Автогальма
Тема: Товщина чавунних гальмівних колодок
411. При ТО гальмівного обладнання вагонів необхідно перевірити: 1) знос та стан вузлів та деталей, відповідність їх встановленим розмірам. Деталі, у яких розміри вийшли за межі допусків або не забезпечують нормальної роботи гальма, слід замінити; 2) правильність з'єднання рукавів гальмівної та поживної магістралі, відкриття кінцевих кранів між вагонами та роз'єднувальних кранів на підвідних повітропроводах від магістралі до повітророзподільників, а також їх стан та надійність кріплення, стан поверхонь електричних контактів головок рукавів № 369А (при необхідності зачистити контактні поверхні ); 3) правильність включення режимів повітророзподільників на кожному вагоні з урахуванням наявності авторежиму, у тому числі відповідно до завантаження вагона та типу гальмівних колодок; 4) щільність гальмівної мережі складу, що має відповідати встановленим нормативам; 5) дія автогальм на чутливість до гальмування та відпустки, дія ЕЛТ на предмет цілісності електричного ланцюга у проводах № 1 та 2 складу, відсутність замикання цих проводів між собою та на корпус вагона, напруга у ланцюгу хвостового вагона в режимі гальмування.
Завдання на дистанційне навчання:
Законспектувати матеріал, вивчити.
Питання та особисти консультації по вайберу: 0669797045