A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 24.09.2023 21:46
Кількість переглядів: 13

Тема: Охорона праці при догляді за колісними парами тепловоза

3.1. Вимоги охорони праці при обслуговуванні тепловоза на деповських коліях і порядок постановки тепловоза в депо, ПТОЛ

3.1.1. Перед технічним обслуговуванням тепловоза на деповських (тракційних) шляхах необхідно переконатися в тому, що на тепловозі наведено в дію ручне гальмо, під його колісні пари (з внутрішньої сторони двовісного візка або з двох сторін колеса середньої колісної пари тривісною візки) підкладені гальмові башмаки, а по обидва боки тепловоз огороджений переносними сигналами у вигляді прямокутних щитів червоного кольору "Стій! Забороняється проїжджати сигнал".

Забороняється закріплення локомотива дерев'яними клинами і іншими предметами.

3.1.2. Випробування і регулювання звукових сигналів слюсар повинен проводити на вулиці.

3.1.3. Слюсарю забороняється:

мати і застосовувати особисті реверсивні рукоятки контролера машиніста;

підніматися на дах тепловоза, що знаходиться на електрифікованих шляху, або на неелектрифікованих шляху під проводами повітряної лінії електропередачі (далі - ПЛ) до зняття напруги з контактної підвіски і ВЛ і встановлення заземлення.

3.1.4. Перед постановкою тепловоза в ремонтне стійло (шлях) депо, ПТОЛ для технічного обслуговування або поточного ремонту секції охолоджувальних пристроїв тяговий генератор, колекторні камери електричних машин і апаратів продуваються стисненим сухим повітрям 0,2 - 0,3 МПа (2-3 кгс / см?) . При виконанні цієї роботи необхідно використовувати захисні окуляри, респіратори, навушники або беруші.

Забороняється в зоні обдування стисненим повітрям обладнання тепловоза виробництво інших видів робіт.

3.1.5. Під час введення (виведення) тепловоза в депо, ПТОЛ стулки (штори) воріт цеху (стійла) повинні бути повністю відкриті і надійно закріплені, висувні консолі (пиноли) домкратів прибрані, а отвори технологічних майданчиків (оглядових естакад) перекриті знімними огорожами з табличками " Не входити". При цьому слюсар повинен знаходитися на безпечній відстані (не менше 2 метрів) від рухомого локомотива за межами місць, відмічені знаком безпеки "Обережно! Негабаритний місце! ».

3.1.6. При постановці в цех депо, ПТОЛ секції тепловоза повинні повністю поміщатися всередині цеху.

Роз'єднання секцій тепловоза повинно проводитися при знеструмлених електричних ланцюгах і під наглядом майстра (бригадира

 

Завдання на дистанційне навчання: 

Законспектувати і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Конспект присилати на вабер 0669797045

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень