будова і ремонт електровоза
тема:
Рекуперативне гальмування
Рекуперативне гальмува́ння — вид електричного гальмування, під час якого електроенергія вироблена тяговим електродвигуном, повертається в електричну мережу або накопичується в електричних акумуляторах.
“Львівська залізниця” завдяки застосуванню рекуперативного гальмування при веденні поїздів через карпатські перевали та на інших ділянках з ухилами, у 2021 році повернула до контактної мережі 5,9 млн кВт·год електроенергії на суму 13 млн гривень.
Про це повідомляє залізничний журнал Railway Supply з посиланням на інформацію Львівської залізниці.
У січні 2022 року завдяки рекуперації локомотиви Львівської залізниці повернули в контактну мережу майже 456 тис. кВт·год електроенергії, що на 8,5 % перевищує планове завдання, і на 4% більше, ніж у січні 2021 року.
GB Railfreight тестує дизель-акумуляторний гібридний локомотив
Зазначається, що з застосуванні рекуперативного гальмування також економиться вартість запасних частин. Наприклад, якщо поїзд спускатиметься з гір тільки на пневматичних гальмах, то знос гальмівних колодок відбуватиметься набагато швидше.
Рекуперативне гальмування – це процес перетворення кінетичної енергії руху поїзда на електричну енергію тяговими електродвигунами (ТЕД) локомотивів, що працюють у режимі генератора. Вироблена електрична енергія повертається в контактну мережу та може використовуватись іншими електровозами на цій ділянці контактної мережі.
Залізничні новини, які Ви могли пропустити:
Випущено покращену акумуляторну батарею для рухомого складу
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045