A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 08.10.2023 21:27
Кількість переглядів: 35

Тема: Коли проводиться скорочене випробування гальм

1.3.3.1 Огляд колісних пар проводять з метою виявлення їх несправностей в наступних випадках:

- Під ТПС при всіх видах його технічного обслуговування (ТО) і поточних ремонтах ТР-1, ТР-2 (крім колісних пар моторних вагонів МВРС, виключаючи перший поточний ремонт ТР-2 після виготовлення);

- Перед подкаткой колісної пари під ТПС, якщо після її формування або проведення повного огляду пройшло не більше 2 років, дату формування та огляду встановлюють за даними формуляра (технічного паспорта) на колісну пару;

- Під ТПС після сходу його з рейок.

1.3.3.2 Дефекти складових частин і неприпустимі значення їх параметрів, при яких забороняється експлуатація колісної пари, наведені в таблиці 2.

Таблиця 2 Дефекти складових частин і неприпустимі значення їх параметрів,
 при яких забороняється експлуатація колісної пари

Скорочене випробування гальм 1. Коли необхідно виконувати скорочене випробування гальм? Скорочене випробування автогальм з перевіркою стану гальмівної магістралі за дією гальм двох хвостових вагонів у поїздах слід проводити:  після причеплення поїзного локомотива до состава, якщо попередньо на станції було виконано повне випробування автогальм від компресорної установки (стаціонарної мережі) чи локомотива;  після зміни локомотивних бригад, якщо локомотив від поїзда не відчіплюється;  після будь-якого роз'єднання рукавів у составі поїзда чи між составом і локомотивом (крім відчеплення підштовхувального локомотива, включеного в ГМ), з'єднання рукавів унаслідок причеплення рухомого складу, а також після перекриття кінцевого крана в поїзді;  у пасажирських поїздах, крім того: після стоянки понад 20 хв, при падінні тиску в головних резервуарах нижче зарядного тиску ГМ, при зміні кабіни керування чи після передачі управління машиністу другого локомотива на перегоні після зупинки поїзда у зв'язку з неможливістю подальшого управління рухом поїзда з головної кабіни;  у вантажних поїздах, якщо під час стоянки поїзда виникло самовільне спрацювання автогальм чи зміна щільності ГМ по над 20 % вказаної у довідці ВУ-45;  у вантажних поїздах після стоянки поїзда більше 30 хв. Під час стоянки вантажних поїздів більше 30 хв на перегонах, а також на роз’їздах, обгінних пунктах і станціях, де немає оглядачів вагонів чи працівників, навчених виконувати операції з випробування автогальм (перелік посад встановлює начальник залізниці), має проводитися перевірка автогальм відповідно;  якщо під час перевірки щільності ГМ машиніст виявить її зміну понад 20 % вказаної в довідці ВУ-45, необхідно виконати скорочене випробування автогальм;  якщо на локомотиві, який має сигналізатор № 418, сигнальна лампочка «ГМ» загориться під час стоянки, слід перевірити справність сигналізатора ступенем гальмування, при якому лампочка «ГМ» повинна погаснути. Переконавшись у нормальній роботі сигналізатора, необхідно провести скорочене випробування автогальм. На станціях, де є штатні оглядачі вагонів, скорочене випробування провадять ці оглядачі за заявкою машиніста, а при їх відсутності — локомотивна бригада чи працівники, навчені виконувати операції з випробування гальм. Скорочене випробування електропневматичних гальм проводять у пунктах зміни локомотива та локомотивних бригад за Дією гальм двох хвостових вагонів і після причеплення окремих вагонів з перевіркою дії гальм на кожному причепленому вагоні.  
   
   
   
   
   
   
   

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень