A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 15.03.2023 21:13
Кількість переглядів: 47

Тема:

Головни резервуари на електровозі

Головні резервуари служать для створення запасу стисненого повітря, його охолодження та виділення з повітря конденсату та олії.

Фото без опису

Головні резервуари а) об'ємом 300 л для електровозів ВЛ80С, ВЛ11 та ін; б) об'ємом 250 л для
тепловозів 2ТЕ-10М, 2ТЕ-116 та ін., в) об'ємом 170 л для електро- та дизель-поїздів.
1-циліндрична частина (обичайка), 2- днище, 3, 4- бобишки, 5- паспортна
табличка.
Головний резервуар складається з циліндричної частини 1, виготовленої з листової сталі товщиною 5-6 мм і двох опуклих днищ 2 товщиною 6-8 мм. Для приєднання трубопроводів передбачені боби 3, а для встановлення випускного крана - боби 4. Кількість боби і їх розташування на резервуарі залежить від способу монтажу ГР на локомотиві. На металевій паспортній табличці 5 вказуються завод-виробник, заводський номер резервуару. рік виготовлення, величина найбільшого допустимого тиску та обсяг резервуара.
Кількість ГР та їх загальний обсяг вибирають залежно від роду рухомого складу з урахуванням подачі компресорів та досягнення оптимальних умов відпустки та заряджання гальм поїзда.
Відповідно до «Правил нагляду за повітряними резервуарами рухомого складу» № ЦТ-ЦВ-ЦП-581 головні резервуари в процесі експлуатації піддаються наступним видам технічного огляду:
первинному – при введенні в експлуатацію;
періодичному - безпосередньо у процесі експлуатації;
позачерговому – у разі порушення технологічного режиму;
аварійному - у разі аварій, що спричинили деформацію чи пошкодження резервуара.
Технічний огляд (ТО) може бути частковим або повним.
Часткове ТО виконується не рідше одного разу на два роки на чергових планових ремонтах рухомого складу. Часткове ТО включає перевірку технічної документації, зовнішній огляд ГР, пропарювання і промивання резервуара гарячою водою. Завданням зовнішнього огляду є візуальне виявлення механічних та корозійних ушкоджень ГР.
Повне ТО включає обсяг часткового ТО і демонтаж резервуара для проведення гідравлічних випробувань, які проводяться тільки при задовільних результатах зовнішнього огляду. Повне ТО виконується не рідше одного разу на чотири роки на черговому ТР-2, ТР-3, КР-1, КР-2, у тому числі і тоді, коли до чергового повного ТО залишається менше півтора року.
При проведенні гідравлічних випробувань тиск повинен контролюватись двома манометрами однакового типу, класу точності (не нижче 1,5), діапазону вимірювання та ціни поділу. Тиск випробувань приймається рівним робітникові плюс 5,0 кгс/см2, а час випробування – не менше 10 хвилин.
Результати гідравлічних випробувань визнаються задовільними, якщо не виявлено:
течі, тріщин в основному металі та зварних з'єднаннях;
падіння тиску за манометром за час, необхідний для виконання контрольної
операції.
Відомості про огляд та випробування ГР заносяться до технічного паспорта резервуара. На корпусі ГР фарбою ставлять трафарет про дату та місце проведення часткового чи повного ТО.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень