ПТЕ та інструкції
Тема:
Порядок дій при несправності автоблокування
Якщо при правильно встановленому маршруті і вільній (за показаннями індикації на апаратах управління) першій блок-ділянці вихідний світлофор не відкривається, поїзд може бути відправлений на двоколійний перегін по правильному залізничній колії:
1) за запрошенням сигналу на вихідному світлофорі;
2) за реєстрованим наказом ДСП станції, що передається машиністу поїзда по радіозв'язку
3) за дозволом на бланку форми ДУ-54 із заповненням пункту I.
Несправності, при яких необхідно припиняти дію автоблокування?
1) згаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд світлофорах на перегоні і наявність білого вогню на локомотивному світлофорі;
2) наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці;
3) неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою допоміжного режиму на одноколійному перегоні або при відправленні поїзда по неправильній залізничній колії на двоколійному перегоні з двостороннім автоблокуванням, а також на багатоколійних перегонах по залізничній колії з двостороннім автоблокуванням з однопутними правилами руху. Користування автоблокуванням у встановленому напрямку при цьому допускається;
4) неможливість відкриття вихідного світлофора при вільному перегоні, що не має прохідних світлофорів і не обладнаному ключем-жезлом.
У випадках появи забороняє свідчення на двох і більше розташованих підряд прохідних світлофорах на перегоні при фактично вільних блок-ділянках ДНЦ вправі припинити дію автоблокування і встановити рух на перегоні за телефонними засобами зв'язку.
Машиніст поїзда при виявленні несправності автоблокування, зазначеної в підпунктах 1 і 2 цього пункту, зобов'язаний повідомити про це ДСП найближчій станції (ДНЦ) і машиністам ззаду йдуть поїздів, а при несправності, зазначеної в підпункті 2 цього пункту, крім того, негайно зупинити поїзд.
За наявності дозволяючого вогню на локомотивному світлофорі прохідний світлофор з погаслим вогнем дозволяється проїжджати без зупинки, керуючись показаннями локомотивного світлофора.
Після зупинки поїзда перед вихідним або прохідним світлофором з дозволяючим показанням (або після їх проїзду) при зайнятій блок-ділянці машиніст поїзда відновлює рух після звільнення блок-ділянки поїздом: на станції - за вказівкою ДСП станції (ДНЦ), на перегоні - слід на залізничних шляхах загального користування зі швидкістю не більше 20 км / год, а на залізничних шляхах незагального користування - не більше 15 км / год з особливою пильністю і готовністю зупинитися, далі керуючись показаннями світлофорів.
ДСП станції, отримавши повідомлення про несправність автоблокування на перегоні або виявивши її несправність по індикації на апаратах управління, зобов'язаний:
1) припинити відправлення поїздів на цей перегін (по даним залізничною колією), привести вихідні світлофори в яке забороняє положення;
2) викликати по радіозв'язку машиністів поїздів, що знаходяться на перегоні, і попередити їх про несправності;
3) повідомити про несправність автоблокування ДНЦ;
4) зробити відповідний запис у журналі огляду та повідомити електромеханіка СЦБ (диспетчеру дистанції СЦБ) на залізничних шляхах загального користування або уповноваженому працівнику власника залізничної колії незагального користування.
На ділянках з диспетчерською централізацією вказані дії виконує ДНЦ.
Дія автоблокування припиняється наказом ДНЦ, і рух поїздів встановлюється за телефонними засобами зв'язку.
Після припинення користування автоблокуванням і переходу на телефонні засоби зв'язку машиністам поїздів видаються Колійні записки або реєстрований наказ відповідно до пункту 27 цього додатка.
Колійна записка або реєстрований наказ є одночасно і дозволом на проходження вихідного світлофора із заборонним показанням.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Завдання присилати і консультації на вайбері 0669797045