управління та технічне обслуговування тепловоза
Тема:
Тема:
Дії помічника машиніста перед відправленням поїзда від станції
2. Порядок переговорів I дій при відправленні поїзда 3і станції
2.1. Перед відправленням поїзда зі станції при дозволяю-чому показанні вихідного (маршрутного) світлофора локомотивна бригада зобов'язана виконати регламент "Хвилина готовності" у виді діалогу, при якому помічник машиніста доповідає машиністу про стан і показання приладів локомотива, наявність необхідних для прямування поїзда документів. Під час виконання регламенту "Хвилина готовності" машиніст і помічник машиніста повинні переконатися і підтвердити один одному такі дані:
- наявність поїзних документів і бланка попереджень (на проміжних станціях даний регламент виконується для збірних і вивізних поїздів у випадку зміни кількості вагонів);
- наявність виписки з бланка попереджень чи самого бланку (при видачі дубльованих попереджень) у помічника машиніста;
- включення АЛС, приладів безпеки та радіостанції на відповідному канапі;
- наявність довідки форми ВУ-45 про забезпечення поїзда гальмами, час стоянки від останнього випробування гальм; - відповідність номера хвостового вагона, вказаного у довідці ф. ВУ-45, поїзним документам (крім моторвагонного рухомого складу - далі МВРС, спеціального самохідного рухомого складу і резервного локомотива);
- показання локомотивного світлофора чи блоку індикації (пристрій АЛС-МУ);
- показання вихідного (маршрутного) світлофора із колії відправлення;
- встановлені швидкості руху: для цього поїзда та проходження поїзда по маршруту відправлення... км/год.
Тільки переконавшись у відповідності дозволяючого показання вихідного (маршрутного) і локомотивного світлофорів з колії відправлення та при відсутності сигналів зупинки, що подаються з колії чи поїзда, машиніст приводить поїзд у рух.
При відправленні поїзда (локомотива) з проміжних станцій виконується цей же регламент "Хвилинної готовності" в повному обсязі, крім інформації про наявність поїзних документів, бланків попереджень та довідки ф. ВУ-45 (якщо не вносились зміни в їх записи). Після стоянки поїзда на проміжних станціях менше 5 хвилин при його відправленні також не дублюється інформація про увімкнення АЛС та радіостанції.
Послідовність ведення регламенту переговорів "Хвилинної готовності" приведена в таблиці.
2.2. Після приведення поїзда в рух машиніст і помічник машиніста зобов'язані, по черзі, відкриваючи бічні вікна чи за допомогою дзеркал зворотного виду, перевірити і доповісти один одному про відсутність (наявність) сигналів зупинки з поїзда та від інших осіб, а також про стан поїзда.
2.3. Помічник машиніста зобов'язаний доповісти машиністу про правильне приготування маршруту прямування поїзда по коліях станції в межах видимості за такою формою: "Маршрут приготовлений правильно з... колії на... колію". Машиніст, переконавшись у правильному приготуванні маршруту, повторює: "Бачу, маршрутприготовлений правильно".
Помічник машиніста зобов'язаний доповісти машиністу показання вихідного (маршрутного) світлофора повторно при його проходженні за такою формою: "Маршрутний (вихідний) сигнал з... колії (називає показання сигналу). Машиніст, переконавшись у показанні вихідного (маршрутного) світлофора, відповідає: «Бачу, вихідний (маршрутний) з... колії (називає показання сигналу)».
Завдання на дистанційне навчання:
Знайти матеріал по темі в інтернеті, вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.