A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 08.03.2023 19:47
Кількість переглядів: 34

Тема:

Час зниження тиску на 0,5 кгс/см у головних резервуарах електровоза при перевірці гальмівної мережі поїзда

 

 За сигналом оглядача вагонів відпустити автогальма: в поїздах до 350 осей машиніст переміщує ручку крана в поїзне положення; в поїздах довжиною понад 350 осей РКМ встановлюють в перше положення і завищують тиск в ЗрР на 0,5 - 0,6 кгс / см2більше зарядного після чого переводять в поїзне положення. Оглядачі вагонів повинні перевірити відпускання гальм у кожному вагоні в поїзді по шток гальмівного циліндра і відходу колодок від коліс. При виявленні вагонів з не відпустив гальмом забороняється виробляти їх відпустку вручну до з'ясування причин невідпускання. Виявлені несправні повітророзподільники повинні бути замінені справними. Після цього знову перевіряють дію гальм у вагонів з заміненими повітророзподільниками.

Мінімальний тиск в магістралі хвостового вагона вантажного поїзда.

Після закінчення випробування машиністу вручається довідка форми ВУ-45 про забезпечення поїзда гальмами.

 

Повне випробування автогальм перед затяжними спусками крутизною 0,018 і більше виробляють з витримкою в загальмованому стані протягом 10 хв. За цей час жоден розподільник повітря не повинен мимовільно відпустити.

Порядок проведення повного випробування автогальм у вантажному поїзді одним оглядачем. Після причеплення локомотива до складу і зарядки гальмівної магістралі оглядач вагонів разом з машиністом перевіряють щільність гальмівної магістралі поїзда. Потім по команді оглядача вагонів машиніст виконує ступінь гальмування, встановлену для повного випробування гальм, а оглядач йде уздовж складу з голови в хвіст для перевірки спрацювання автогальм. Машиніст в цей час зобов'язаний перевірити щільність гальмівної магістралі при IV положенні РКМ.

Дійшовши до хвоста поїзда, оглядач вагонів дає сигнал відпустити гальма. Після відпустки гальм і дозарядки гальмівної магістралі поїзда оглядач вагонів заміряє тиск в ГМ хвостового вагона. Дотримуючись запобіжних заходів, оглядач відкриває кінцевий кран хвостового вагона на 8 - 10 секунд в вантажному або вантажопасажирському поїзді, а в пасажирському поїзді до моменту спрацьовування прискорювачів екстреного гальмування повітророзподільників.

 

Оглядач вагонів повинен заміряти і записати в довідку форми ВУ-45 вихід штока гальмівного циліндра, номер хвостового вагона і зарядний тиск в гальмівній магістралі останнього вагона (в вантажних поїздах).

При спрацьовуванні гальм локомотива, яке визначається по загоряння лампи «ТМ» сигналізатора обриву гальмової магістралі з датчиком № 418, Падіння тиску в гальмівній магістралі або специфічного шуму крана машиніста, яке живить витік гальмівної магістралі, машиніст зобов'язаний протягнути швидкостемірних стрічку, після чого після закінчення не менше 2 хв. (В вантажних і вантажно-пасажирських поїздах) виконати ступінь гальмування зниженням тиску в ЗрР на 0,5 - 0,6 кгс / см2і після закінчення випуску повітря з гальмівної магістралі через кран машиніста зробити відпустку і зарядження гальмівної мережі поїзда.

У поїзді довжиною понад 100 осей оглядач вагонів зобов'язаний заміряти максимальний час відпустки гальм двох останніх вагонів у складі. У разі відсутності радіозв'язку оглядач вагонів заміряє час від моменту відкриття кінцевого крана хвостового вагона до початку відходу штоків гальмівних циліндрів і відходу гальмівних колодок від поверхні кочення коліс. Машиніст локомотива заміряє час від моменту спрацьовування гальм локомотива, що визначається за загоряння лампи «ТМ» сигналізатора № 418, До моменту постановки ручки крана машиніста в перше положення. Це час машиніст повідомляє оглядач вагонів, який віднімає його з часу, заміряного в хвості поїзда, і результат вносить в довідку форми ВУ-45 (Такий порядок виміру часу відпустки гальм хвостових вагонів при відсутності радіозв'язку встановлений на Жовтневій дорозі). У поїзді до 100 осей (включно) після відпустки гальм останнього вагона оглядач вагонів не підходити заміряє час відпустки хвостових вагонів, а відразу направляється в голову складу, виявляючи неотпустівшіе гальма.

Після закінчення повного випробування гальм оглядач вагонів вручає машиністу локомотива довідку про гальма форми ВУ-45.

