гальма рухомого складу
Тема: Час зниження тиску на 0,5 кгс/см2 у головних резервуарах при перевірці щільності гальмівної мережі поїзда
Час зниження тиску на 0,5 кгс/см2 у головних резервуарах при перевірці щільності гальмівної мережі поїзда
Загальний об’єм головних резервуарів, л
|
Час, с, при довжині состава в осях |
|||||||||
до 100 |
101–150 |
151–200 |
201–250 |
251–300 |
301–350 |
351–400 |
401–450 |
451–480 |
481-530 |
|
1000 |
58 |
40 |
29 |
25 |
23 |
20 |
17 |
15 |
13 |
11 |
1200 |
69 |
46 |
34 |
29 |
25 |
22 |
20 |
18 |
15 |
13 |
1500 |
80 |
58 |
46 |
34 |
31 |
26 |
23 |
21 |
17 |
18 |
1800 |
98 |
69 |
52 |
46 |
38 |
33 |
29 |
26 |
22 |
20 |
2000 |
104 |
75 |
58 |
52 |
40 |
36 |
32 |
29 |
24 |
22 |
2500 |
129 |
93 |
71 |
64 |
51 |
45 |
40 |
36 |
30 |
28 |
3000 |
207 |
138 |
102 |
87 |
75 |
66 |
60 |
51 |
45 |
33 |
Примітки.1. Таблиця перерахована на тиск у ГМ 4,8-5,2 кгс/см2.
2. За перевірки щільності гальмівної мережі вантажного поїзда при зарядному тиску 5,3—5,6 кгс/см2 норми часу, яка вказана у таблиці, слід зменшувати на 10 %.
3. При загальному об’ємі головних резервуарів, які відрізняються від наданих у таблиці, об’єм приймати по найближчому найменшому об’єму, приведеному у таблиці.
4. При роботі за системою багатьох одиниць, коли головні резервуари локомотивів з'єднані в загальний об'єм, вказаний час необхідно збільшувати пропорційно зміні об'ємів головних резервуарів. 5. На кожному вантажному локомотиві на видному місці повинна бути розміщена виписка з вказуванням об’єму головного резервуара даного локомотива.
6. На вантажних локомотивах, обладнаних пристроєм контролю щільності ГМ, щільність перевіряють за показаннями цього пристрою.
Після закінчення вищевказаних операцій і повного зарядження ГМ потрібно протягнути швидкостемірну стрічку, за сигналом оглядача хвостової частини поїзда оглядач головної частини подає машиністу сигнал для перевірки роботи автоматичних гальм. Для цього ручку крана машиніста потрібно перевести із поїзного положення в положення V і знизити тиск у зрівнювальному резервуарі на 0,6—0,7 кгс/см2 з наступним переведенням РКМ у положення IV.
Далі машиніст повинен протягнути швидкостемірну стрічку, а оглядачі вагонів зобов'язані через 2 хв ( поїздах з вагонами, які включені на рівний режим) чи через 10 хв. (при ПР, які включені на гірський режим) після виконаного гальмування перевірити стан і дію гальм у всьому поїзді в кожному вагоні і переконатися у їх нормальній роботі на гальмування по виходу штоків гальмівних циліндрів і притисканню колодок до поверхні кочення коліс.
Машиніст локомотива зобов'язаний перевірити щільність гальмівної магістралі після ступені гальмування у положенні ІV РКМ, яка не повинна відрізнятися від щільності в поїзному положенні ручки крана машиніста більше ніж на 10 % у бік зменшення. В іншому випадку оглядачам вагонів необхідно усунути витікання повітря через повітророзподільники, гальмівні циліндри чи авторежими. Під час гальмування оглядач хвостової частини поїзда повинен заміряти величину виходу штока гальмівного циліндра хвостового вагона, записати номер хвостового вагона, зустрітися з оглядачем головної частини поїзда або з оглядачем середньої частини поїзда, якщо участь у перевірці гальм приймають більше ніж 2 оглядача. У довідці ф.ВУ-45 зазначається вагон зустрічі оглядача хвостової частини з оглядачем середньої частини. Решта оглядачів ставить свої розписи у довідці ф.ВУ-45. Ці дані оглядач головної частини поїзда зі своїм підписом у довідці ф.ВУ-45 повинен передати машиністу.
У поїздах довжиною до 350 осей після закінчення перевірки дії на гальмування за сигналом оглядача слід відпустити автогальма переведенням ручки крана машиніста в поїзне положення. У вантажних поїздах підвищеної довжини (понад 350 осей) автогальма відпустити постановкою РКМ у положення І і витримкою у ньому до одержання тиску в зрівнювальному резервуарі на 0,5— 0,6 кгс/см2 вище зарядного з наступним переведенням РКМ у поїзне положення.
Оглядачі вагонів повинні перевірити відпускання гальм у кожному вагоні поїзда за тим, як ховається шток гальмівного циліндра і відходять гальмівні колодки від коліс. При виявленні повітророзподільників, які не спрацювали на відпускання, не дозволяється відпускати їх вручну до з'ясування причини невідпускання. Всі виявлені несправності гальмівного обладнання на вагонах мають бути усунуті, дію гальм у цих вагонах слід повторно перевірити.
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати матеріал по темі, законспектувати і вивчити
Питання та індівідуальні консультації по вайберу 0669797045