A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова та ремонт тепловоза

Дата: 17.09.2023 21:42
Кількість переглядів: 18

Тема:

Поршні дизеля тепловоза

Поршень сприймає тиск газів, що утворюються при згорянні палива в циліндрі, і через шатун передає зусилля на кривошип колінчастого валу.

Мал. 37 – Поршень

1 – компресійні кільця; 2 – головка поршня; 3 – стопорне кільце; 4 – палець; 5 - тронк;

6 – канавки для встановлення маслознімних кілець; 7 – кільце ущільнювача; 8 – шпильки

9 - маслознімні кільця; 10 – експандер;

11 – пружина; 12 – склянка; А – порожнина охолодження; Б - отвір для перетікання олії; В – канал для зливу олії із порожнини охолодження.
Поршень дизеля 1А-5Д49-2 (рис.37) складової, складається зі сталевої головки 2 і алюмінієвого черешка 5, скріплених через кільце ущільнювача 7 чотирма шпильками 8 з гайками. Складова конструкція поршня дозволяє застосувати для голівки поршня сталь з необхідними жароміцними властивостями, а для черенка – антифрикційний алюмінієвий сплав і за рахунок останнього знизити масу поршня.

     В отвори бобишок тронка встановлений поршневий палець 4 плаваючого типу. Осьове переміщення пальця обмежується стопорними кільцями 3.
На головці поршня встановлені три компресійні кільця 1 з односторонньою трапецією і одне, нижнє, компресійне прямокутне (хвилинне) кільце. На тронку встановлені два маслознімні кільця 9.

     Верхнє кільце 9 забезпечене пружинним розширювачем (експандером) 10. Верхні три компресійних кільця виготовлені з високоміцного легованого чавуну і мають хромовану робочу поверхню.
Головка поршня охолоджується олією. З верхньої головки шатуна олія надходить у щільно притиснутий до неї пружиною 11 склянку 12 і далі по отворах Б - в порожнину охолодження А. З порожнини охолодження масло по каналах стікає в картер дизеля. На режимі номінальної потужності температура головки над верхнім кільцем компресійним не перевищує 170ºС. Робоча поверхня черевця покрита шаром дисульфіду молібдену (антифрикційне приробіткове покриття).

     Удосконалені поршні, застосовані на дизель-генераторах 1А-9ДГ исп.2, дозволили на 40% зменшити пропуск газів у картер, знизити забруднюваність олії та підвищити термін його служби.
Поршні дизель-генераторів 1А-9ДГ исп.1 відрізняються від поршнів дизель-генераторів 1А-9ДГ исп.2 наступними основними особливостями: всі три компресійних кільця мають трапецієподібний переріз; два маслознімні кільця – розміщені вище осі поршневого пальця; верхнє кільце односкребкове, друге кільце - двосрібкове (з експандером).

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень