A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 26.03.2023 19:37
Кількість переглядів: 37

Тема:

Охорона праці при обслуговуванні автогальм

9.10. Вимоги охорони праці при ремонті гальмівного устаткування

Перед зміною повітророзподільників, випускних клапанів, деталей гальмового обладнання, резервуарів, перед розкриттям гальмових циліндрів і регулюванням важільної передачі повітророзподільник повинен бути вимкнений, а повітря із запасного й двокамерного резервуарів випущено.

Перед зміною роз'єднувального крана й трубки, що підводить повітря від гальмової магістралі до роз'єднувального крана, гальмову магістраль вагона слід роз'єднати із джерелом живлення перекриттям кінцьових кранів.

Стягування гальмової важільної передачі при її регулюванні слід робити за допомогою спеціального пристрою.

Для сполучення отворів у головках тяг і важелях гальмової важільної передачі необхідно користуватися бородком і молотком. Перевіряти збіг отворів пальцями рук забороняється.

При продуванні гальмової магістралі необхідно переконатися у відсутності поруч працівників і, щоб уникнути удару сполучним рукавом, притримувати його рукою біля сполучної головки. Ручку кінцьового крана відкривати плавно. Перед роз'єднанням сполучних рукавів кінцьові крани суміжних вагонів слід перекрити.

Для витягнення поршня з гальмового циліндра з подальшим його розбиранням необхідно кришкою гальмового циліндра стиснути пружину настільки, щоб можна було вибити штифт головки штока й зняти кришку, поступово відпускаючи її доти, поки пружина буде повністю розслаблена.

На залізничних коліях поточного ремонту перед роз'єднанням головки штока поршня гальмового циліндра й горизонтального важеля повітророзподільник повинен бути вимкнений, а повітря із запасного й двокамерного резервуарів випущено. Вийняття й установлення поршня гальмового циліндра повинні виконуватися з використанням спеціального пристрою.

Перед зміною кінцьового крана необхідно вимкнути (роз'єднати) гальмову магістраль вагона з джерела живлення.

При ремонті гальмового обладнання під вагоном забороняється перебувати з боку виходу головки штока поршня гальмового циліндра й доторкатися до головки штока.

Забороняється обстукувати резервуари робочої камери й повітророзподільника при їхньому очищенні, а також відвертати заглушки гальмових приладів і резервуарів, що перебувають під тиском.

При випробуванні автогальм забороняється проводити роботи з ремонту ходових частин, рами, автогальмового пристрою вагонів.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень