A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 21.01.2024 20:49
Кількість переглядів: 68

Тема:

Як подаються звукові сигнали під час руху поїздів свистками локомотивів, духовими ріжками, ручними свистками

96. Звукові сигнали під час руху поїздів подаються свистками локомотивів, моторвагонного поїзда, спеціального самохідного рухомого складу залізниці, духовими ріжками, ручними свистками.

 сигнал  значення сигналу  хто подає
 три коротких  «Стій!»  Локомотивна бригада, головний кондуктор, станційні та інші працівники
 один довгий  «Відправитися поїзду»  Черговий по залізничній станції або за його вказівкою черговий парку, сигналіст, черговий стрілочного поста або головний кондуктор; відповідає машиніст ведучого локомотива; повторює сигнал машиніст другого локомотива при подвійній тязі. Якщо поїзд відправляється з залізничної колії, що має вихідний світлофор, цей сигнал подає машиніст ведучого локомотива після відкриття вихідного світлофора; повторює сигнал машиніст другого локомотива при подвійній тязі
 три довгих  Вимога до працівників, які обслуговують поїзд, «Гальмувати»  Машиніст ведучого локомотива; повторює сигнал машиніст другого локомотива при подвійній тязі
 два довгих  Вимога до працівників, які обслуговують поїзд, «Відпустити гальма»
 Три довгих і один короткий  Про прибуття поїзда на станцію не в повному складі  Машиніст ведучого локомотива
 Три довгих і два коротких  Виклик до локомотиву помічника машиніста, складача поїздів, начальника (механіка-бригадира) пасажирського поїзда, керівника робіт господарчого поїзда  Машиніст ведучого локомотива зупинився на перегоні поїзда
 Дотримання з подвійною тягою
 один короткий  Вимога до машиніста другого локомотива зменшити тягу  Машиніст ведучого локомотива, повторює сигнал машиніст другого локомотива
 два коротких  Вимога до машиніста другого локомотива збільшити тягу
 Два довгих і два коротких  Вимога до машиніста другого локомотива «Опустити струмоприймач»
 сигнал  значення сигналу  хто подає
 Дотримання з підштовхуючим локомотивом
 два коротких  Вимога почати підштовхування  Машиніст ведучого локомотива; повторює сигнал машиніст штовхача
 Один короткий, один довгий і один короткий  Вимога припинити підштовхування, але не відставати від поїзда
 чотири довгих  Вимога припинити підштовхування і повернутися назад

Примітки: 1. При прямуванні поїзда подвійною тягою з підштовхуючим локомотивом машиніст другого локомотива повторює всі сигнали слідом за подачею їх з штовхача. Порядок подачі в цьому випадку машиністом штовхача сигналу «Опустити струмоприймач» встановлюється власником інфраструктури, власником залізничної колії незагального користування.

2. При наявності радіозв'язку звукові сигнали при проходженні поїздів подвійною тягою або з підштовхуючим локомотивом можуть замінятися переговорами між машиністами.

97. сповіщувальної сигнал - один довгий свисток, а при русі по неправильній залізничній колії - один довгий, короткий і довгий свисток локомотива, моторвагонного поїзда, спеціального самохідного рухомого складу залізниці подається:

1) при наближенні поїзда до залізничних станцій, колійним постам, пасажирським пунктів зупинок, переносним і ручним сигналам, що вимагає зменшення швидкості, сигнальних знаків «С», виїмок, кривих ділянках залізничної колії, тунелів, залізничними переїздами, знімним дрезин, знімним ремонтним вишок, колійним вагончиків і іншим знімним рухомих одиниць, а на залізничних шляхах незагального користування, крім того, при наближенні до вагоноперекидача, бункерах, естакадах, вагонних вагах, пристроїв відновлення сипучості вантажів, гаражів розморожування вантажів, а також інших об'єктів, розташованих на залізничних шляхах незагального користування ;

2) при наближенні поїзда до місця робіт, починаючи з кілометра, що передує вказаному у попередженні, незалежно від наявності переносних сигналів;

3) при сприйнятті ручного сигналу «Опустити струмоприймач», що подається сигналистом;

4) при наближенні до знаходяться на залізничній колії людям і в інших випадках, встановлених власником інфраструктури, власником залізничної колії незагального користування.

При проходженні під час туману, хуртовини та інших несприятливих умовах, що знижують видимість, сповіщальний сигнал повторюється кілька разів.

Укладачі поїздів, які припинили маневри через приймання поїзда, сигналісти та чергові стрілочного поста за сповіщувальної сигналу зобов'язані кожен на своїй ділянці перевірити і переконатися в тому, що безпека руху поїзда, що приймається забезпечена.

98. Сигнал пильності подається одним коротким і одним довгим свистком локомотива, моторвагонного поїзда, спеціального самохідного рухомого складу залізниці і періодично повторюється:

1) при підході до прохідного світлофора з червоним вогнем, що має умовно-дозволяючий сигнал, і подальшому прямуванні по блок-ділянці;

2) при проходженні прохідного світлофора з червоним вогнем, а також з незрозумілим показанням або погаслим після стоянки перед ним і подальшому прямуванні по блок-ділянці;

3) при підході до вхідного світлофора з місячно-білим миготливим вогнем запрошувального сигналу і у всіх інших випадках приймання поїзда на залізничну станцію при забороняючому показанні або погаслих основних вогнях вхідного сигналу;

4) при прийомі поїзда по неправильній залізничній колії (при відсутності вхідного сигналу з цього залізничною колією). Цей сигнал повинен подаватися і при подальшому прямуванні по горловині залізничної станції.

99. При зустрічі поїздів на перегонах двоколійних ділянок подаються сповіщальні сигнали одним довгим свистком: перший сигнал - при наближенні до зустрічного поїзда, другий - при підході до хвостової частини зустрічного поїзда.

100. Звукові сигнали про наближення поїзда подаються:

1) на перегоні - обхідниками залізничних колій і штучних споруд, черговими по залізничними переїздами, керівниками колійних робіт і робіт на контактній мережі або працівниками, які супроводжують знімні ремонтні вишки і колійні вагончики;

2) на залізничних станціях - сигналістами і черговими вхідних стрілочних постів.

Оповіщення про наближення непарного поїзда проводиться одним, а парного поїзда - двома довгими звуковими сигналами.

Сигналісти і чергові вхідних стрілочних постів, почувши сигнал відправлення поїзда, подають один довгий звуковий сигнал.

101. На залізничних станціях і перегонах, розташованих в межах великих міст і населених пунктів, курортних місць, за переліком, встановленим власником інфраструктури, власником залізничної колії незагального користування, подача звукових сигналів локомотивами, мотор-вагонними поїздами, спеціальним самохідним залізничним рухомим складом повинна проводитися свистком малої гучності, за винятком випадків прямування локомотивів у поїздах з підштовхуванням, виникнення загрози наїзду на людей або перешкоди, а також необхідності подачі сигналів пильності і тривоги.

На цих же залізничних станціях сигнали свистком локомотива, моторвагонного поїзда, спеціального самохідного рухомого складу залізниці не подаються при відправленні поїздів, випробуванні автогальм і при русі по деповським залізничних коліях. Порядок оповіщення пасажирів про відправлення поїздів на таких залізничних станціях встановлюється власником інфраструктури, власником залізничної колії незагального користування.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити

Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень