гальма рухомого складу
Тема: Зупинка поїзда на підйомі
16.2. Зупинка на підйомі
16.2.1. Щоб зупинити поїзд на підйомі, ручку контролера не обхідно перевести на більш низьку ходову позицію (змінити відкриття регулятора на паровозі), після зменшення швидкості вимкнути контролер (закрити регулятор) і привести в дію допоміжне гальмо локомотива, а після стиснення состава — і автоматичні гальма. Далі діяти, як вказано в пп. 16.1.1 і 16.1.2 цієї Інструкції.
16.2.2. Перед приведенням поїзда в рух необхідно керуватися п. 16.1.3 цієї Інструкції. Якщо після ввімкнення тягового режиму зрушити поїзд не вдається, то виконати перший ступінь гальмування, а потім відпустити гальма поїзним положенням ручки крана машиніста. Після стискання поїзда назад на 5—10 м, з урахуванням місцевих умов і довжини поїзда, треба привести його в рух.
16.2.3. За осаджування зупиненого на підйомі поїзда на більш легкий профіль слід керуватися пп. 16.46,16.47 ПТЕ. Відпустити допоміжне гальмо, і якщо поїзд сам не прийде в рух, необхідно увімкнути контролер (відкрити регулятор на паровозі) і тримати поїзд розтягнутим, використовуючи за необхідності кран № 254. Для зупинки поїзда у встановленому місці слід привести в дію автогальма першим ступенем гальмування. Після зупинки поїзда необхідно відпустити гальма, витримати необхідний час для їх повного відпускання і привести поїзд у рух.
Завдання на дистанційне навчання:
1. Прочитати, законспектувати, вивчити.
Питання та індівідувальні консультації по вайбер 0669797045