A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

ПТЕ та інструкції

Дата: 10.09.2023 21:38
Кількість переглядів: 63

Тема:

Порядок дій при несправності автоблокування

Якщо при правильно встановленому маршруті і вільній (за показаннями індикації на апаратах управління) першій блок-ділянці вихідний світлофор не відкривається, поїзд може бути відправлений на двоколійний перегін по правильному залізничній колії:

1) за запрошенням сигналу на вихідному світлофорі;

2) за реєстрованим наказом ДСП станції, що передається машиністу поїзда по радіозв'язку

3) за дозволом на бланку форми ДУ-54 із заповненням пункту I.

Несправності, при яких необхідно припиняти дію автоблокування?

1) згаслі сигнальні вогні на двох чи більше розташованих підряд світлофорах на перегоні і наявність білого вогню на локомотивному світлофорі;

2) наявність дозволяючого вогню на вихідному чи прохідному світлофорі при зайнятій блок-ділянці;

3) неможливість зміни напрямку, в тому числі за допомогою допоміжного режиму на одноколійному перегоні або при відправленні поїзда по неправильній залізничній колії на двоколійному перегоні з двостороннім автоблокуванням, а також на багатоколійних перегонах по залізничній колії з двостороннім автоблокуванням з однопутними правилами руху. Користування автоблокуванням у встановленому напрямку при цьому допускається;

4) неможливість відкриття вихідного світлофора при вільному перегоні, що не має прохідних світлофорів і не обладнаному ключем-жезлом.

У випадках появи забороняє свідчення на двох і більше розташованих підряд прохідних світлофорах на перегоні при фактично вільних блок-ділянках ДНЦ вправі припинити дію автоблокування і встановити рух на перегоні за телефонними засобами зв'язку.

Машиніст поїзда при виявленні несправності автоблокування, зазначеної в підпунктах 1 і 2 цього пункту, зобов'язаний повідомити про це ДСП найближчій станції (ДНЦ) і машиністам ззаду йдуть поїздів, а при несправності, зазначеної в підпункті 2 цього пункту, крім того, негайно зупинити поїзд.

За наявності дозволяючого вогню на локомотивному світлофорі прохідний світлофор з погаслим вогнем дозволяється проїжджати без зупинки, керуючись показаннями локомотивного світлофора.

Після зупинки поїзда перед вихідним або прохідним світлофором з дозволяючим показанням (або після їх проїзду) при зайнятій блок-ділянці машиніст поїзда відновлює рух після звільнення блок-ділянки поїздом: на станції - за вказівкою ДСП станції (ДНЦ), на перегоні - слід на залізничних шляхах загального користування зі швидкістю не більше 20 км / год, а на залізничних шляхах незагального користування - не більше 15 км / год з особливою пильністю і готовністю зупинитися, далі керуючись показаннями світлофорів.

ДСП станції, отримавши повідомлення про несправність автоблокування на перегоні або виявивши її несправність по індикації на апаратах управління, зобов'язаний:

1) припинити відправлення поїздів на цей перегін (по даним залізничною колією), привести вихідні світлофори в яке забороняє положення;

2) викликати по радіозв'язку машиністів поїздів, що знаходяться на перегоні, і попередити їх про несправності;

3) повідомити про несправність автоблокування ДНЦ;

4) зробити відповідний запис у журналі огляду та повідомити електромеханіка СЦБ (диспетчеру дистанції СЦБ) на залізничних шляхах загального користування або уповноваженому працівнику власника залізничної колії незагального користування.

На ділянках з диспетчерською централізацією вказані дії виконує ДНЦ.

Дія автоблокування припиняється наказом ДНЦ, і рух поїздів встановлюється за телефонними засобами зв'язку.

Після припинення користування автоблокуванням і переходу на телефонні засоби зв'язку машиністам поїздів видаються Колійні записки або реєстрований наказ відповідно до пункту 27 цього додатка.

Колійна записка або реєстрований наказ є одночасно і дозволом на проходження вихідного світлофора із заборонним показанням.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Завдання присилати і консультації на вайбері 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень