A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування електровоза

Дата: 14.05.2023 19:54
Кількість переглядів: 11

тема:

17. ДІЇ МАШИНІСТА ПРИ ДОСТАВЦІ ПОЇЗДА НА СТАНЦІЮ ПІСЛЯ РОЗРИВУ

17.1. При розриві вантажного поїзда на перегоні і доставці його на станцію керуватись п. 16.48 ПТЕ і Інструкцією з руху поїздів і маневрової роботи.

При доставці розірваного поїзда з перегону пошкоджені з'єднувальні

гальмівні рукава замінити запасними чи знятими з хвостового вагона і локомотива.

17.2. При виводі розірваного поїзда з перегону відсутність стисненого повітря в ГМ останніх вагонів може бути допущена тільки в разі неможливості відновлення цілісності гальмівної магістралі і необхідності по цій причині перекриття кінцевих кранів. При цьому в поїзді, що знаходиться на підйомі, машиніст повинен заявити про необхідність постановки допоміжного локомотива в хвіст поїзда (чи вивозу поїзда по частинам) для прямування до найближчої станції, де несправність повинна бути усунена чи несправний вагон відчеплений.

Порядок виводу таких поїздів з перегону, швидкість їх прямування з урахуванням забезпечення гальмівним натисненням і профілю колії встановлюється наказом начальника залізниці та вказується в місцевих інструкціях.

Перед відправленням поїзда з перегону виконати скорочене випробування автогальм справної частини составу.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень