груповий перемикач оглянути з підйомом дугогасних камер, при цьому перевірити стан і кріплення кабелів, що підводять, і перемичок, кулачкових шайб, силових контактів, дугогасних камер, шунтів.
- Перевірити стан і кріплення проводів електромагнітних вентилів, що підводять, приводу головного перемикача.
- Перевірити чіткість роботи електромагнітних вентилів приводу і відсутність витоків повітря. Несправності усунути. В випадку зміни шайб силових контактів і інших деталей контакторних елементів перевірити розгорнення.
- На електровозах ЧС4 і ЧС8 зняти дугогасні камери перемикача ступіней, оглянути і при необхідності зачистити контакти. Оглянути резистори і перевірити кріплення шин, що підводять, практичність установки і стан стаканів натискних пружин контакторів потужності.
Перевірити роботу перемикача і цілісність запобіжної мембрани шукача.
- В електромагнітних і електропневматичних контакторів перевірити стан і кріплення кабелів, що підводять, шунтів, силових контактів дугогасних камер і місткових контактів. При виявленні оплавлень на силових і блокувальних контактах останні зачистити. При значному ушкодженні замінити контакти.
- В зимовий час зробити огляд розеток, штепсельних з'єднань і контактора, призначених для електричного обігріву вагонів. Зробити вимір опору ізоляції кола обігріву з оцінкою в журналі форми ТУ-152.
- Оглянути проміжний контролер, перевірити люфт головного барабана, стан пневматичного приводу. Перевірити роботу проміжного контролера (час повороту головного барабана з 42-й позиції до нуля повинен бути від 14 до 20с).
Завдання на дистанційне навчання:
Прочтитати, законскептувати і вивчити матеріал
Питання та індивідуальні консультації по вайбер 0669797045