A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 26.05.2024 21:38
Кількість переглядів: 36

Тема: Час зниження тиску на 0,5 кгс/см2 у головних резервуарах при перевірці щільності гальмівної мережі поїзда 

Час зниження тиску на 0,5 кгс/см2 у головних резервуарах при перевірці щільності гальмівної мережі поїзда

 

 

Загальний об’єм головних резервуарів, л

 

Час, с, при довжині состава в осях

до 100

101–150

151–200

201–250

251–300

301–350

351–400

401–450

451–480

481-530

1000

58

40

29

25

23

20

17

15

13

11

1200

69

46

34

29

25

22

20

18

15

13

1500

80

58

46

34

31

26

23

21

17

18

1800

98

69

52

46

38

33

29

26

22

20

2000

104

75

58

52

40

36

32

29

24

22

2500

129

93

71

64

51

45

40

36

30

28

3000

207

138

102

87

75

66

60

51

45

33

 

Примітки.1. Таблиця перерахована на тиск у ГМ 4,8-5,2 кгс/см2.

2. За перевірки щільності гальмівної мережі вантажного поїзда при зарядному тиску 5,3—5,6 кгс/см2 норми часу, яка вказана у таблиці, слід зменшувати на 10 %.

3. При загальному об’ємі головних резервуарів, які відрізняються від наданих у таблиці, об’єм приймати по найближчому найменшому об’єму, приведеному у таблиці.

4. При роботі за системою багатьох одиниць, коли головні резервуари локомотивів з'єднані в загальний об'єм, вказаний час необхідно збільшувати пропорційно зміні об'ємів головних резервуарів. 5. На кожному вантажному локомотиві на видному місці повинна бути розміщена виписка з вказуванням об’єму головного резервуара даного локомотива.

6. На вантажних локомотивах, обладнаних пристроєм контролю щільності ГМ, щільність перевіряють за показаннями цього пристрою.

Після закінчення вищевказаних операцій і повного зарядження ГМ потрібно протягнути швидкостемірну стрічку, за сигналом оглядача хвостової частини поїзда оглядач головної частини подає машиністу сигнал для перевірки роботи автоматичних гальм. Для цього ручку крана машиніста потрібно перевести із поїзного положення в положення V і знизити тиск у зрівнювальному резервуарі на 0,6—0,7 кгс/см2 з наступним переведенням РКМ у положення IV.

Далі машиніст повинен протягнути швидкостемірну стрічку, а оглядачі вагонів зобов'язані через 2 хв ( поїздах з вагонами, які включені на рівний режим) чи через 10 хв. (при ПР, які включені на гірський режим) після виконаного гальмування перевірити стан і дію гальм у всьому поїзді в кожному вагоні і переконатися у їх нормальній роботі на гальмування по виходу штоків гальмівних циліндрів і притисканню колодок до поверхні кочення коліс.

Машиніст локомотива зобов'язаний перевірити щільність гальмівної магістралі після ступені гальмування у положенні ІV РКМ, яка не повинна відрізнятися від щільності в поїзному положенні ручки крана машиніста більше ніж на 10 % у бік зменшення. В іншому випадку оглядачам вагонів необхідно усунути витікання повітря через повітророзподільники, гальмівні циліндри чи авторежими. Під час гальмування оглядач хвостової частини поїзда повинен заміряти величину виходу штока гальмівного циліндра хвостового вагона, записати номер хвостового вагона, зустрітися з оглядачем головної частини поїзда або з оглядачем середньої частини поїзда, якщо участь у перевірці гальм приймають більше ніж 2 оглядача. У довідці ф.ВУ-45 зазначається вагон зустрічі оглядача хвостової частини з оглядачем середньої частини. Решта оглядачів ставить свої розписи у довідці ф.ВУ-45. Ці дані оглядач головної частини поїзда зі своїм підписом у довідці ф.ВУ-45 повинен передати машиністу.

У поїздах довжиною до 350 осей після закінчення перевірки дії на гальмування за сигналом оглядача слід відпустити автогальма переведенням ручки крана машиніста в поїзне положення. У вантажних поїздах підвищеної довжини (понад 350 осей) автогальма відпустити постановкою РКМ у положення І і витримкою у ньому до одержання тиску в зрівнювальному резервуарі на 0,5— 0,6 кгс/см2 вище зарядного з наступним переведенням РКМ у поїзне положення.

Оглядачі вагонів повинні перевірити відпускання гальм у кожному вагоні поїзда за тим, як ховається шток гальмівного циліндра і відходять гальмівні колодки від коліс. При виявленні повітророзподільників, які не спрацювали на відпускання, не дозволяється відпускати їх вручну до з'ясування причини невідпускання. Всі виявлені несправності гальмівного обладнання на вагонах мають бути усунуті, дію гальм у цих вагонах слід повторно перевірити.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал по темі, законспектувати і вивчити

Питання та індівідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень