гальма рухомого складу
Тема: Охорона праці при прийманні гальмівного обладнання тепловоза
При прийманні електровоза, тепловоза локомотивна бригада повинна перевірити:
- Усунення зауважень відповідно до запису в журналі форми ТУ-152;
- Роботу пристроїв забезпечення безпеки руху;
- Наявність пломб на дверях ВВК;
- Протипожежний стан локомотива, наявність і справність автоматичних систем пожежної сигналізації та пожежогасіння;
- Наявність і термін придатності первинних засобів пожежогасіння, наявність на вогнегасниках розтрубів, пломб на пожежних рукавах, піску в пожежних відрах, пам'ятки в кабінах управління по діям у разі виникнення пожежі на локомотиві;
- Наявність ємностей для зберігання брудних і чистих обтиральних матеріалів;
- Наявність і справність блокувальних пристроїв, заземлення кожухів електричних приладів, апаратів і корпусів допоміжних машин;
- Наявність і справність захисних кожухів електропечей електроопалення і електрокалориферів, огорож вузлів і устаткування;
- Справність систем освітлення;
- Наявність і укомплектованість аптечок для надання першої допомоги постраждалим;
- Справність міжсекційних майданчиків і суфле (на багатосекційних локомотивах);
- Справність і надійність укладання мостин дизельного приміщення (на тепловозі);
- Наявність і справність комплекту інструменту, сигнального приладдя;
- Справний стан крісел в кабінах управління;
- Наявність і придатність засобів індивідуального захисту:
- Діелектричні рукавиці;
- Діелектричних килимів;
- Штанг для зняття ємнісних зарядів з силових ланцюгів і заземлення первинної обмотки тягового трансформатора (для електровозів змінного струму);
- Штанг ізолюючих;
- Протигазів (видаються при роботі на локомотивах, обладнаних електроопалювальними установками газового пожежогасіння, а також, незалежно від цього, що експлуатуються на тунельних ділянках залізниць);
- Навушників протишумних;
- Очок захисних.
На засобах захисту від ураження електричним струмом, крім діелектричних килимів і інструменту з ізольованими рукоятками, повинна бути перевірена дата їх наступного випробування, а також відповідність їх напрузі електрообладнання локомотива.
Забороняється користуватися засобами захисту з простроченим терміном випробування.
Перед випробуванням гальм, машиніст локомотива повинен звуковим сигналом попередити про це помічника машиніста (на паровозі - кочегара) і працівників, зайнятих технічним обслуговуванням гальмівного обладнання та екіпажної частини локомотива. Потім переконатися в тому, що вони припинили роботу, вийшли з оглядової канави і відійшли від локомотива на безпечну відстань, не менше 2-х метрів. При цьому помічник машиніста повинен знаходитися в зоні видимості машиніста.
предметів, що них торкаються.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити
Питання та індівідувальні консультації по вайберу 0669797045