A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Виробнича практика

Дата: 18.02.2024 21:52
Кількість переглядів: 7

Переглянути матеріал за посиланнями.

https://youtu.be/XD-VHOQT87A?si=mZ32D0F5EPQPdoST

 

Механічна частина електровоза

Кузов електровоза служить для розміщення в ньому кабіни машиніста, електричних машин і апаратів. Каркас кузова виконується металевим, його зовнішня обшивка зазвичай складається із сталевих листів, а кабіна машиніста містить також внутрішню обшивку з теплової та звукової ізоляцією.

У чотирьох-і шестивісних електровозів кабіни машиніста є з обох сторін кузова; у двосекційних електровозів кабіни розташовані на кінці кожної секції.

У кабіні машиніста монтують апарати управління, контрольно-вимірювальні прилади, гальмівні крани. У середній частині кузова влаштована високовольтна камера, в якій встановлена електрична апаратура силових ланцюгів. Допоміжні машини - мотор-компресори, мотор-Вентелятори, генератори управління - розташовуються між високовольтної камерою і кабінами машиніста або переходами з секції в секцію.

Рама кузова спирається на візки через спеціальні опорні пристрої.

візок електровоза (рис. 9) складається з рами, колісних пар з буксами, ресорного підвішування і гальмівного обладнання. До візків кріпляться тягові електродвигуни.

рама візка являє собою конструкцію, що складається з двох поздовжніх балок - боковини і поперечних балок, що з'єднують боковини. Рама сприймає вертикальне навантаження від кузова і через ресорні підвішування передає її на колісні пари. Рама візка передає також тягові і гальмівні зусилля, тому повинна володіти високою міцністю.

колісні пари (Рис.10) сприймають масу електровоза, на них передається обертовий момент тягових електродвигунів. Крім того, на колеса впливають удари від нерівностей шляхів. Тому якості виготовлення колісних пар і догляду за ними приділяють особливу увагу. Колісну пару формують з окремих елементів: осі, двох колісних центрів з бандажами (або безбандажних - суцільнокатаних коліс), зубчастих коліс тягової передачі. Осі колісних пар закінчуються шийками, на які спираються букси з роликовими підшипниками.

ресорне підвішування є проміжною ланкою між рабою візки і буксами. Воно служить для пом'якшення поштовхів і ударів при проходженні колесами нерівностей шляху і для рівномірного розподілу навантаження між колісними парами. Основні елементи ресорного підвішування: листові ресори, пружини, балансири, амортизатори різної конструкції і сполучні елементи. На візках електровозів застосовують подвійне рессорное підвішування.

На сучасних електровозах застосовують, як правило, індивідуальний привід. При цьому розрізняють 2 способи підвіски тягових електродвигунів - опорно-осьову і рамну.

при опорно-осьової підвісці остов тягового електродвигуна з одного боку спирається на вісь колісної пари за допомогою двох моторно-осьових підшипників, а з іншого - підвішений на поперечну балку рами візка за допомогою пружинного пристрою.

Опорно-осьова підвіска забезпечує надійну роботу зубчастого зчеплення, але шкідливо впливає на шлях, так як електродвигун підресорені тільки наполовину.

На локомотивах з конструкційними швидкостями 130 км год і вище зазвичай застосуютьрамну підвіску тягових електродвигунів. Така підвіска дозволяє знизити динамічні сили, що діють на тягові двигуни, особливо при проходженні колісної пари через нерівності шляху, а також полегшує доступ до двигунів для огляду.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень