Автогальма
Тема: Вихід штока гальмівних циліндрів вагонів
Вихід штока гальмівного циліндра на локомотивах і моторвагонному рухомому складі при повному службовому гальмуванні
Примітка. 1. Вихід штока гальмівних циліндрів електропоїздів при ступені гальмування приймати менше вказаного на 30 % при розміщенні гальмівних циліндрів на кузові вагона і на 20 % при розміщенні гальмівних циліндрів на візку. 2. При наявності норм виходів штоків, встановлених заводськими інструкціями і узгоджених з УЗ, слід керуватися цими нормами. Максимально допустимий в експлуатації вихід штока встановлюється на 25% більше, ніж верхня межа за випускання з депо. 3.При випуску локомотивів після ремонту та технічного обслуговування (крім ТО-1) важельна пердача повинна бути відрегульована з забезпеченням мінімальної допустимої норми вихода штока * В зимовий період 12 мм. ** Вихід штоків у процесі експлуатації регулюються автоматично.
3.2.6. Зарядний тиск у гальмівній магістралі ведучого локомотива та моторвагонного поїзда при поїзному положенні ручки крана машиніста (РКМ) повинен відповідати значенням, вказаним у табл. З.2. |
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, законспектувати і вивчити
Питання та індивідуальні консультації по вайберу 0669797045