A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 17.09.2023 21:42
Кількість переглядів: 42

Тема:

охорона праці при екіпіруванні тепловоза

2.3. Екіпірувальник повинен перевірити:

- наявність і цілісність заземлення заправних колонок, наявність наконечників із неіскроутворюючих матеріалів у роздавальних пістолетів та дотримання інших вимог щодо захисту обладнання від статичної електрики;

- візуально: відсутність напруги в контактній мережі над екіпірувальною позицією, що визначається по сигнальним лампам зеленого кольору, які горять (а також по червоному вогню світлофора перед екіпірувальною позицією), а також завішених на контактну мережу заземлюючих штанг;

- наявність пристроїв для збирання відпрацьованого дизельного масла, неякісного дизельного палива, охолоджувальної води, а також піноутворювача із протипожежної установки.

2.4. Екіпірувальник зобов'язаний:

- проходити по території депо до місця виконання робіт і назад тільки по маршрутах службового проходу;

- проходити уздовж колій по узбіччю або посередині міжколійя, звертаючи особливу увагу на рухомий склад, який рухається по суміжним коліям;

- переходити колії під прямим кутом, переступаючи через рейки і не наступаючи на кінці залізобетонних шпал;

- перед переходом колії, яка зайнята рухомим складом, по перехідним площадкам вагонів, переконатися в справності поручнів, підніжок і підлоги площадки і у відсутності локомотива, вагонів і іншого рухомого складу, що рухаються по суміжних коліях;

- під час сходу з перехідної площадки триматися за поручні і розташовуватись обличчям до вагона, переконавшись у відсутності перешкод до сходу.

2.5. Порядок перевірки стану електроблокувань, які запобігають подачі напруги в контактну мережу при опущених площадках, драбинах обгородженнях, блокувальних запорів екіпірувальних позицій, а також відключення напруги і заземлення контактної мережі встановлюється окремою інструкцією, що діє в депо.

3. Вимога безпеки під час виконання роботи.

3.1. Під час знаходженні біля локомотива екіпірувальник повинен виконувати команди чергового машиніста, що робить маневри.

3.2. Екіпірувальник пункту екіпірування повинен дотримуватись таких вимог:

не обслуговувати і не ремонтувати екіпірувальні пристрої в процесі екіпірування локомотива;

- не підніматися на дах локомотива, який повністю не зайшов на оглядову канаву;

- не знаходитись під час екіпірування локомотива в оглядовій канаві під локомотивом;

- не експлуатувати екіпірувальне обладнання з ознаками підтікання і з

несправною запобіжною апаратурою;

- не виходити на дах (капот) електровоза або вагона, який знаходиться під контактним проводом, коли є напруга в контактній мережі;

- не підніматися через бар'єр або обгороджувальну сітку екіпірувальної площадки з однієї екіпірувальної позиції на іншу;

- не ставати або не сідати на рейки, не ставати між гостряком і рамною рейкою, або в жолоб хрестовин і контррейок на стрілочному переводі;

- не знаходитись на підніжках, драбинах і інших зовнішніх частинах локомотивів при їх русі;

- не переходити (не перебігати) через колію перед рухомим складом, що наближається;

- не підлазити під рухомий склад і не залазити на автозчеп під час переходу через колію;

- не переходити між розчепленими вагонами і локомотивом, якщо відстань між ними менша 10 м;

- не обходити групу вагонів або локомотивів, що стоять на коліях, на відстані менше 5 м від їх автозчепу.

3.3. Екіпірувальник повинен заправляти і зливати охолоджувальну воду дизелів тепловозів і дизель-поїздів за допомогою трубопроводів, шлангів і інших пристроїв, які виключають розливання води.

3.4. Під час роботи з охолоджувальною водою і її компонентами екіпірувальник зобов'язаний:

- не торкатися обличчя і особливо очей руками;

- перед їжею ретельно мити руки;

- не зберігати харчові продукти і не приймати їжу в приміщенні зберігання, приготування хімікатів і охолоджувальної води.

3.5. Видавати охолоджувальну воду і її компоненти дозволяється тільки для заправлення систем охолодження дизелів.

3.6. Не дозволяється заносити в цехи і приміщення депо компоненти для приготування охолоджувальної води і тару з-під них Тара повинна мати маркування про її призначення.

3.7. Приміщення пункту приготування і видачі охолоджувальної води, при необхідності відлучитись, черговий екіпірувальних повинен закривати на замок.

3.8. Сухі компоненти для приготування охолоджувальної води слід вивантажувати, завантажувати і транспортувати у тарі виготовлювача.

3.9. Під час приготування охолоджувальної води і каустика не допускається їх розбризкування. Після заповнення ємкостей необхідно закрити їх щільно кришками.

3.10. Після видачі каустику слід не знімаючи рукавичок, промити їх проточною водою, насухо протерти, зняти з рук і тільки після цього зняти захисні окуляри і фартух

Під час попадання каустику на шкіру його необхідно змити рясним струменем води протягом 5-7 хв. Під час попадання каустику в око слід негайно промити широко розкрите око струменем води протягом 10-30 хв., потім промити 2%-м розчином борної кислоти і звернутися за медичною допомогою.

3.11. Перед підніманням на бункерну площадку, оглядову площадку складу піску або площадку для набору піску необхідно переконатися в справності драбин і обмежувальних поручнів.

3.12. Перед завантаженням локомотива піском необхідно переконатись в надійності кріплення кришок пісочниць і їх ущільнення, у наявності сітки, що фільтрує, а також у тому, що піскозаправний рукав правильно спрямований у пісочницю-

3.13. Пісок слід подавати в торцеві пісочниці тепловозів, знаходячись на площадках, обгороджених перилами або на спеціальних переносних драбинах із поручнями.

3.14. Під час завантаження піску в локомотиви необхідно стежити за тим, щоб внизу, біля локомотива не знаходились люди.

3.15. На деповських коліях виходити з драбин на стаціонарну площадку, яка призначена для набору піску в пісочниці електровоза слід по спеціальним переходам, які закриваються хвіртками з блокувальними замками.

3.16. Під час подачі піску в пісочниці паровоза слід ставати на бічні сходинки котла. Не дозволяється ставати на поручні і трубопроводи.

3.17. Паливні баки тепловозів і дизель-поїздів слід заправляти через роздавальні колонки за допомогою заправних пістолетів.

3.18. Під час постачання локомотивів паливом і маслом екіпірувальник повинен дотримуватися таких вимог:

- заправляти паливні баки тепловозів при не працюючих дизелях;

- не екіпірувати локомотиви паливномастильними матеріалами під час грози;

- не залишати відкритими люки резервуарів, зливні колодязі і лотки;

- не зливати забруднене і відпрацьоване масло у непередбачені для цієї мети місця;

- не зберігати обтиральні матеріали разом із маслом і паливом;

- не користуватись іскроутворюючим інструментом;

- не палити і не застосовувати відкритий вогонь у місцях подачі нафтопродуктів.

3.19. Для перенесення на локомотиви мастильних матеріалів, які витрачаються в невеликих кількостях, необхідно застосовувати спеціальну тару з кришками, які щільно закриваються.

3.20. Роботи з виміру рівня нафтопродуктів, відбору проб і інші, які пов'язані з підніманням на цистерну, слід виконувати на зливальних естакадах в присутності майстра на неелектрифікованих коліях.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень