Автогальма
Тема: Управління гальмами при веденні вантажного поїзда по ломаному профілю
Спуск з переходом на підйом.
При прямуванні спуском машиніст не повинен допускати перевищення встановленої для даної ділянки швидкості.
Якщо швидкість може збільшуватися більш встановленої, обов'язково застосувати автогальма і після зниження швидкості відпустити їх з таким розрахунком, щоб в'їжджати на підйом з відпущеними гальмами і максимально допустимої швидкістю.
Включати контролер (відкривати регулятор на паровозі) дозволяється тільки після повного відпускання гальм.
Спуск різноїкрутизни.
Під час ведення поїзда з вимкненим контролером (закритим регулятором на паровозі) по спуску з різною крутизною застосовувати ступінчасте гальмування допоміжним гальмом локомотива при переході зі спуску меншої крутизни на спуск більшої крутизни.
Спуск з переходом на площадку і знову на спуск.
У процесі ведення поїзда з вимкненим контролером (з закритим регулятором на паровозі) по спуску з переходом на коротку майданчик (менш довжини поїзда) і далі знову на спуск при виході локомотива на спуск після площадки привести в дію допоміжне гальмо. При виході на спуск всього поїзда в залежності від швидкості руху відпустити ступенями допоміжне гальмо.
Якщо майданчик після спуску довга (понад довжини поїзда), то на спуску повністю відпустити автоматичні гальма (якщо вони приводилися в дію для зниження швидкості) і слідувати по майданчику з відпущеними гальмами при необхідності з включеним контролером (відкритим регулятором на паровозі).
При виході локомотива на наступний спуск привести в дію допоміжне гальмо і відпустити його ступенями при виході всього поїзда на спуск, якщо за умовами профілю не потрібно застосування гальм.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і прислати конспект на вайбер
Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045