Повне випробування гальм в електропоїзді виконує локомотивна бригада, а при виїзді з планових видів ремонту (крім ТО-2) Спільно з майстром або бригадиром автоматного відділення депо.

Повне випробування гальм проводиться:

 після ремонту або технічного обслуговування;

 після відстою без бригади на станції або в депо протягом більше 12 годин;

 після вцепкі вагонів в поїзд.

Після кожного повного випробування гальм в журнал технічного стану форми ТУ-152 робиться запис із зазначенням:

 номера та серії МВС;

 дати і часу виконання повного випробування гальм;

 межі тиску в головних резервуарах, які підтримуються регулятором тиску;

 тиск в гальмівній магістралі при поїзному положенні РКМ;

 величини витоку повітря з гальмівної магістралі поїзда;

 прізвище і підпис машиніста і помічника машиніста, а після ремонту або технічного обслуговування (крім ТО-1) майстри і машиніста.

Виконання повного випробування гальм починається з перевірки правильності положення ручок кранів на живильному і гальмівній магістралях. Потім перевіряють роботу регулятора тиску. Тиск в головних резервуарах повинно підтримуватися в межах 8,0 - 6,5 кгс / см2з відхиленням не більше 0,2 кгс / см2.

Після зарядки гальмівної та постачальної магістралі перевіряють їх щільність. Для цього на електропоїзді з краном машиніста усл.№ 395 перекрити роз'єднувальні крани на гальмівній та поживної магістралі, а з краном усл.№ 334Е перекривають роз'єднувальний кран на живильному магістралі. Зниження тиску, що спостерігається по манометру повинно бути:

 в ГМ з нормального зарядного тиску на величину не більше ніж на 0,2 кгс / см2протягом однієї хвилини;

 в живильному мережі з 7,0 до 6,8 кгс / см2за 3 хвилини або з 7,0 до 6,5 кгс / см2за 7,5 хвилин.

Перед перевірками електропоїзд повинен бути закріплений від догляду.

На наступному етапі перевіряють щільність зрівняльного резервуара крана машиніста.

З початку перевіряють роботу ЕПТ. Після зарядки гальмівної магістралі відключити генератор управління (фазорозщеплювач) і включити прожектор, сигнали та інші споживачі електроенергії. При давильні положенні ручки гальмівного перемикача в робочій і неробочій кабінах управління і в цілому мінусовому дроті повинна спалахнути контрольна лампа «К». Напруга в ланцюзі по вольтметру має бути в межах 45 - 50 В.

Потім перевести РКМ усл.№ 334Е в IV становище, № 395Е в положення . Має загорітися сигнальна лампочка гальмування «Т» і при крані № 334Е спрацювати вентиль перекриші, а при крані № 395 - Короткочасно вимкнеться «СК» на ЕПК усл.№ 150І без спрацьовування автостопу. При цьому допускається випуск стиснутого повітря з гальмівної магістралі через кран № 395 і зниження тиску в ній не більше ніж на 0,5 кгс / см2.

Коли відбудеться наповнення гальмівного циліндра до повної величини тиску, РКМ в положення перекриші без харчування витоків гальмівної магістралі. Помічник машиніста проходить уздовж складу і перевіряє спрацьовування гальм у кожному вагоні по виходу штока гальмівних циліндрів і притиснення колодок до коліс.

За сигналом помічника машиніста вимикає гальмівний перемикач на поїздах до № тисяча двадцять вісім, А на інших поїздах ЕПТ вимикають тумблером харчування. Помічник машиніста контролює відпустку гальм по лампі сигналізатора відпуску і відходу гальмівних колодок від коліс у кожному вагоні.

На другому етапі перевіряють роботу автоматичного гальма. Перед перевіркою вимикають ЕПТ. З встановленого зарядного тиску перевіряють чутливість автогальм до гальмування. Для цього необхідно виконати першу ступінь гальмування зі зниженням тиску в ЗрР на 0,5 - 0,6 кгс / см2. Після зниження тиску в ЗрР на необхідну величину РКМ № 334Е перевести в III становище, а крана № 395Е - в IV становище. Через 5 хв. помічник машиніста перевіряє спрацьовування гальм у кожному вагоні по виходу штока гальмівного циліндра і притиснення колодок до коліс.

За командою помічника машиніста "Відпустити гальма» машиніст переводить ручку крана № 334Е в положення IIA, А крана № 395 - В положення II. Після відпустки гальма останнього вагона помічник машиніста перевіряє відхід колодок від коліс і догляд штока гальмівних циліндрів у кожному вагоні в складі.

З протилежного кабіни управління локомотивна бригада повинна перевірити роботу автоматичного і електропневматичного гальм як при скороченому випробуванні гальм.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень