ПТЕ та інструкції
Тема:
Ручні гальма рухомого складу
Автогальма рухомого складу призначені для зниження швидкості руху поїзда, зупинки і утримання вагонів в парку відстою.
Автогальма на пасажирських вагонах бувають:
1. Ручні - застосовуються як резервний гальмо на випадок виходу з ладу основного гальма;
2. Пневматичні;
3. Електропневматичні.
7. Ручне гальмо
Ручне гальмо застосовується в разі виходу з ладу основних гальм і для гальмування вагонів знаходяться в парку відстою на тривалий час.
Пристрій ручного гальма:
1. Рукоятка з штурвалом;
2. Дві конічні шестерні;
3. Гвинт з різьбою;
4. Гайки до якої кріпляться дві тяги.
Ручне гальмо з'єднується з гальмівною системою важеля передачею вагона.
Рукоятка з штурвалом знаходиться в тамбурі з робочого кінця вагона на торцевій стінці. При обертанні штурвала за годинниковою стрілкою відбувається гальмування; при обертанні проти годинникової стрілки - відпустка гальм.
Обов'язки провідника по обслуговуванню ручного гальма при прийманні вагона:
Провернути гвинт ручного гальма на гальмування - вийти з вагона перевірити притиснення гальмівних колодок, з торця вагона знаходиться гвинт з різьбою - перевірити запас різьблення (6-8 витків); провернути гвинт ручного гальма на відпустку гальма - зайти з торця подивитися щоб гайка була внизу. Зайти в вагон, скласти рукоятки і встановити в поглиблення.
На шляху прямування поїзди машиніст може подавати звуковий сигнал - - - вимога до поїзної бригади загальмувати ручними гальмами, провідники всіх вагонів зобов'язані негайно привести в дію ручні гальма. При отримання від машиніста сигналу - - відпустити ручні гальма.
Завдання на дистанційне навчання:
Законспектувати матеріал і вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.