будова і ремонт електровоза
Тема:
Режими роботи тягових двигунів електровоза
Для електровозів розрахунковим є тривалий режим, а для електропоїздів — годинний. Однак номінальними режимами для електровозів і електропоїздів є тривалий і годинний, а для тепловозів — тривалий і інколи годинний. Для всіх інших — короткочасний або повторно-короткочасний.
Тяговий двигун електровоза працює в несталому режимі роботи (зрушення з місця, рух на підйом, рух по спуску, гальмування). При цьому змінюється струм двигуна, його частота обертання.
Для розрахунку тягового двигуна вводять два умовних режиму-тривалість і вартовий. Часовому режиму відповідає струм двигуна такої величини, який нагріє обмотки двигуна до допустимих перевищень температури за одну годину. Струм годинного режиму більше струму тривалого режиму роботи.
В процесі роботи електровоза тяговий двигун піддається великим механічним впливам через нерівності шляху, стиків в рейках. Крім того він схильний до різких змін температур в зимовий період, великим забрудненням від охолоджуючого повітря при незалежній системі вентиляції. Всі ці фактори повинні враховуватися при проектуванні тягових двигунів.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.