A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 01.09.2023 19:50
Кількість переглядів: 42

Тема:

Гальмівне обладнання електровоза

Вантажний електровоз ВЛ-11ммає автоматичний, допоміжний прямодействующий, електричний (рекуперативний) і ручне гальмо. На електровозах ВЛ-11м застосовується уніфікована схема гальмівного обладнання. Схемою передбачається автоматичне гальмування секцій в разі обриву або роз'єднання міжсекційних рукавів.

Кожна секція електровоза обладнана основним компресором К1 (КТ6Ел), допоміжним компресором К2 (типу КБ-1В), чотирма головними резервуарами ГР по 250 літрів і короткоцикловой автоматичною системою осушення повітря СОВ. Система осушки повітря працює в повторно короткочасному режимі. Адсорбентом є силікагель, який регенерує стисненим повітрям, що подається через фільтр (№ Е-114 на малюнку не показаний) і електропневматичний клапан КЕП5 (типу КП-110), при відключеному компресорі.

Компресор К1 нагнітає стиснене повітря в головні резервуари ГР, які розташовані під кузовом локомотива між візками і включені послідовно. Перший і другий ГР обладнані клапанами КЕП1, КЕП2 (типу КП-110) для дистанційної продувки, а третій і четвертий спускними кранами. На напірному трубопроводі між компресорами К1 і ГР встановлені лічильники води КО1, КО2 (№ Е-155) та три запобіжні клапани КП1, КП2, КП3 (№ Е-216). Запобіжні клапани КП2 і КП3 відрегульовані на тиск 10кгс / см2 , А запобіжний клапан КП1 на тиск 9,8 кгс / см2. Зворотний клапан КО1 при зупинках компресора розвантажує його клапани від протитиску з боку ГР.

Роботою електродвигуна компресора управляє регулятор тиску РГД (типу АК-11Б), який автоматично включає електродвигун компресора при тиску повітря в ГР 7,5 кгс / см2 і відключає його при тиску в ГР 9,0 кгс / см2.

З ГР повітря через роз'єднувальний кран 1 надходить в живильне магістраль ПМ, яка має відводи для постачання стисненим повітрям апаратів управління, гальмівних приладів і резервуарів.

У резервуар управління РУ, об'ємом 55 літрів, повітря їм ПМ проходить через роз'єднувальний кран 2 і зворотний клапан К4 (№ Е-175). Резервуар управління служить для зберігання запасу стисненого повітря, яке живить кола керування. Повітря з РУ проходить до апаратів ланцюгів управління через роз'єднувальний кран 3, фільтр Ф (№ Е-114) і редуктор тиску РЕД3 (№ 348), який знижує тиск стисненого повітря з 9,0 кгс / см2 до 5,0 кгс / см2.

Подачу стиснутого повітря в пневматичні ланцюга управління і зарядку резервуара РУ можна також здійснити від допоміжного компресора К2 через зворотний клапан КО6 (№ Е-175). Запобіжний клапан КП4 Е-216), встановлений на нагнітальному трубопроводі допоміжного компресора, відрегульований на тиск 5,5 кгс / см2.

Допоміжні компресори К2 всіх секцій електровоза виведені на один загальний трубопровід - магістраль допоміжних компресорів МВК, який проходить уздовж всього електровоза.

З ПМ через роз'єднувальний кран 4, фільтр Ф, редуктор тиску РЕД2 (№ 348) і зворотний клапан КО5 (№ Е-175) відбувається зарядка поживних резервуарів ПР1, ПР2 об'ємом по 55 літрів кожен. Редуктор РЕД2 знижує тиск живильної магістралі з 9,0 кгс / см2 до 6,0 - 6,5 кгс / см2. Стиснене повітря з ПР1, ПР2 підходити до реле тиску РД1, РД2 (№ 304), встановлених на кожному візку електровоза.

Стиснене повітря з ПМ, через роз'єднувальний кран 5, фільтр Ф і редуктор тиску РЕД1 підходить до електропневматичного клапану КЕП4 (типу КП-36). Редуктор РЕД1 регулюється на тиск 2,0 - 2,5 кгс / см2.

Повітря з ПМ через роз'єднувальний кран 6 і фільтр Ф підходить до електропневматичного клапану автостопу ЕПК, а також через пристрій блокування гальм БТ (№ 367) до крана допоміжного локомотивного гальма КВТ (№ 254), який включений за незалежною схемою, і до поїзного крану машиніста КМ (№ 395).

 

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Завдання присилати на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень