A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт тепловоза

Дата: 12.05.2024 21:46
Кількість переглядів: 45

Тема: Виконування локомотивною бригадою ТО1

Організація робіт з технічного обслуговування то-1

ТО-1 електропоїздів виконується локомотивними бригадами при прийманні-здаванні електропоїзда в пунктах зміни локомотивних бригад та у пунктах відстою. Місця ТО на станціях визначаються згідно з установленим на залізниці порядком, з внесенням у схему техніко-розпорядчого акта станції, який затверджується відповідно до вимог розділу 15 ПТЕ, а на території депо – наказом начальника депо.

Перелік робіт, що виконуються локомотивними бригадами, які приймають та здають електропоїзд, розробляється згідно з орієнтовним переліком робіт, що виконуються локомотивними бригадами під час приймання та здавання в основному депо, та з урахуванням часу стоянки електропоїзда на станціях зміни локомотивних бригад. Перелік та обсяги робіт установлює начальник депо із затвердженням начальником служби локомотивного господарства залізниці.

Відповідальність за якість виконання ТО-1 й дотримання вимог з охорони праці покладається на машиніста електропоїзда та закріпленого машиніста-інструктора.

Місця ТО повинні постійно підтримуватись у належному стані та відповідати умовам безпечного проведення робіт. Відповідальність за утримання місця ТО покладається:

– в основному депо – на начальника депо;

– у пункті обігу – на начальника пункту обігу;

Обсяги робіт з утримання електропоїзда в належному стані протягом одного або декількох рейсів, що виконуються під час ТО-1 електропоїздів, з розподілом обов'язків між локомотивними бригадами, а також між машиністом та помічником, встановлюються відповідним переліком. Такий перелік складається начальником депо приписки електропоїздів та затверджується начальником служби локомотивного господарства залізниці і є обов'язковим для локомотивних бригад на всій дільниці обігу електропоїздів.

Перелік робіт є обов'язковим для локомотивних бригад на всій дільниці обігу електропоїзда.

Локомотивна бригада виконує роботи, що передбачені черговим циклом переліку, в порядку черговості від приймання до здавання електропоїзда.

Під час виконання ТО-1 локомотивні бригади повинні звертати особливу увагу на стан складальних одиниць та деталей, що забезпечують безпеку руху:

– колісні пари;

– гальмове обладнання;

– автозчепні пристрої;

– підвісні вузли ТЕД та тягових редукторів;

– дахове обладнання.

Крім робіт ТО-1 електропоїздів, зазначених у переліку, локомотивні бригади зобов'язані виконувати вимоги чинних інструкцій, наказів та вказівок Укрзалізниці, а також депо приписки.

Про виконані роботи машиніст вносить запис у журнал технічного стану (форма ТУ-152).

Локомотивна бригада, яка приймає електропоїзд, зобов'язана за журналом технічного стану (форма ТУ-152) перевірити дати виконання останнього ТО-2, перевірки АЛС та радіозв'язку, ознайомитися із зауваженнями бригади, яка здає електропоїзд, а також із записами про виконання ремонту згідно з пред'явленими зауваженнями.

При зупинці електропоїзда для усунення несправності машиніст зобов'язаний:

–радіозв'язком сповістити про це локомотивну бригаду поїзда, що йде слідом, чергового найближчої станції та поїзного диспетчера;

– погодити порядок виконання роботи з помічником, приготувати інструмент, необхідні пристрої для усунення несправності;

–зупинити електропоїзд при можливості на колії так, щоб після усунення несправності він міг почати рух у штатному режимі роботи, та дотримуватись при цьому запобіжних заходів, передбачених чинними ПТЕ для випадку зупинки електропоїзда на перегоні;

– діяти без поспіху, взаємно контролюючи з помічником послідовність операцій;

– переконатися в правильності виконання робіт та готовності електропоїзда до руху, після чого почати рух, повідомивши про це чергового найближчої станції і поїзного диспетчера.

Локомотивна бригада, яка здає електропоїзд, зобов'язана:

– виконати, при потребі, додаткову перевірку несправних пристроїв для уточнення характеристики їхнього стану та причин пошкодження;

– закінчити виконання циклу робіт ТО-1 електропоїзда, прибирання кабін і службових приміщень згідно із затвердженим переліком, про що зробити запис у журналі технічного стану (форма ТУ-152);

– при потребі зробити запис про відсутність інструмента, інвентарю та сигнальних засобів у журналі технічного стану (форма ТУ-152) і скласти акт (форма ТУ-156);

– записати докладно у журналі технічного стану (форма ТУ-152) про всі виявлені відхилення від нормальної роботи складальних одиниць, обладнання, електричних та пневматичних схем, про роботу АЛС, приладів контролю пильності машиніста, радіостанції, витрату електричної енергії тощо;

– після виконання всіх записів у журналі технічного стану (форма ТУ-152) поставити дату, час, підпис, прізвище, ім’я та по батькові машиніста.

Під час здавання в основному депо електропоїзда, на якому застосована аварійна схема, локомотивна бригада повністю розбирає її та вносить відповідний запис у журнал технічного стану (форма ТУ-152).

Машиніст, який здає електропоїзд, крім запису в журналі технічного стану (форма ТУ-152), в усній формі докладно інформує локомотивну бригаду, яка приймає електропоїзд, про всі несправності й виявлені ознаки нестабільної роботи систем обладнання, а також про увімкнення в роботу систем резервування та застосування аварійних схем.

Якщо під час приймання електропоїзда в основному або обіговому депо локомотивна бригада виявить неякісне виконання або невиконання записаного раніше ремонту, або знайде несправність, яка не може бути усунута за час, передбачений для приймання електропоїзда, машиніст повідомляє про це чергового по депо (пункту обігу), робить запис про несправності в журналі технічного стану (форма ТУ-152) та за розпорядженням чергового по депо приймає інший електропоїзд. Якщо під час здавання на електропоїзді виявлені несправності, які можна усунути силами локомотивної бригади, то обидві бригади, та, що приймає електропоїзд, і та, що його здає, зобов'язані спільно усунути виявлені на електропоїзді несправності й вжити необхідних заходів для недопущення зриву графіка руху електропоїзда.

При виявленні несправностей, машиніст зобов'язаний вчасно повідомити чергового по депо та диспетчера щодо необхідності заміни електропоїзда та поставлення його на ремонт.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати матеріал, законспектувати і вивчити.

Фото конспекта присилати на вайбер 0669797045

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень