A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 07.05.2023 21:15
Кількість переглядів: 23

Тема:

Режими роботи тягових двигунів електровоза

Для електровозів розрахунковим є тривалий режим, а для електропоїздів — годинний. Однак номінальними режимами для електровозів і електропоїздів є тривалий і годинний, а для тепловозів — тривалий і інколи годинний. Для всіх інших — короткочасний або повторно-короткочасний.

Тяговий двигун електровоза працює в несталому режимі роботи (зрушення з місця, рух на підйом, рух по спуску, гальмування). При цьому змінюється струм двигуна, його частота обертання.

Для розрахунку тягового двигуна вводять два умовних режиму-тривалість і вартовий. Часовому режиму відповідає струм двигуна такої величини, який нагріє обмотки двигуна до допустимих перевищень температури за одну годину. Струм годинного режиму більше струму тривалого режиму роботи.

В процесі роботи електровоза тяговий двигун піддається великим механічним впливам через нерівності шляху, стиків в рейках. Крім того він схильний до різких змін температур в зимовий період, великим забрудненням від охолоджуючого повітря при незалежній системі вентиляції. Всі ці фактори повинні враховуватися при проектуванні тягових двигунів.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити матеріал.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індівідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень