Управління та обслуговування електровоза
Тема: Що дозволяється локомотивній бригаді при піднятому струмоприймачеві при прийманні електровоза:
замінювати перегорілі лампи в кабіні машиніста, крім пультів сигналізації, виконаних із спільно розміщеним пристроєм контролю напруги в контактній мережі, в кузові без заходу в ВВК і зняття огорож, освітлення ходових частин, буферних ліхтарів, всередині вагонів електросекцій при знеструмлених колах освітлення;
замінювати запобіжники в колах управління, попередньо їх знеструмивши, і вимикати автомати захисту;
замінювати прожекторні лампи при знеструмлених колах, якщо їх заміна передбачена з кабіни машиніста;
оглядати гальмове обладнання, не залізаючи під кузов електровоза чи електросекції;
перевіряти на дотик нагрів букс;
відкривати кожух і настроювати регулятор тиску;
настроювати електронний регулятор напруги;
продувати масловідділювач і кінцеві рукави гальмової і напірної магістралей;
заправляти піском бункери електропоїздів;
контролювати подачу піску під колісні пари;
протирати скло всередині кабіни. Протирання скла зовні і лобових частин дозволяється проводити в місцях приймання (здавання) електровозів, що обладнані спеціальними пристроями чи засобами для безпечного виконання цих робіт.
На електровозах, крім того, додатково дозволяється:
обслуговувати апаратуру під напругою до 50 В постійного струму, що знаходиться поза ВВК;
контролювати по приладах і візуально роботу машин і апаратів, не знімаючи огорожу і не заходячи у ВВК;
обтирати нижню частину кузова;
оглядати механічне обладнання і проводити його кріплення, не залiзаючи під кузов;
перевіряти тиск у маслопроводі компресора;
регулювати запобіжні клапани повітряної системи;
проводити прибирання (крім вологого) кабіни, тамбурів і проходів у машинному відділенні.
Інші роботи на електровозах (електропоїздах) при піднятому струмоприймачеві, що знаходиться під напругою, забороняються.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати, вивчити.
Питання та індівідуальні консультації по вайберу 0669797045